WoleProstoHeader

5 lip 2013

Makijażowo - Maybelline w akcji

Wczoraj pokazywałam Wam moje ostatnie odkrycia z tejże firmy, tym razem chciałabym pokazać cień Color Tattoo Permanent Taupe i liner Lasting Drama w akcji. Zrobiłam dwie wersje makijażu - pierwszy to ultra lekki dzienniak, czyli sam cień Permanent Taupe nałożony na całą powiekę i delikatnie roztarty cielistym cieniem. Druga odsłona to dokładnie taka sama baza, czyli Permanent Taupe na górnej i dolnej powiece, czarny cień w zewnętrznym kąciku i załamaniu powieki oraz liner Lasting Drama nad linią rzęs i na linii wodnej.

Wersja lekka:
Wersja mocna:
Cień w zależności od tego jak padnie na niego światło, zdaje się być raz bardziej brązowy, innym razem mocniej wpada w szarość. Nie zwracajcie proszę uwagi na rzęsy - oswajam się z nowym tuszem.
Jak podoba się Wam duet z Maybelline w akcji?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

24 komentarze:

  1. Obie wersje rewelacyjne :) Pierwsza na dzień, druga na wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, tak ten cień jest rewelacyjny...cieszę się, ze właśnie ten odcień wybrałam, bardzo mnie zachęcił do dalszego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro pędzę po niego do sklepu:) też chce mieć takie śliczne oczka;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jestem mile zaskoczona :) ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. lekka wersja znacznie bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety rozstałam się z Permanent Taupe ponieważ wyglądałam w nim jak topielica :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda :) ciemna wersja lepsza jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne makijaże, zwłaszcza drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyraźny :) w moim stylu - nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczego sobie moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wersje świetne! Ciemniejsza rewelacyjnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga wersja podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny makijaż! :) bardzo bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wersja mocniejsza jest bliższa memu sercu, ale obie są równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...