WoleProstoHeader

11 paź 2013

Makijażowo - Vintage Romance po raz pierwszy

Jakiś czas temu pisałam, że postaram się uwieczniać na zdjęciach makijaże wykonane paletką Sleeka Vintage Romance. Pech chciał, że praktycznie zaraz po tym się rozchorowałam, więc siłą rzeczy o makijażu nawet nie myślałam, potem jeszcze przez kilka dni mój nos i skóra wokół niego wyglądały jak potraktowane papierem ściernym, więc zdjęcia na jakiś czas sobie odpuściłam. Wczoraj udało mi się w końcu pstryknąć kilka zdjęć, na szybko przed wyjściem na uczelnię, stąd zdjęcia są jakie są, nie chciało mi się rozkładać lampy i całej reszty, więc wybaczcie foty z rąsi :P.
Na twarzy mam - Multifunkcyjny krem antybakteryjny BB z Under Twenty (moje ostatnie odkrycie, póki co - pokład idealny <3), puder fixujący z Glazela, bronzer Joko (Night in Venice), róż Paese nr 35
Brwi - Maybelliny Color Tattoo Permanent Taupe i kłaczki Divaderme
Rzęsy - tusz wydłużający Kobo 
Powieki - baza MUA, Sleek Vintage Romance (Romance in Rome, Lust in LA, Meet in Madrid, Love in London)
Usta - konturówka Catrice 020 Nude Religion, balsam do ust Decubal


Cień Romance in Rome to chyba jeden z najładniejszych cieni w mojej kolekcji, trzeba się co prawda trochę nim namachać, ale na powiece wygląda pięknie. Paletka póki co sprawuje się genialnie, używam jej dosłownie codziennie. Konturówki z Catrice to stosunkowo świeży zakup, skusiłam się na numery 020 i 030, gdy trwała wyprzedaż w szafach Catrice i Essence (zapłaciłam 3,99 zł za każdą) i był to strzał w dziesiątkę. Nie korzystałam do tej pory z konturówek, wolałam pędzelkiem i szminką obrysować usta, albo sięgnąć po transparentne kolory kosmetyków do ust, ale te konturówki mnie kupiły, oba kolory bardzo naturalnie wyglądają na ustach, nie wysuszają (ja nakładam na całe usta), łatwo nimi obrysować kontur ust, po prostu bomba :). 

Jako, że ciągle dostaję maile odnośnie spotkania blogowego - wszystkie nowe osoby dopisuję na listę rezerwową, powoli nie nadążam już z odpisywaniem na Wasze wiadomości, więc gdybym kogoś miała pominąć, to wolę tu też o tym poinformować :). Gdyby sytuacja się zmieniła, wtedy na pewno będę o wszystkim informować mailowo.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło :) Lubię mocniejszy makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnie Ci wyszło ;) I ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej śliczniee!
    Piękne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze robie zdjecia z rasi, bo jeszcze sie nie dorobilam fotografa ani pilota do mojego lumixa :P
    Makijaz piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż oczu! i świetnie dobrany do nich kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie oczy mieć...:). Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż i piękne oczy *_*
    A ta paletka mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, a krem Under20 też kocham!

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie :) ... musze sie w koncu za moja paletke zabrac :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, wyglądasz zachwycająco!
    Aż oniemiałam *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, chociaż już dawno ostygły moje zapały do sleeka

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...