WoleProstoHeader

31 paź 2013

Makijażowo - na halloween

Mimo, że sama nie obchodzę, to Halloween wydało mi się idealną okazją do małego artystycznego wyżycia się. Od kilku dni, na polskich i zagranicznych blogach, oglądam wampirzyce, wiedźmy i inne bliżej niezidentyfikowane stwory i mi też zachciało się *czegoś*. Nie pytajcie co autor miał na myśli. Nie wiem.

Na twarzy mam podkład (Pharmaceris) zmieszany z białym cieniem w kremie (Essence, Ballerina Backstage). Do konturowania użyłam fioletowego, matowego cienia (Glazel). Cały makijaż oczy to paletka Sleeka Vitange Romance i złoty liner z MUA. Usta pokryłam podkładem i nałożyłam odrobinę złotego cienia, a od "wewnątrz" podkreśliłam usta fioletem.



Mogę iść straszyć dzieci?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

28 komentarzy:

  1. Makijaż jest przepiękny i twórczy. Mnie on bardziej zachwyca niż przeraża ;)
    Naprawdę genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No cóż...miało być trochę inaczej niż na co dzień :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Idealne rozwiązanie dla tych co nie chcą jednak straszyć w Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja trochę postraszyć chciałam, jakby się jakieś przebrane dzieci zabłąkały pod moimi drzwiami :P Ale trzeba było wychodzić, więc make up poszedł pod wodę :)

      Usuń
  4. Ciekawy. Policzki fajnie wyszły, pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ten fiolet nawet fajnie wyglądał w mniejszym natężeniu, muszę jeszcze kiedyś spróbować go jakoś wykorzystać w wersji dziennej :)

      Usuń
  5. nie wiem czy ktoś by się przestraszył, bo makijaż wygląda świetnie :) Całość współgra ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To była radosna twórczość :D

      Usuń
  6. Bardzo fajny artystyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio znowu mnie ciągnie do takich...innych makijaży :)

      Usuń
  7. Fajny makijaż, bardzo mi się podoba jak zrobiłaś brwii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi na początku miały być całe złote, ale coś mi się za lekkie wydawały :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. To chyba najlepszy makijaż w tej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Straszyć? nie!!!! jest cudowny :D ale jak dodasz trochę krwi ... albo dużo krwi będzie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny makijaż! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super i oryginalnie przyzdobiona brew - lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a wiesz Aska, że ja sobie cos podobnego zmalowałam jakis czas temu, tzn niby rzęsy na dole. No i zdjęcia super Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...