WoleProstoHeader

2 paź 2013

Lakierowo - nowości kilka

Od paru dni po blogach i internecie ogółem, krążą zdjęcia nowych kolekcji lakierowych firmy Wibo. Napatrzyłam się, nawzdychałam i stwierdziłam, że czas na małe zakupy. Sporo lakierów ostatnio puściłam w świat, drugie tyle powędrowało do kosza, więc moment na uzupełnienie lakierowej szuflady wydał się idealny. Wibo nowości wypuściło całkiem sporo, ja się z ich lakierami raczej lubię, więc nie wiedziałam początkowo na co się zdecydować. Wybierać było z czego - matowe piaski, glitterowe piaski, matowe brokaty (?), nowe kolory lakierów Express Growth. Na całe szczęście w zakupach towarzyszył mi mój Osobisty, więc starałam się zachować jakiś instynkt samozachowawczy (:P) i nie wrzuciłam do koszyka całej szafy, tylko grzecznie wybrałam to co mi się podobało na tyle, że wiedziałam, że tych akurat tam zostawić nie mogę.


Zdecydowałam się na dwa brokatowe piaski - numery 3 i 4, czyli ciemno bordową bazę z masą złoto - bordowego brokatu i czerń z niebiesko - różowymi drobinkami (przynajmniej ja tam tyle kolorów widzę :P), jeden matowy brokat w odcieniu złota (numer 1) i dwa lakiery Express Growth - nudziaka o numerze 396 i jagodowy ze złotym połyskiem (numer 169).

Express Growth nr 169

Express Growth nr 396

WOW effect matte glitters nr 1

WOW glamour sand nr 3 

WOW glamour sand nr 4

Mam teraz spory dylemat, bo nie mam pojęcia, który pierwszy powędruje na paznokcie. Jakieś sugestie?:)

A tak na marginesie - Mallene napisała dzisiaj posta, w którym opisała tak banalny sposób na urozmaicenie zdjęć, że aż rąbnęłam czółkiem w ścianę, wyrzucając sobie, że "jak ja mogłam na to nie wpaść sama?!". O szczegółach przeczytacie u niej (KLIK), a ja z tego miejsca chciałam Ci, Mallene, podziękować za to, że dzięki Tobie nie będę już biegać po całym domu w poszukiwaniu tła do zdjęć kosmetyków. 
Jak się Wam podoba efekt?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

78 komentarzy:

  1. Właśnie miałam zapytać czy zdjęcia zrobiłaś metodą Mallene :) Fantastyczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia lakierów zrobiłam już wcześniej, ale jak zobaczyłam posta u Mallene to zrobiłam je jeszcze raz :D

      Usuń
    2. Też od razu rzuciło mi się w oczy i pomyślałam, że pewnie czytałaś tego posta:)

      Usuń
    3. Pisałam nawet u Mallene, że specjalnie zrobię zdjęcia do tego posta jeszcze raz, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądać :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe ono jest, bo faktycznie zasycha do takiego jakby matu. Choć to chyba będzie lakier nie na wszystkie paznokcie, ja go widzę do nudziaka na serdecznym palcu :D

      Usuń
  3. Piękne lakiery no i zdjęcia :) Mallene miała super pomysł, wykorzystam go i w końcu nie bede wiecznie szukać dobrego tła do zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby takie to proste, a jednak człowiek na to wcześniej nie wpadł :D

      Usuń
  4. Wiedziałam, że tło tych zdjęć nie jest przypadkowe ;) Lakiery prezentują się naprawdę ciekawie, ale nie dla mnie takie wymyślne kolory i wykończenia - i tak sięgam tylko po czerwienie, róże, beże i pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też stawiałam na jakieś spokojne kolory, ale zawsze na jesień/zimę ciągnie mnie do ciemniejszych, brokatowych itp. :)

      Usuń
  5. No, no zdjęcia wyszły bardzo ładne :))
    Co do lakierów, z chęcią się skuszę na jakiegoś brokatowca, bo aktualnie takiego mi trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokaty są chyba 4, był jeszcze taki różowawy i taki żuczek - jakby czerń z zielenią i niebieskim :)

