WoleProstoHeader

28 wrz 2013

Konkursowo!

Witam się w sobotni poranek, nadaję do Was spod kocyka i w towarzystwie gorącej herbaty, bo oczywiście na sam koniec wakacji musiało się do mnie coś przypałętać i leżę chora (<waligłowąwścianę>). Jako, że wena nie dopisuje, a ja mam ograniczoną motorykę, dzisiaj mam dla Was konkurs :)
Pamiętacie mój wpis o bransoletce Who? Sporo z Was pisało, że się Wam ona podoba, więc teraz będziecie miały okazję wygrać i skomponować własną bransoletkę. 
Co można wygrać? Bransoletkę Silver Classic z napisem do 10 liter.
A co trzeba zrobić, aby wygrać? Wystarczy polubić profil Who? na facebooku (KLIK!) i zostawić po sobie ślad w komentarzu - podać maila i napisać jak wygląda Wasza wymarzona bransoletka. Weryfikacja polubienia na fb odbędzie się po losowaniu :) 

Konkurs trwa od dzisiaj (28.09.2013) do przyszłej soboty (05.10.2013), w niedzielę ogłoszę kto został zwycięzcą.

Do dzieła!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

12 komentarzy:

  1. Lubię Who? jako: Hikki Beauty
    nataliakrokus@o2.pl

    Moja bransoletka byłaby druciana z napisem "faith". To słowo towarzyszy mi przez całe zycie, dobrze byłoby, gdybym je też widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Who? jako: Monika B.
    mail: glamourka@op.pl
    Na mojej drucianej bransoletce widniało by imię mojej córki oraz serduszko symbolizujące moją miłość do niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Who? jako: Emilia Ch.
    gullinse@wp.pl
    Moja bransoletka miałaby napis "hope". Zawsze warto mieć nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jako Sylwia B.
    lacquermaniacs@gmail.com
    Chciałabym, aby na mojej bransoletce widniał napis "my way" - bardzo lubię wykonanie piosenki o tym tytule przez Franka SInatrę oraz przez Robbiego Williamsa. Każdy z nas podąża własną drogą i zawsze jest ona tylko nasza. Niezależnie od tego czy podoba się to innym czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jako Agnieszka K.
    aga10marta@wp.pl
    moja bransoletka miałaby napis home i serduszko,a by zawsze przypominac mi o rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię jako sauria80
    sauria@wp.pl
    Moja wymarzona bransoletka byłaby zakręcona jak ja - sauria - i miałaby ogonek jak jaszczurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o co za cudowny konkurs, oczywiście że się zgłaszam :)
    weronika.stolarek@gmail.com
    Pomyślałam sobie, że moja wymarzona bransoletka miała by napis - faith, żeby dodawała codziennie wiary w to co robię, do czego dążę i w swoje możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Who? jako Natalia W.
    Mail: justbeauty91@gmail.com

    Chciałabym aby moja bransoletka miała napis Only Love, by pokazywała to co w życiu jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię na fb jako Iwona K.
    ajwonizle@gmail.com

    Na mojej by był "psotnik" bo lubię psocić, zwłaszcza grać na nerwach mojego Kocurka i mojej siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Pamircia
    pamircia@vp.pl
    moja wymarzona bransoletka miałaby napis dreams, ponieważ marzenia są w życiu najważniejsze! Dodatkowo byłaby symbolem tego, że jestem wdzięczna za te z moich marzeń, które już się spełniły, bo to najlepszy dowód na to, że wszystko jest możliwe! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi się te bransoletki, więc zgłaszam się :) Obserwuję jako Wyznania Kosmetykoholiczki. Mail: wyznania.kosmetykoholiczki@gmail.com.

    Ja mam dwa typy na napis :) 1) imię mojej córeczki "Zuza <3" 2) ostatnio mam fioła na punkcie znaku nieskończoności, więc "infinity"

    OdpowiedzUsuń
  12. A wlasnie ostatnio ogladalam bransoletki Who? :)
    Adres email: iwonabiedrona@yahoo.pl

    Moja wymarzona bransoletka bylaby srebrna, drobna i delikatna. Byc moze wypelniona kilkoma delikatnymi krysztalkami w pastelowych kolorach. Mocno trzymalaby sie nadgarstka. :)
    A jesli chodzi o bransoletke z kolekcji Who? to bylo by to male srebrne cudenko z napisem happiness, poniewaz cenie sobie w zyciu subtelnosc i wspomnienia cudownych chwil - a to slowo idealnie to oddaje. I mozna miec je zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...