WoleProstoHeader

21 sie 2013

Konkursuję z Remingtonem :)

Pamiętacie moją "stylizację" włosową, która zainspirowana była fryzurką Jennifer Lawrence? Na fanpejdżu Remingtona pojawiła się już galeria konkursowa, w której znalazła się również i moja praca. Nie wiem czy pamiętacie moje potyczki z własnymi włosami podczas robienia tej fryzury - jeśli nie, to zapraszam TUTAJ


W związku z tym, że możemy "promować" swoją pracę wśród czytelniczek naszych blogów - poniżej zostawiam linka do mojej fryzury - jeśli polajkujecie to absolutnie się nie obrażę :D


Pozdrawiam,
Panna Joanna

11 komentarzy:

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...