      Usuń
  6. Ja chętnie zobaczyłabym, jak sprawują się piaski na paznokciach :)
    Zdjęcia wyszły przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już jeden z piasków mam na paznokciach, jest piękny <3 jutro cyknę fotki i pokażę na blogu :)

      Usuń
  7. jakie piękne tło :) możesz zdradzić, jak je osiągnęłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tył to obrazek na laptopie, a dół to lustro :) Zerknij do Mallene (polinkowane w poście), ona dzisiaj opisała dokładniej jak to zrobić :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mnie nie wszystkie, nie lubię tych bezdrobinkowych, bo wyglądają jak zgrudkowany lakier, ale te brokatowe mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  9. Ja jako pierwszego użyłabym lakieru z numerkiem 169 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pomalowałam piaskiem, ale pewnie za góra dwa dni zmyję, bo jestem ciekawa reszty :)

      Usuń
  10. Najlepiej jak każdy pomalujesz na inny kolor :P bo jestem ciekawa wszystkich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą miałam dokładnie taką kombinację :P Ale koniec końców postawiłam na piasek nr 3 ;))

      Usuń
  11. mam zamiar nabyć kilka dodatkowych buteleczek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaskomaniak :D Przez Ciebie ten numer 169 wrzuciłam do koszyka, przy szafie mi się przypomniało jak wyglądał na Twoich paznokciach i od razu go chapnęłam :D

      Usuń
  12. Piękne są, ale jestem ciekawa jak z ich trwałością i aplikacją. Jakoś nie przepadam za Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Wibo bardzo lubię, szczególnie właśnie te lakiery Express Growth, jak będzie z tymi nowościami to zobaczymy, piaskiem malowało się super - jedna warstwa i pełne krycie, po 5 minutach suche nie do ruszenia :)

      Usuń
  13. Miałam nie kupować na razie lakierów, ale chyba będzie ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam zakupowego bana, ale to takie lakiery w sam raz na teraz i nie mogłam odpuścić :D

      Usuń
  14. Niesamowicie mnie kuszą te nowe lakiery Wibo...szkoda, że jestem spłukana - kupię w lepszych czasach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One i tak są stosunkowo tanie, ja za te 5 sztuk zapłaciłam coś koło 30 złotych, więc aż takich wyrzutów nie miałam :D

      Usuń
  15. Ciekawią mnie te nowości z Wibo, jak będą wyglądały na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. własnie wczoraj kupiłam Express Growth nr 169 - CUDO <3
    a pomysł z tłem GENIALNY i efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?:D Takie to proste, a jaki efekt ;)

      Usuń
  17. Jestem ciekawa jak ten 169 wygląda na pazurkach. Musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij do Obsession - http://www.obsessionblog.pl/2013/09/jesien-z-wibo-169.html ja po swatchach u niej musiałam go kupić ;D

      Usuń
  18. Właśnie przez te zdjęcia nie mogłam skupić się na samych lakierach, są świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D Bałam się, że może to konkretne tło trochę przytłoczy same lakiery, ale w końcu stwierdziłam, że lakiery się błyszczą, zima idzie i lampki się będą błyszczeć i jakoś tak mi zaczęło pasować :P

      Usuń
  19. Wszystkie lakiery są piękne i niebanalne! :) Muszę się na któryś skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta nowa kolekcja jest przepiękna :) a sposób na tło genialny, ja też mam wieczny problem ze znalezieniem odpowiedniego miejsca do zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj robiłam zdjęcia na białym/czarnym brystolu, ale czasem się ma ochotę na coś bardziej odjechanego ;)

      Usuń
  21. Ten pomysł na robienie takich zdjęć pochodzi z serwisu zszywka.pl :) wiele blogerek go podkradło, ale faktycznie efekt super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej tego nigdzie nie widziałam, także jestem wdzięczna Mallene za oświecenie :D

      Usuń
  22. Lakiery z serii WOW wyglądają bardzo kusząco, jestem ciekawa czy na paznokciach też zrobią efekt WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden piasek już powędrował na paznokcie i naprawdę wygląda wow :)))

