WoleProstoHeader

24 wrz 2013

Wrześniowy ShinyBox

Kolejny ShinyBox trafił w moje ręce, tym razem wrześniowe pudełko ma wysoko postawioną poprzeczkę - wersja sierpniowa bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że pudełka będą utrzymywać wysoki poziom. Co znalazłam we wrześniowym boxie?




Dwa pełnowymiarowe produkty - kredka Glazel i róż Paese są mi dobrze znane, już od jakiegoś czasu mam i jedno i drugie. Pozostałe kosmetyki to miniatury, mamy tu szampon Phenome, mleczko do ciała Scottish Fine Soaps i serum do włosów Toni&Guy. Z kredki i różu się cieszę, bo bardzo lubię te produkty, a czarna kredka i róż w ładnym, lekko cukierkowym odcieniu zawsze się przydadzą. Pozostałe kosmetyki wzbudziły we mnie póki co umiarkowany entuzjazm - więcej będę mogła o nich napisać po wypróbowaniu :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

5 komentarzy:

  1. najbardziej mi się róż podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super, jestem zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepsze pudełko jakie było do tej pory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej odpowiadałby mi róż. Swoją drogą zauważyłam, że ostatnimi czasy olej arganowy jest chyba w każdym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się chyba tylko róż podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...