WoleProstoHeader

24 paź 2013

Makijażowo - naturalnie

Macie czasem tak, że budzicie się po 12 godzinach snu wciąż niewyspane, za oknem jest szaro i pada deszcz, a jedyne o czym myślicie to "schowam się z powrotem pod kołdrę, może nikt się nie zorientuje, że zniknęłam"? Ja dokładnie tak czułam się dzisiaj. Budzik zadzwonił o 10, zanim doszłam do siebie i zwlekłam się z łóżka dochodziła 11. Po kilku dniach pięknej pogody, znów poczułam chłód, związany ze zmianą pogody ból głowy i ogólnie zniechęcenie życiowe do wszystkiego wokół. Wymyślny makijaż był ostatnią rzeczą, która chodziła mi po głowie. Ale, że trzeba było wyjść między ludzi, stwierdziłam, że dobrze jednak byłoby zrobić cokolwiek z moją twarzą. Postawiłam na sprawdzony make up no make up. Nałożyłam na twarz grubą warstwę kremu nawilżającego, po wchłonięciu się kremu, sięgnęłam po ulubiony podkład (bb krem Under Twenty). Przypudrowałam się matującym pudrem (Rimmel, Stay matte), na policzki nałożyłam odrobinę bronzera (Joko, Marrakech Dream) i musnęłam je różowym różem (Paese). Brwi maznęłam kłaczkami (brwi w butelce, Divaderme), na rzęsy nałożyłam jedną warstwę tuszu (Lovely, Pump up). Usta obrysowałam konturówką (Catrice, Lost in the rosewood) i wklepałam w nie balsam nawilżający (malinowa Nivea w puszce). Całość zajęła mi mniej niż 5 minut, humor mi się nieco poprawił jak spojrzałam w lustro. Na wszelki wypadek owinęłam się mięciusim kominem z H&M (znaczy się - był to szalik, ale babcia zszyła końce), z zamiarem schowania się w niego jak ktoś mnie wkurzy. 
Na szczęście obyło się bez ofiar w ludziach, a Osobisty nakarmił mnie marcepanem w czekoladzie i świat znowu jest kolorowy :). Ale make up pozostanie na neutralnie.

Ktoś jeszcze cierpi na przesilenie jesienne?:P

Pozdrawiam,
Panna Joanna

45 komentarzy:

  1. oj ja cierpię. od kilku dni mam niezłego doła i najchętniej przeleżałabym w łóżku cały Boży dzień .. ale nauka czeka, przynajmniej coś pożytecznego zrobię. a makijaż jak zwykle - genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż tu makijażu praktycznie nie ma :D Ale dziękuję :)
      Możemy sobie podać ręce, mam to samo...

      Usuń
  2. ja cierpię, mogłabym się owinąć kołdrą i wyjść wiosną :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet teraz siedzę owinięta w koc ;) Ale spoko, wiosna już za jakieś...pół roku? Przy dobrych wiatrach

      Usuń
  3. Jejku to Ty ? jak spojrzłam w pierwszej chwili na zdjęcia to nie poznałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mam słabe, ciężkie dni ... mój makeup to krem cc z maxfactor, puder ryżowy, róż z catrice do tego tusz, błyszczyk i mogę wyjść do ludzi nie strasząc ich z rana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy całkiem podobny zestaw startowy :D

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz w takim makijażu, a raczej prawie jego braku ;)
    Ja czasem też mam takie dni, mimo, że u mnie jeszcze pogoda ładna, to mogłabym spać i spać. Ale makijaż zawsze poprawia mi humor, to mój ulubiony poranny rytuał, dzięki temu zyskuję energię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie było ładnie do dzisiejszego poranka, nie lubię jak budzi mnie deszcz ;/ Ale ze snem to mam ostatnio jakieś przegwizdy, z ręką na sercu - potrafię przespać spokojnie ponad 12 godzin ciągiem...

      Usuń
  6. Ale masz piękne oczy! Bardzo lubię takie makijaże-nie makijaże :)

    Mnie na szczęście nie łapie ta jesienna aura, lubię jesień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ja jestem typowym Polakiem - mi żadna pogoda nie odpowiada :P Ale najbardziej lubię taką późną wiosnę, gdzie już jest zielono, dość ciepło (na baletki), ale człowiek się nie topi ;)

      Usuń
  7. Ja dzisiaj też byłam maksymalnie nieogarnięta i zaspana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety cierpię, okropnie boli mnie głowa...
    Masz piękne oczy, zazdroszczę, chociaż moje są takie nietypowo-wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem meteopatą, głowa mnie boli przy każdej jednej zmianie pogody, dlatego nie lubię jesieni ;/
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Powiedziała ta co ma ładniejsze :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Ja bym mogła spać ostatnio cały czas! Wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jak śpię cały czas to i tak mi to nie pomaga...
      Dziękuję ;)

      Usuń
  11. Mnie jak narazie nie dopadło przesilenie, bo pogoda w moim mieścię jest jak drut:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby Cię szczęśliwie ominęło ;)

      Usuń
  12. Niestety jesień zawsze na mnie źle działa, a w tym roku jakoś szczególnie :< najchętniej przeniosłabym się do słonecznej kalifornii... PS Masz przepiękny kolor tęczówek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, rok temu chyba aż tak nie czułam tej jesieni ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mój ostatnio też ;) Chociaż przeważnie jednak choć odrobinę cienia dam, a dzisiaj nawet na to nie miałam siły :D

      Usuń
  14. ja dziś o 5;30 wstałam. chciałabym móc tak spać do 10:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękną buzię! I strasznie pasuje Ci tak delikatny makijaż :)


    spotkanie blogerek RYBNIK - OSTATNIE miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda dopisuje od kilku dni, ale humor już niekoniecznie. Coś mnie ugryzło i jestem kapryśna :P

    W podobnym naturalku dziś śmigałam, lubię takie delikatesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie cały czas piękna słoneczna pogoda i temperatura nie schodzi poniżej 20C
    Makijaż jest bardzo naturalny i bardzo Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty to robisz, że masz taką śliczną cerę bez żadnego "ale"? ;( też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  19. mi zdecydowanie.. sennosc, niechec do zycia i wieczne zmeczenie.. sliczny kolor oczu:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie :)) ... ja mam wrazenie, ze zapadam w zimowy sen O.o ... nic mi sie nie chce :/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam depresją jak stad do zakopanego, a mam jakieś 400 km. I nawet czekolada śrenio mi poprawia humor;((((((((

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż :) mi też dziś nie chciało się wstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ostatnio tak mam ;) i w ogóle to uważam, że człowiek powinien mieć wybór i móc zapadać w sen zimowy, w taką pogodę, czy coś ;))

    Śliczny ten Twój make-up no make-up :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz w takim makijażu!

    Ja cierpię strasznie kiedy nadchodzi zimna, mokra jesień...

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam dzisiaj taki dzień właśnie.. eh i zapowiada się taki najbliższy tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja lubię jesień i zimę, lubię zawijać się w swetry i szaliki
    nie lubię tylko tego, że coraz ciężej mi je nosić, jak na uczelni mam tropiki -.-

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...