      Usuń
  23. jestem niesamowicie ciekawa tych piasków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce wyglądają pięknie, na paznokciach póki co mam ten bordowo - złoty i jest naprawdę przyjemny dla oka ;)

      Usuń
  24. Serii WOW jeszcze u mnie w Rossmannie nie widziałam, ale nr 169 trzymałam w ręce i na pewno po niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowe serie miały powchodzić do sprzedaży od października, więc pewnie na dniach się pojawią :) A 169 jest piękny :)

      Usuń
  25. tak samo można robić tło dla makijaży :) tapeta na telewizor i się działa :) tylko że trzeba mieć duży ekran ;) Agabil tak robi często :)

    Lakiery bardzo fajne :) Dzisiaj byłam w Rossmannie i jakoś nie rzuciły mi się w oczy.. ale ja do tyłu jestem z nowinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam telewizor taki nie za duży :P i bokiem do okna, więc z makijażami byłoby ciężko, ale to z laptopem będę na pewno wykorzystywać przy mniejszych rzeczach :)
      Te lakiery chyba od wczoraj są w sprzedaży, więc pewnie też nie wszędzie już są :)

      Usuń
  26. Zerknę na Wibo przy kolejnej wizycie w Rossmanie :) A pomysł z tłem świetny. Szkoda tylko, że mój ekran niezbyt się nadaje do takich eksperymentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu się nie nadaje? Ja myślałam, że mój też nie da rady, bo nie za duży i błyszczący na dodatek, ale dało radę :)

      Usuń
  27. zdjęcia wyszły przecudowne! aż lakiery wyglądają bardziej zachęcająco :D niby taki prosty pomysł, a bym na niego nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby taki banał, a wpaść na to i tak ciężko :D

      Usuń
  28. Bardzo ładne lakiery wybrałaś, muszę zobaczyć co ciekawego w mojej szafie Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo teraz wprowadziło kilka tych lakierowych serii, więc warto zaglądać :)

      Usuń
  29. Świetne zdjęcia! no i kolory lakierków też nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy któryś ponoszę dłużej niż dwa dni, już mnie korci żeby wypróbować kolejny :P

      Usuń
  30. to tło wyszło świetnie! widziałam dziś post u Mallene i nawet ściągnełam parę zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szybko wzięłam pierwszy lepszy bokeh z googlarki, ale muszę właśnie pościągać parę takich teł, żeby mieć na znowu :)

      Usuń
  31. widziałam ten pomysł zdjęciowy na zszywce, też muszę spróbować :) lakiery są piękne, wibo zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, Wibo ostatnio zaskakująco dobrze podąża za trendami :)

      Usuń
  32. oba piaski oraz jagodowy mi się podobają,czekam na fotki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz się biorę za pierwsze swatche, jak się wyrobię to za moment będzie post :)

      Usuń
  33. faktycznie świetny pomysł z tymi tłami z komputera! A lakiery na szczęście nie w moim guście i nie będą mnie korcić na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :D Ja się nie mogłam opanować :)

      Usuń
  34. Ciekawi mnie ten pierwszy Wibo.
    Co do zdjęć... Faktycznie banał, a jednak na takie banały najtrudniej wpaść. Na pewno sprawdzę to u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. słocze, słocze, pokaż słocze! :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, bardzo zachęcające zdjęcia :) Dzisiaj obadam temat :]

    OdpowiedzUsuń
  37. złoty! złoty! a fotka jest tak cudna, że od razu lecę obadać tego posta, do którego wrzuciłaś linka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkie omnomnomnom, zwlaszcza piaski i brokat <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie mi się podobają nowe lakiery Wibo, dzisiaj poszłam do Rossmanna z myślą kupienia kilku (chciałam dokładnie te, który Ty kupiłaś), jednak był tylko ten jagodowy ze złotymi drobinkami i jest już mój :)! Co do tła zdjęć - pomysł jest świetny, też czytałam ten wpis, chciałam wypróbować, ale niestety odbija się lampa błyskowa w monitorze i brzydko to wygląda. Bez lampy zdjęcia są za ciemne. Czy doświetlenie kosmetyku lampką załatwi ten problem?

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zrobilas taki efekt zdjec/tla? ;))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...