WoleProstoHeader

18 wrz 2013

E-makeupownia po raz piąty!

Już dzisiaj możecie zobaczyć kolejną odsłonę magazynu. W środku jak zawsze dużo dobrego, makijażowe ostatnie podrygi lata, inspiracja projektantami, wywiad z naszą redaktor naczelną i Maxineczką, relacja z pewnego spotkania blogerek. 
Tym razem zobaczycie aż trzy makijaże mojego autorstwa - makijaż z wybiegu Cavalliego, pomarańczowe usta i "jak podkreślić niebieskie oczy nie sięgając standardowo po brązy i złoto".




Po więcej zapraszam jak zwykle na e-makeupownia.pl 

Ps. Wiem, że ostatnio znowu więcej mnie nie ma niż jestem, ale mam nadzieję, że po piątku się to zmieni. Trzymajcie kciuki, bo piszę tego dnia egzamin z chemii fizycznej, a już raz przy nim poległam :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna


13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki Asiu za egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma, trzymaj, bo jak mnie kciuki nie uratują, to nic mnie nie uratuje :P

      Usuń
  2. Drugi jest moim faworytem :) i kciuki rzecz jasna będę trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, ten dla niebieskich oczu! <3
    Powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpaniałe! :D
    Będę trzymała kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne makijaże i zaraz się biorę za lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyszło i trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. każdy makijaż jest boski, wow = rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, jak Ja wam zazdroszczę takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż z pierwszego zdjęcia jest prześwietny

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...