WoleProstoHeader

27 lip 2013

Makijażowo - turkus oprószony złotem

Ilość cieni do powiek: ciężka do zliczenia (ponad 10 paletek i pudełko pełne luźnych cieni), wena na malowanie: 0, kroki podjęte dla zmiany tej sytuacji:1, wielkie porządki:1, ilość przerw podczas sprzątania: 1546, ilość zapełnionych worków na śmieci: 3

Nie wiem czy to upały czy pospolite lenistwo, ale mój makijaż ostatnio jest mniej niż minimalistyczny. Korektor pod oczy, puder, kłaczki na brwi i tusz. I tyle. Sięgnięcie do pudła z cieniami, potem kolejny ruch ręką konieczny do podniesienia pędzli - komu by się chciało. Jednak wczoraj z racji zdenerwowania pewną opinią (nie znam się, to się wypowiem) i faktem, że akurat wychodziliśmy z Osobistym na spotkanie ze znajomymi (zrobiłam sałatkę gyros i z tego co wiem - dzisiaj wciąż wszyscy żyją; być może jest dla mnie nadzieja i kiedyś w końcu nauczę się gotować), postanowiłam przezwyciężyć siłę grawitacji i pomachać trochę pędzelkami. Miało być mocno, turkusowo i pasować do opalenizny. Efekt mi się spodobał. Na tyle, że wczoraj po powrocie z imprezy, celując wacikiem w oko (to nie takie łatwe, jak oczy się uparcie same zamykają), postanowiłam, że jak tylko ogarnę przeogromny bałagan w moim pokoju (patrz wyżej) to zrobię stepa i makijaż odtworzę, a także uwiecznię na zdjęciach, celem przekazania go szerszym rzeszom. 
Lecimy rzędami od lewej od prawej:
1. Na powiekę nakładam bazę pod cienie i całość pokrywam jasnym, matowym cieniem.
2. Połowę ruchomej powieki podkreślam matowym, turkusowym cieniem.
3. Drugą połowę podkreślam granatowym cieniem.
4. Załamanie powieki zaznaczam błyszczącym brązem.
5. Rozcieram brąz ku górze pomagając sobie złotawym cieniem.
6. Dolną powiekę zaznaczam tym samym brązem co załamanie powieki.
7. Wewnętrzny kącik rozświetlam złotem, tym samym złotem rozcieram brąz na dolnej powiece.
8. Przy samych rzęsach maluję miękką kreskę czarnym cieniem.
9. Tuszuję rzęsy.
Tak, czytam właśnie Dziennik Bridget Jones. Znalazłam właśnie swoje odbicie. 

Pozdrawiam,
Wymalowana w końcu Panna Joanna

41 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda! Spróbowałabym zmałpować, ale nie mam złotego cienia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny złoty cień można dostać w szafach Sensique i kosztuje grosze :) Taki sypki w słoiczku :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż... aż mi słów zabrakło haha

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuję zrobić podobny, jednak mam mocno opadające powieki i nie będzie takiego efektu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam opadające powieki :) po prostu wyciągnij wyżej turkus, a brąz nałóż nieco ponad załamanie powieki, to nie tylko "uwidoczni" makijaż, ale powinno też otworzyć oczy :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż! uwielbiam Twoje brwi aj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi to mój mały konik :D Także bardzo dziękuję :)

      Usuń
  5. ślicznie :) naprawdę bosko :) nie sądziłam, że turkus z granatem i brązem tak dobrze może wyglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle bardzo lubię połączenie niebieskości z brązami/złotami/miedziami, to robi spory kontrast przez co makijaż jest jakiś taki ciekawy po prostu :)

      Usuń
  6. Wyglądasz świetnie, jak zawsze.
    P.S.: Bardzo zazdroszczę Ci kształtu twarzy - marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś mieć okrągłą twarz?:P Ja nie lubię swojego kształtu twarzy, chciałabym mieć trójkątną :D

      Usuń
    2. Możemy się zamienić :D

      Usuń
  7. piękny makijaż, takie podobają mi się najbardziej, kolorowe cieniowane!
    Ach i ta czerń, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! W ogóle mojemu facetowi strasznie podabają sie Twoje make upy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, letni makijaż :) kolorki jak najbardziej "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne kolorki :D bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDO !! Bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny! ale i tak nie będę umiała odtworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, widać na "krok po kroku" że to nie jest jakieś bardzo skomplikowane :)

      Usuń
  13. Piękny makijaż :) Bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, uwielbiam turkusowy kolor w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkusowy cień to kolor o którym zupełnie zapomniałam, ale teraz mi o nim przypomniałaś ! dzięki Ci :D

    Ekstra makijaż :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie Asiu Ci w tym makijażu. Pomysł na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczne malowanie, i bardzo Ci w nim ładnie... zawsze zazdroszczę cichutko tym, które potrafią się tak pomalować i do tego świetnie wyglądają i czują się tak :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż bardzo mi się podoba:)Pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, muszę kiedyś spróbować, ale napewno nie wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :( :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...