WoleProstoHeader

30 lip 2013

Sleekowe trio do modelowania twarzy

Sleeka znam i bardzo lubię. Ich paletki to moje ulubione cienie, sympatią darzę również róże i szminki w kremie. Kiedy w ofercie firmy pojawiło się trio do konturowania, wiedziałam, że trafi do mojej kosmetyczki. Trafiło i zostało w niej na dłużej.
Trio zamknięte jest w charakterystycznej dla Sleeka czarnej kasetce z lusterkiem. Jak zwykle denerwuje mnie fakt, że kasetka bardzo szybko się brudzi i z reguły upaprana jest odciskami palców. Na odwrocie znajdziemy kilka informacji o produkcie oraz skład.

Moja wersja to Medium, czyli dla karnacji średniej. Początkowo miałam obawy czy czasem nie będzie za ciemna, jednak trafiłam idealnie. W środku znajdziemy bronzer o pięknym, czekoladowym odcieniu, róż (tu akurat to trochę nietrafione określenie) w kolorze złotawej miedzi i rozświetlacz o neutralnym odcieniu.

Pigmentacja produktów jest bardzo mocna, jednak używając miękkich pędzli na pewno nie zrobimy sobie krzywdy. Bronzer ma odcień idealny - jest matowy, ciemny, w odcieniu mlecznej czekolady. Takiego odcienia jeszcze w swoich rękach nie miałam, zazwyczaj bronzery były jaśniejsze, bardziej ciepłe. Ten jest po prostu idealny. Używam go pod kości policzkowe, żeby wymodelować twarz. Zdecydowanie jest zbyt ciemny, aby mógł udawać opaleniznę na całej twarzy, ale do modelowania jest idealny. Rozświetlacz i róż mają wykończenie satynowe, lekko błyszczące. Są bardziej miękkie i jeszcze lepiej napigmentowane w stosunku do bronzera. Rozświetlacz jest beżowy, czasem w zależności od światła sprawia wrażenie lekko złotawego, choć wg mnie jest to najbardziej neutralny odcień z możliwych. Nakładam go nad róż i bronzer oraz na środek nosa, czoła i brody, żeby rozświetlić skórę. Róż ma odcień nietypowy jak róż. Przez chwilę się go bałam, ale okazało się, że przy moim typie urody, taki kolor bardzo dobrze wygląda na policzkach. Nakładam go w ilościach niewielkich, nad bronzer. Dobrze wygląda przy opalonej lekko skórze i w towarzystwie złotawych czy rozświetlających makijaży oczu. 


Trwałość jak u Sleeka - bardzo dobra. Wszystkie trzy pudry nakładam na puder wykańczający makijaż. Nie zauważyłam, żeby robiły mi się plamy czy żeby kolor schodził z policzków. Pod koniec dnia może są jedynie odrobinę bledsze, ale wciąż trzymają się w miejscu i są widoczne. Nie odnotowałam również żadnych problemów z cerą podczas ich używania, a goszczą na mojej twarzy naprawdę często. 


Podsumowując - bardzo jestem z tego zestawu zadowolona i często go eksploatuję. To bardzo fajne rozwiązanie np. na wyjazdy, kiedy ogranicza nas miejsce w kosmetyczce - kasetka z trzema kosmetykami jest niewielka i zajmie mało miejsca. Ze mną ten zestaw na pewno pojedzie na wakacje i nie tylko :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. Fajne trio, ale kolor różu nie dla mnie. Zdecydowanie nie pasują mi takie odcienie, a i osobiście nie przepadam za perłowym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor różu jest bardzo specyficzny i na pewno nie każdemu będzie pasować.

      Usuń
  2. ależ mi się ta paletka podoba! Wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem :) Nie bez powodu ją tak bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś jak się prezentuja na twarzy :) Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę mieć chwilę to zrobię zdjęcia i zaktualizuję wpis :)

      Usuń
  4. faktycznie jest to bardzo fajne rozwiązanie na wyjazdy, nie trzeba zabierać ze sobą kilku kosmetyków, tylko jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dla kogoś, kto i tak ma upchaną do granic możliwości kosmetyczkę to idealne rozwiązanie :)

      Usuń
  5. To trio, tyle że w najjaśniejszym kolorze, już od dawna mnie kusi. Czekam na promocje w mojej ulubionej drogerii internetowej i kupuję od razu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jaśniejszego właśnie nie chciałam, bo róż z tej najjaśniejszej wersji wygląda niemal identycznie jak róż Sleeka, który już mam, więc nie chciałam dublować :) Ale też jest ładne :)

      Usuń
  6. Fajne tylko dla mnie może zbyt ciepłe kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer i rozświetlacz aż takie ciepłe nie są, za to róż zdecydowanie :)

      Usuń
  7. miałam trio z różem, ale szybko odsprzedałam, mi jakoś nie podpasowały

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne kolory na lato :-) Ja mam podobną poczwórną paletkę z E.l.f. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałm się nad tą kasetką, ale doszłam do wniosu, że w sumie wszytko mam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, ja się zastanawiałam bodajże nad Fair

    OdpowiedzUsuń
  11. Róz gdyby był bardziej pomarańczowy byłby niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersję z Rose Gold albo "dwupak" bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta paletka:)idealna na lato by dodac efektu opalenizny twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę o nim od dłuższego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś dwa róże Sleeka, jednak nie polubiłam ich, wiec to trio mnie nie kusi. Nawet mimo tego, że wygląda na to, że ma ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam duo light, sprawdza się nieźle - zwłaszcza podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad duo myślałam, ale co trzy to nie dwa :D

      Usuń
  17. Zdecydowanie lubię produkty sleek ;) fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tę firmę, jeszcze się nie nadziałam na żadnego bubla :)

      Usuń
  18. Sleek jest dla mnie mistrzem w paletkach za nie wygórowaną cenę (adekwatna do jakości) ale tego trio jeszcze nie miałam, myślę że mam za pełną buzię aby ją konturować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to się modeluje twarz, żeby nie wygląda na pełną :)) Ja sama mam bardzo okrągłą buzię i bez konturowania nie wyobrażam sobie makijażu :)

      Usuń
  19. dobre odcienie, może kiedyś skuszę się na takie trio
    zobaczę może w kosmetykomani stacjonarnie je mają ;P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...