WoleProstoHeader

23 wrz 2013

My precious...

Piękna, mocno napigmentowana, w mojej ulubionej kolorystyce złoto - fioletowej, śniąca mi się po nocach. Na zdjęciach promocyjnych Vintage Romance wzbudziła we mnie zachwyt, ale dopiero po zobaczeniu swatchy u Siulki, wiedziałam, że to jest TO. I właśnie TO wczoraj dotarło w moje ręce, a ja od wczoraj siedzę i się gapię. Po wstępnym zmacaniu mogę zaryzykować stwierdzenie, że paleta będzie zdecydowanie w top trzy sleekowych paletek, a może i nawet wysunie się na prowadzenie. Zresztą zobaczcie same:





Porobię nią makijaże przez kilka dni i postaram się je, w miarę możliwości, wszystkie uwiecznić na zdjęciach i na pewno pokażę Wam tę paletę w akcji.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

50 komentarzy:

  1. zupełnie nie moje kolory :) może kolejne propozycje Sleeka będą bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleek już ma tyle tych paletek, że chyba każdy znajdzie coś dla siebie ;)

      Usuń
  2. Wszędzie kuszą tą paletką d; Ale na razie staram się jakoś trzymać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ma kolorki :) czekam na Twój makijaż wykonany tą paletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ją chcę, ale niestety nie mam dla niej miejsca w najbliższych wydatkach :/
    Mam nadzieję, że później uda mi się ją kupić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ostatnie nowości Sleeka nie znikają tak szybko jak dawniejsze limitki, więc na pewno dasz radę ;)

      Usuń
  5. Bardzo moja! Ale bardzo mi żal pieniążków na nią aktualnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, do tych Twoich oczysków by pasowała ;)

      Usuń
  6. Do mnie przyjdzie za kilka dni ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też się nie oparłaś jej urokowi :)

      Usuń
  7. piękna ;)
    planuję ją kliknąć na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paletka :-) Uwielbiam Sleeki, mam 2 matowe paletki :-)
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowe też mam ;) Ale akurat tej jasnej nie lubię, to moim zdaniem najgorsza paleta Sleeka ;)

      Usuń
  9. ♥_♥ też na nią choruję, ale chwilowo chyba odpuszczę - brak wolnych środków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie te czasy, jak paletkę Sleeka można było kupić za 22 złote...

      Usuń
  10. śliczne kolorki <3 kusii .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem kolorystycznym to geniusz w czarnej kasetce ;)

      Usuń
  11. Mam ogromną ochotę na tą paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ze pokazalas zdjecia pod roznym katem padania swiatla. Przygladalam sie tej paletce i nigdzie nie trafilam na dobra prezentacje :) swatche mile widziane :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche wrzucę razem z makijażami :) A na jednej focie ciężko było uchwycić kolory, stąd kilka pod różnym kątem ;)

      Usuń
  13. Cieszę się,że nie uległam pokusie i jej nie kupiłam,uzywałabym tylko 4 cienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności! Musi wpaść w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może się ugnę, chociaż sleek się tak ostatnio popsuł, że nie wiem. zakupu candy bardzo żałuję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że pod względem jakości to jest chyba najlepsza paleta, zawsze było tak fifty fifty, część cieni fajna, dobrze napigmentowana itd., a tu jest naprawdę równo :)

      Usuń
  16. jestem ciekawa efektów na oczach, nie mogę się doczekać makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się nią malować przez kolejne dni i uwiecznię to na fotach :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. W końcu fiolety! I to jeszcze w towarzystwie złota, lepiej nie mogli trafić :)

      Usuń
  18. Jest boska, muszę ją mieć, szczególnie, że te kolory będą idealnie pasowały do moich aktualnie rudych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie ostatnio, że zmieniłaś kolor na taki bardziej jesienny :) Paletka na pewno dobrze się zgra :)

      Usuń
  19. Piękne makijaże można wyczarować z tej paletki :) Zapodaj jakiś make up :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zastanawiam się nad kupnem jakiejś paletki ze sleeka, bo mają fajne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij sobie do Siulki (podlinkowana w poście), robiła jakiś czas temu porównania swoich paletek, może to Ci pomoże w zakupie :)

      Usuń
  21. Ciekawa jest ;) Nie wiem tylko jak by mi te czerwone winogrona spasowały :D bo nigdy nie miałam takich kolorów na oczach. Fajnie by się było przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna jest ta paletka. Wlaśnie chcę kupić któraś i się zdecydować nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycam się tą paletką razem z Tobą, siedząc i gapiąc się na zdjęcia na Twoim blogu:) Wszystkie kolory są w moim typie. piękna, nic dodać nic ująć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie takich kolorów szukałam :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...