WoleProstoHeader

9 sie 2013

Makijażowo - zadziorna romantyczka

Upał w końcu nieco zelżał, więc po przebudzeniu się i wyczuciu zza okna przyjemnego chłodku, zerwałam się z łóżka i złapałam za pędzle. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę na mocne oko, w klasycznej czerni, w połączeniu z mocnymi, krwistymi ustami. Żeby nie było zbyt nudno, postanowiłam dołożyć do tego romantyczną fryzurę i tym sposobem uzyskałam mocno kontrastową stylizację. Na zdjęciach całość skojarzyła mi się z zadziorną panną młodą, w końcu kto powiedział, że zadziorność wyklucza się z romantycznością?:)




Makijaż był też okazją do wypróbowania kilku nowych kosmetyków. Na twarz powędrowały: baza Kobo, podkład Glazel, puder fixujący Glazel, wypiekany puder z Glazel w charakterze bronzera i złote kulki brązujące z Glazel jako rozświetlacz (nawet go widać na zdjęciach :D). Na oczach - ulubiona baza MUA, czarna kredka Glazel, czarny cień z paletki Sleeka Darks, cielisty cień z Sensique, tusz Kobo. Na ustach jedyna słuszna czerwona pomadka - Avon 2000 Red. 

Lubicie połączenie mocnego oka z mocno podkreślonymi ustami?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

44 komentarze:

  1. makijaż, piękny, klasyczny :)))

    skojarzył mi się od razu z latami 20 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Robiłam nawet taki a'la lata 20, ale tam jednak to oko było trochę inaczej pomalowane, choć też czarne :)))

      Usuń
  2. Dobrze wiemy, że na makijażach się nie znam.. Ale ten pięknie podkreśla to co jest magiczne- Twoje oczy <3 Gdyby nie D. i w sumie Twój K. to byłabyś u mnie na tapecie (drugie zdjęcie <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam zaraz się nie znasz :D I nie komplementuj mnie tak, bo się zaróżowię :D:D Dziękuuję :*

      Usuń
  3. Asiaaaa, jak Ty bosko wyglądasz kobieto! To nielegalne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę mroczna panna młoda :D
    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Malinko :) Trochę mroku czasem też potrzeba, żeby nie było cały czas tak słodko :D

      Usuń
    2. A gdzie tam mroczna :) Cudna :)

      Usuń
    3. Dzięki Angel :) Trzeba przełamywać rutynę :))

      Usuń
  5. Lubie tak mocno podkreslone usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) A tę czerwoną szminkę po prostu uwielbiam :)

      Usuń
  6. Jak dla mnie za dużo, jestem zwolenniczką albo mocono pomalowanych oczu, albo ust - jedno i drugie zdecydowanie nie.
    Bardzo podoba mi się makijaż oczu tutaj :) Ale sama bardzo rzadko kiedy decyduje się na mocne makijaże, wolę delikatne i naturalne...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień też wybieram raczej lżejsze wersje, albo tylko jeden mocny akcent, ale czasem, tak, choćby dla poćwiczenia czy sprawdzenia efektu można spróbować czegoś innego :)

      Usuń
  7. Pięknie Joasiu! Z pazurem i jednocześnie z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie makijaże totalnie w moim stylu wyglądasz fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  9. piekny;) i podbija kolor Twoich oczu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w ogóle takie mocne smoki wyciągają tęczówkę :)) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Bardzo udany makijaż. Zwłaszcza Twoje oczy wyglądają obłędnie,nie sposób nie zwrócić uwagi na tak błękitną tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moja tęczówka lubi się z mocnymi makijażami :)

      Usuń
  11. Aśka powinnaś tak zawsze się malować! a powiedz jak tam fluid Glazel? ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, myślę, że na co dzień bym jednak zbyt dużą sensację wzbudzała takim mocnym makijażem :D A fluid mam dopiero od kilku dni, ale póki co zapowiada się naprawdę dobrze. Mam wersję Anti-shine i dawał radę nawet w te upały :)

      Usuń
    2. Ale ja jestem wczesna...dopiero teraz się zorientowałam, że Ty to Ty :D:D

      Usuń
    3. pewnie że byś sensację makijażem robiła, bo jest pięknie! kobiety z zazdroscią by zerkały a płeć męska z podziwem

      Usuń
  12. U Ciebie takie połączenie wygląda pięknie! Ja nie czuje sie dobrze z mocno podkreślonymi ustami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mocnych ust trzeba się przyzwyczaić, ja kiedyś co najwyżej sięgałam po przezroczysty błyszczyk, a dzisiaj mam cały pojemnik kolorowych, ciemnych szminek ;)

      Usuń
  13. Wow! jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich oczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocny makijaż, dobry na sesje zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, uwodzisz spojrzeniem! :) Makijaż jest genialny, jesteś bardzo zdolną osóbką:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. super, do odwaznych świat należy:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...