WoleProstoHeader

29 sie 2013

Jedziemy na wakacje!

I jak zwykle trzeba się spakować, czego serdecznie nie znoszę. W pokoju piętrzą się stosy wszystkiego, nawet przy dobrych chęciach nie można określić tego artystycznym nieładem. Torba po raz kolejny się skurczyła, kosmetyczka ledwo się dopina, a ja próbuję wytłumaczyć sobie, jak bardzo niezbędne są te wszystkie rzeczy, które musiałabym w końcu wepchnąć jakoś do torby. Wydaje mi się, że pada, ale nie dziwi mnie to - w końcu kiedy, o losie, musiałeś zepsuć pogodę jak nie na dzień przed wyjazdem? Ale my się deszczu nie boimy, torbę jakoś domkniemy i jutro mkniemy do Brennej! To już nasz trzeci wypad do tego miasteczka i na pewno nie ostatni. Po kilku dniach przenosimy się do Zakopanego i wracam do Was dopiero w drugiej połowie września :) Jeśli znajdzie się w międzyczasie czas (masło maślane), to postaram się do Was coś skrobnąć - a tymczasem małe wspominki z ostatnich wyjazdów:
Psinka ze zdjęć wyżej do suczka właścicieli domu, gdzie po raz kolejny będziemy wynajmować pokój - niemal taki sam przytulas jak moja Dina.

Przy okazji zapytam jeszcze - polecacie jakieś fajne filmy? Zabieram się właśnie za kompletowanie czegoś na wyjazd, do pooglądania wieczorem we dwoje :) Nie muszą to być komedie romantyczne, dobrym thrillerem czy strzelaniną też nie pogardzę :)
I drugie pytanie - prawdopodobnie wybierzemy się na wycieczkę do Cieszyna. Podczas kiedy mój Osobisty opowiadał coś o rynkach i zamkach, mi przed oczami zaczął wirować z zawrotną prędkością szyld DM. Wolałabym wcześniej wiedzieć co tam można fajnego dostać - wiem, że Alvedre i Balea, ale może polecicie coś konkretnego? Z góry dziękuję :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. Berneński pies pasterski <3

    Polecam olejek Alverde cytrusowo - rozmarynowy i profesjonalną odżywkę Balea z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku!, co do filmów to wiem co ci mogę odradzić :) chociaż każdy ma inny gust, ostatnio filmy które obejrzałam nie podobały mi się za bardzo, z dmu nic nie polecę bo nic nie miałam. Ale może kolorówka? p2 podobno blogerki sobie chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam góry:). W jesiennej aurze są wyjątkowo nastrojowe:). Z filmów polecam: Nietykalni( zabawny i piękny), After sex (śmiesznie i wzruszająco o miłości),Misiaczek(kino niezależne), Flypaper(świetna intryga i mnóstwo śmiechu). Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym tego psa ukradla i przywiozla ze soba.... :)

    brenna i okolice calkiem sa ladne, dobrze je wspominam! z Filmow coz, ja jestem fanka Willisa i w zasadzie kazda szklana pulapka, red, osaczony etc swietnie mi leza i moge ogladac raz po raz :D . Nie wiem czy widzialas prestiz, fajny film, sama chetnie ponownie go zobacze bo zrobil na mnie wrazenie. Lubie filmy marvela, szczegolnie Iron Mana i X-Mena. To wszystlo lekkie filmy akcji, ktore serio lubie :) z powazniejszych oczywiscie tez jest co wybierac... moze jest jakas klasyka ktorej nie widzialas? ja na przyklad nadal nie zobaczylam ojca chrzestnego

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak wrócisz to Cię z Gosią porywamy do Zabrza - mam wolną chatę ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale psina aż chciało by się przytulić i wytarmosić ;D
    A z DM- żele pod prysznic Balea, olejki Alverde oststnio pokochałam ten z malwą, kremy balea z mocznikiem do stóp i rąk

    OdpowiedzUsuń
  7. Baw się dobrze kochana! Ja w sobotę wybieram się z moim do Grecji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Och nie doradzę Ci co do DM, bo sama nie miałam okazji nigdy tam być :(

    wyjazdu zazdroszczę i chętnie też bym pojechała, ale jak wrócisz to zapraszam Cię na pierwsze ogólnopolskie forum dla blogerek kosmetycznych i nie tylko https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ zachęcam do rejestracji i udzielania się, forum z każdym dniem się coraz bardziej rozwija! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...