WoleProstoHeader

3 paź 2013

Lakierowo - glamourowy piasek

Obiecałam, że pokażę i pokazuję. Wczoraj zaprezentowałam Wam pięć lakierów do paznokci firmy Wibo - większość z Was prosiła o swatche piasków, więc dziś pierwszy z nich - WOW glamour sand nr 3. 


Zdjęcia lakieru na paznokciach nie są może jakieś oszołamiające, ale robiłam je dzisiaj dosłownie w biegu przed wyjściem na zajęcia ;). Ciężko było uchwycić efekt, bo lakier choć jest faktycznie piaskowy i ma jakby "matowe" wykończenie, to jednocześnie jest naładowany drobinkami w odcieniach złota, borda i różu. Ten blask z matem się jakoś dziwnie znosiły na zdjęciach, stąd trzy fotki w kompletnie różnym oświetleniu. 




Kolor najlepiej oddaje środkowe zdjęcie, w rzeczywistości te złote drobinki są nieco bardziej widoczne. Malowało się nim wygodnie, jedna warstwa kryje wystarczająco dobrze, jednak ja z przyzwyczajenia nałożyłam dwie i nie zepsuło to piaskowej faktury. Lakier wysechł bardzo szybko, dosłownie po pięciu minutach już był suchy. Mnie się efekt bardzo podoba, pewnie po nałożeniu nabłyszczającego topa będzie równie ładnie. Nie wiem czy to mani tego doczeka, bo strasznie mnie korci, żeby je zmyć i pokombinować coś z nudziakiem i złotkiem :D

Ps. Znalazłam to dopiero teraz, ale muszę Wam o tym napisać - piasek z Wibo, który widzicie wyżej na zdjęciach jest identyczny z lakierem z IsaDory "Wine Crush" z ich piaskowej kolekcji. Zobaczcie same - KLIK!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. ciekawy efekt, chociaż bardziej podoba mi się jego brat z zielonymi/turkusowymi "refleksami", niestety u mnie w Rossmannie jeszcze ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobał, choć taką wersję wolałabym w wersji błyszczącej :)

      Usuń
  2. O jaki ładny muszę obadać te piaskowe nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda, dosyć elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! muszę tej serii poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie byłam przekonana do piasków tak ten bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad nim, ale w jednak uległam fioletowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam właśnie czegoś podobnego na jesień, ale miałam zamówić z golden rose... chociaż, jeśli mogę dostać całkiem przyjemny piasek stacjonarnie... czemu nie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny :) Mnie wpadł w oko bardzo podobny do niego, lecz nie piaskowy, wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie nas środkowym zdjęciu najbardziej mi się podoba! Nie zmywaj jeszcze, poczekaj i daj znać jak z trwałością:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten piasek! Muszę wypróbować go, bo z tych z Lovely byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie mam jeszcze żadnego piasku u siebie w kolekcji. Nie ukrywam, ten bardzo mi sie podoba. I faktycznie jest podobny [identyczny!] do tego z IsaDory

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, zakochalam sie w nim, w niedziele lece do Rossmana :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten piasek wygląda rewelacyjnie:) Chętnie przygarnęłabym ten odcień, tylko zastanawiam się, czy starczy mi cierpliwości do usuwania emalii;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam go ostatnio w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wydaje mi się że to ten sam kolor co Golden Rose Holiday 58, albo jest bardzo zbliżony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt iście wspaniały :D Jestem zachwycona nim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładny jest.. :) i lubię szybko schnące lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny jest, muszę się wybrać do Rossmanna na rozeznanie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog i te paznokcie od których nie mogę oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciesze sie ze moja ulubioa lakierowa marka zrobila taki lady piasek! wreszcie nie trzeba wydac a niego fortuny

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...