WoleProstoHeader

25 wrz 2013

Who?

Nie wiem, czy już kiedyś o tym wspominałam, ale nie lubię biżuterii. Kolczyki noszę cały czas te same, proste, srebrne, malutkie kuleczki. Pierścionków i naszyjników po prostu nie lubię, przeszkadzają mi, więc tych nie noszę w ogóle. Na nadgarstek z reguły wędruje zegarek, czasem jakaś bransoletka. Bo właśnie bransoletki są biżuterią najbardziej przeze mnie pożądaną, choć nigdy nie mam na ręce więcej niż jedną. Ostatnio u Ewalucji natknęłam się na prezentację bransoletki firmy Who? i bardzo spodobała mi się koncepcja - prostota, delikatność, własny projekt, bardzo przystępne ceny. Czego chcieć więcej? Naskrobałam więc maila, podałam wymiary nadgarstka i propozycję wzoru. Kilka dni temu dotarła do mnie moja bransoletka. Znak nieskończoności i napis "love" na prostym druciku. Jest po prostu śliczna, napis jest bardzo dobrze dopracowany, a zapięcie solidne. 


Na ręce prezentuje się bardzo subtelnie:
Who? mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, chętnie dokupiłabym jeszcze bransoletkę na kolorowym sznurku, może teraz dla odmiany z imieniem?
Znacie Who? Jeśli nie, to za jakiś czas będziecie miały szansę poznać - wypatrujcie konkursu :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Taka prosta i delikatna, czyli dla mnie idealna :)

      Usuń
  2. Myślałam, że jestem jedyną w blogowym świecie, która nie lubi biżu, ale jednak nie! Od razu mi lepiej ;)
    Nie mniej jednak ja nie noszę nic poza obrączką i pierścionkiem z komunii :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś jeszcze większą minimalistką niż ja :D Nie wiem można np. jednocześnie mieć na sobie naszyjnik, kolczyki (najlepiej takie wiszące), 8 bransoletek i pierścionek na co drugim palcu, mi by było za ciężko :P

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale bransoletka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma działa głównie facebookowo i chyba jest też dość świeża :)

      Usuń
  4. Ja dostałam właśnie sznurkową bransoletkę Who:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na sznurku też mi się podobają, ale tym całkiem cienkim, nie plecionym :)

      Usuń
  5. Mam podobnie :). Bransoletki i wkrętki do uszu to w zasadzie jedyna biżuteria, którą noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Najwygodniej :D

      Usuń
    2. Czyli obie jesteśmy takie minimalistyczne :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie znam ale piękna ta bransoletka, niby nic szczególnego ale ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A owszem :) Sama wybierałam w końcu :D

      Usuń
  8. Też nie przepadam za biżuterią;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam Who?
    ale bransoletka jest całkiem ciekawa, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na ich fanpejdż, tam jest sporo zdjęć z różnymi wersjami bransoletek :)

      Usuń
  10. ładna:) Nie znam ich. Ale ostatnio mam fazę na bydziubekę i kupiłam aż dwie bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziubeka to mi się śni po nocach od dłuższego czasu, ale boję się, że wsiąknę :P

      Usuń
  11. Podoba mi się! Sama jestem maniaczką bransoletek ostatnio i lubię czuć je na ręce :P W ogóle lubię się obwieszać :P Jednak z kolczykami mam tak, jak Ty - perełki, których nie ściągam i ostatnio bursztynki (noszę już ponad miesiąc :P). Na zmianę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nosić i lubię mieć dużo, ale jak nosić to tylko pojedynczo ;)

      Usuń
  12. Piękna jest :) Musze pomyśleć nad zamówieniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że to drucik... musiałabym mieć srebro, bo jestem uczulona na wszystkie metalowe elementy... ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna, ale ciekawe czy nie ściemnieje
    dostałam w prezencie naszyjnik z moim imieniem wykonany z podobnego drucika i boję się go nosić, bo mojej mamie ściemniał po kilku dniach :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam podobną, z innej firmy. Uwielbiałam - dopoki siostra jej nie zgubila (a dostalam ja od niej na imieniny!)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta Twoja bransoletka, bardzo delikatna - nie noszę bransoletek ale ta na prawdę przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka jest fenomenalna! Pierwszy raz z tą firmą zetknęłam się na blogu Ewalucji i zakochałam się w tej bransoletce, więc nie wykluczone, że niedługo nabędę podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna bransoletka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza bransoletka! ładnie na Twej łapce się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio własnie bardziej się przekonałam do bransoletek, a z kolei jakiś czas temu to one mnie wyjątkowo denerwowały:D śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie wygladaja, taki delikatny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...