WoleProstoHeader

10 paź 2013

Lakierowo - Wibo podwójnie

Dzisiejszy post jest nieco w biegu, pisany niemalże na kolanie, więc nie będę się rozpisywać - krótka prezentacja kolejnych dwóch lakierów Wibo. Wiem, że ostatnio lakierowe posty pojawiają się chyba najczęściej, ale za chwilę, na chwilę dam Wam od nich odpocząć, bo moje paznokcie właśnie poszły pod pilnik i czekam aż znowu urosną :) 
Na paznokciach nudziakowo - złoty duet, czyli Wibo Express Growth nr 396 i WOW effect matte gliters nr 1. 




Nudziaka polożyłam dwie warstwy, na serdecznym mam trzy warstwy złotka. Złotko lepiej kłaść na jakąkolwiek bazę, bo samo w sobie nie jest kryjące. Brokat może nie do końca jest matowy, ale nie jest też błyszczący jak większość brokatów, określiłabym jego wykończenie jako pół - matowe. Trwałość obu lakierów świetna, żadnych wytartych końców czy odprysków. Brokat zmywało się tak sobie, ale nie aż tak ciężko bym sięgała po folię aluminiową, więc nie jest źle :) 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

11 komentarzy:

  1. Coś mi nie leży w tym zestawieniu na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie do końca. Może nudziak ma zbyt chłodny odcień?

      Usuń
    2. Dokładnie. Za bardzo chłodzi.

      Usuń
  2. Masz śliczny kształt paznokci,muszę pomyśleć o takim samym na moich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nudziaka kojarzy mi się z bardzo rozbielonymi jagódkami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe to złotko, ale spodziewałam się czegoś więcej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne to zlotko, ale wolalabym wieksze natezenie drobinek wymagajace mniejszej ilosci wartsw

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...