WoleProstoHeader

20 wrz 2013

Lakierowo - benzynowy żuczek

Jestem już, jestem i pędzę z nowym postem (w końcu!). Egzamin napisany, wydaje mi się, że całkiem nieźle (ale, bądźmy szczerzy - już nie raz mi się tak wydawało i guzik z tego było), więc jak poszło tak dobrze, jak mi się wydaje, to od jutra będę miała jeszcze prawie dwa tygodnie wakacji (jeah). Biorę się za nadrabianie zaległości, a mam ich sporo - post o włosowej pielęgnacji, kolekcja róży wraz z ich prezentacją na licu, efekty po zastosowaniu peelingu kwasowego do stóp, cała masa nowości kosmetycznych, które czekają w kolejce na swoją prezentację czy recenzję, no i oczywiście makijaże i pazurki. Dzisiaj, trochę przekornie, zacznę od końca - daaawno nie było na blogu o żadnym lakierze, bo i długo ich nie używałam, ale w końcu mogłam do nich wrócić i zrobiłam to z ogromną przyjemnością.
Wyczuwam już jesień w powietrzu, najchętniej zakopałabym się pod kocem z ciepłą herbatą i Supernaturalem (sic! seria serialowa...), zaczęłam więc sięgać po typowo jesienne kolory, a schowałam na tył szuflady wszelkie niebieskie, zielone i żółte tworki. Wczoraj wygrzebałam lakier, o którym na śmierć zapomniałam (może czas zacząć spożywać jakieś suplementy na poprawę pamięci). Lakier Miss Sporty z serii Metal Flip (numer 040) łypnął na mnie z pudełka benzynkowym błyskiem, a ja stwierdziłam, że na obecny stan ducha, ten lakier będzie idealny. Zresztą zobaczcie same (zdjęcia robione w różnym oświetleniu, próbowałam jak mogłam uchwycić ten duochromowy blask):




Lakier wygląda na paznokciach tak...żuczkowato. W zależności od padania światła jest albo ciemnofioletowy albo lekko zielonkawy/ w odcieniu starego (bardzo starego) złota. Prezentuje się naprawdę pięknie, wczoraj zamiast się przykładnie uczyć, to jopiłam się na paznokcie ^^. Sam lakier ma dobre krycie, na zdjęciu mam dwie cienkie warstwy nałożone na bazę. Pędzelek jest szeroki (takie lubię najbardziej), więc malowanie stanowiło czystą przyjemność. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt, że lakier bywa upierdliwy - podkreśla wszystkie nierówności na płytce itp., więc przed użyciem dobrze jest porządnie wypolerować pazurki. Ja na całość dodatkowo pokryłam top coatem nabłyszczającym. Nabrałam ochoty na inne kolory z tej serii, ktoś może coś ciekawego o nich powiedzieć?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

53 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To chyba będzie mój jesienny hit :)

      Usuń
    2. Sądzę tak samo jak atqa :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda, jeszcze nie miałam lakiery z takim efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś coś podobnego z Essence, ale nie był tak ładny jak ten :)

      Usuń
  3. dla mnie niedopuszczalna jest trwałość tych lakierów i ich długi czas schnięcia. Co mi po tych fantastycznych kolorach jak za chwilę mam odpryski :/ Jestem na NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam przyspieszacza wysychania, więc o schnięciu się nie wypowiem, bo u mnie to poszło szybko, a trwałość u każdego jest różna :) Na mnie mało co trzyma się krócej niż 4-5 dni

      Usuń
    2. to masz fajnie, u mnie te lakiery wytrzymują kilka godzin :/

      Usuń
    3. Mam farta, mam tego świadomość :) mam koleżankę, której dosłownie wszystko odpryskuje z paznokci po maks. 2-3 godzinach...

      Usuń
  4. piękny, normalnie cudowny ten żuczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam żuczka, czarnego, który błyszczał na zielono - niebiesko, taki lakier jeszcze muszę znaleźć :D

      Usuń
  5. Na nadchodzącą pogodę i jesień w sam raz,piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie ma w sobie "to coś " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma :) Ciekawa jestem czy inne lakiery z tej serii też tak dobrze się prezentują :)

      Usuń
  7. Przyglądałam się im w sklepie... wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam u kogoś na blogu wersję 040, czyli tę którą mam i od razi poleciałam do sklepu :)

      Usuń
  8. To nie jest duochrom, tylko czworochrom! Mieni się na wiele kolorów, których nie umiem określić. Mógłby stanieć troszkę no, tak do 5 zł, to bym była zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie pamiętam ile one kosztują, bo ten kupiłam krótko po tym jak wyszła ta seria ;) A czworochrom mnie zabił :D

      Usuń
  9. takie paznokcie mogą grać pierwsze skrzypce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Prawie jak biżuteria :D

      Usuń
  10. mam 020, ale Twój odcień bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam jakiś swatchy innych numerów po internecie, ale na żadnych mnie nie przekonały pozostałe wersje ;)

      Usuń
  11. Wreszcie jakiś żuczek, który wygląda jak żuczek, a nie jak palce trupa. Mam "żuczki" z essence-147, 122 i z alessandro. W opakowaniu wyglądają bajecznie, ale na paznokciach są tragiczne, płaskie, w kolorze palców topielca. Już sobie obiecywałam, że więcej tego typu lakieru nie kupię, ale skuszę się i zainwestuję jeszcze w ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie jest trupi :) Miałam ten lakier z Essence, o którym piszesz i też wyglądał mnie paskudnie :D

      Usuń
  12. Mam jedną benzynkę z tej serii ale jeszcze nie używałam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwyższy czas, żeby to nadrobić ;)

      Usuń
  13. Cudeńko :) Drapnę chyba coś z tej serii jak będę w drogerii..

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się kształt Twoich paznokci, jest dość nietypowy :) muszę sobie koniecznie kupić jakiegoś duochroma (a może nawet multichroma!! :)), bo zawsze się na nie czaję, ale jakoś nigdy nie wychodzi zakup :) musiałąm dzisiaj skrócić paznokcie, właściwie obciąć całkowicie, takie smutne małe płyteczki zostały :( aż odechciewa się malować :( ALE TRZEBA, ot lakieromaniactwo! :) pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, piłuję na migdałki, ale mam jeszcze dość krótkie ;) A multichromka polecam :D

      Usuń
  15. Pierwsze zdjęcie wygląda niesamowicie! Mam jakiś lakier z tej serii, ale nie pamiętam który dokładnie :D
    Z niecierpliwością czekam na kolekcję róży, ślinię się na samą myśl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do róży się zabierałam już jakiś czas, powoli zaczynam robić zdjęcia, bo chciałabym wszystkie pokazać na policzkach :)

      Usuń
  16. Mam podobny lakier z Virtual ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam jeszcze czegoś bardziej wpadającego w niebieskie tony :D

      Usuń
  17. ciekawy efekt, jednak nie wiem czy sama bym się skusiła na taki ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak taki trochę cudak, nie każdy lubi takie odcienie na paznokciach :)

      Usuń
  18. Osobiście nie przepadam za takimi kolorami. Za to muszę w końcu nauczyć się porządnie piłowac paznokcie na dany kształt! O tak patrząc na Twoje muszę się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa mam go już jakiś czas :D zobaczyłam na półce i musiałam zgarnąć. Miałam ochotę na inne, ale jak zobaczyłam swatche to stwierdziłam, że sobie odpuszczę. Pozostałe kolory wypadają bardzo nijako na tle tego jednego

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...