WoleProstoHeader

31 lip 2013

Makijażowo - hit za grosze

Może nie dokładnie za grosze, ale za naprawdę niewiele. Będąc ostatnio przelotem w Naturze zajrzałam bez entuzjazmu do wyprzedażowych półek (choć nigdy nie udało mi się tam znaleźć nic sensownego). Tym razem jednak, w oczy rzuciły mi się pigmenty Essence z serii Breaking Dawn part 2. Kolory w opakowaniu wyglądały na całkiem ciekawe, a że kosztowały zaledwie 2,49 zł wzięłam wszystkie trzy, które były dostępne. Wczoraj poczyniłam już pierwsze ich testy i chciałam pokazać Wam efekty.
Kolory, które wrzuciłam do koszyka to Jacobs Protection czyli szara baza z mnóstwem wielokolorowego brokatu (piękny!), Alice had a Vision czyli głęboki, ciemny śliwkowy fiolet oraz Edwards Love czyli ciemna, choinkowa zieleń z lekką domieszką szarości (na swatchu trochę przekłamany odcień). Pigmenty, jak to sypkie cienie, lubią się trochę sypać, więc wszystkie trzy wklepywałam lekko zwilżonym pędzelkiem. Nakładane na sucho nadal są intensywne, ale tracą moc podczas rozcierania, a z szarości znika cały brokat. Natomiast przy nakładaniu na mokro tych problemów nie ma. Kolory są bardzo mocno napigmentowane, migoczące, idealne do mocnego makijażu oka. Nie wiem jak z ich trwałością, ale podejrzewam, że na bazie nie powinny się rolować czy znikać. Wczoraj miałam chwilę, więc zrobiłam na szybko dwa makijaże z użyciem fioletu i szarości z brokatem.
Do powyższego makijażu użyłam wklepanego na mokro Alice had a Vision. Pigment powędrował na górną ruchomą powiekę i na dolną, a następnie roztarłam go różowym cieniem. 
Tutaj z kolei całą powiekę górną (wyciągając ponad załamanie) i dolną pokryłam morskim cieniem a na ruchomą górną powiekę wklepałam szary brokatowy cień Jacobs Protection. Mieni się jak zwariowany.

Na zieleń szukam jeszcze pomysłu, bo solo go nie widzę, jak coś nim zmaluję to pokażę :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

47 komentarzy:

  1. Do takich pigmentów polecam Pixie Epoxy, wyczarujesz cuda za jej pomocą :)

    Sama lubię kombinować z lakierami za pomocą pigmentów/mik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Duraline :) Ale Pixie Epoxy już mi kilka osób polecało, więc będę się musiała nad nią poważnie zastanowić :)

      Usuń
    2. Duraline to zupełnie inny produkt, gwarantuję Ci, że to co można uzyskać za pomocą Pixie Epoxy zmieni Twoje podejście :) Zerknij sobie do mnie, bo robiłam prezentację. Na tradycyjnej kolorówce jak i na pigmentach :)

      Usuń
    3. Zerknę koniecznie :) Nowości nigdy dość :)

      Usuń
    4. ooooo zgadzam się w 100%, Pixie Epoxy to jest po prostu rewelacja do sypańców!

      Usuń
  2. ja nigdy nie miałam pigmentów, te są cudowne i naprawdę za grosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę szkoda było nie brać :) A okazały się naprawdę przyzwoite ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No i kupiłam go dziś przez Ciebie;D

      Usuń
  4. o ja cię,u ciebie jak zwykle cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że niewiele potrafię zdziałać cieniami na moim powiekach, bo do takich kolorów to aż się oczy świecą.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz piękne oczy.. :) Nic dziwnego, że każdy makijaż wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki cień z marizy w kolorze ciemnego granatu i też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne...musze je koniecznie zakupic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzech było ich nie brać i to jeszcze za taką cenę! :o

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze! Ale piękne makijaże, suuuper! :) Ja nigdy nie znajduję nic sensownego w tych wyprzedażowych półkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, za 2,50? Piękne! Szczególnie ten brokatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty potrafisz wyczarować takie cudeńka, że aż ślinię się przed komputerem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę ten fiolet !! śliczny jest, mam nadzieję, że u siebie w Naturze go znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu, ten fiolet jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory i jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolorki i to za jaka cene!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie spodobał mi się Jacobs Protection, wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo piękne !
    Wybieram się niedługo na wesele więc myslę, że któryś kolorek zakupie
    ( albo i więcej :P )

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pigmentów mam tylko KOBO, które też są całkiem fajne ;)przeważnie kiedy są na promocji to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie spodobała mi się druga propozycja makijazowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam próbki, ale poza sprawdzeniem kolorów nic z nimi nie robiłam. Przekonałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne makijaże :) muszę przejść się do Natury i zobaczyć, czy czasem u mnie też ich nie ma na wyprzedażach - mam odcień Alice had a Vision i bardzo lubię ten cień, nie dość, że kolor i pigmentacja super, to jeszcze ma bardzo dobrą trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  23. drugi makijaż jest boski wygląda jak gwieździste niebo! Chętnie sobie kupię te pigmenty bo każdy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie propozycje makijażowe piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyglądałam się tym pigmentom, gdy limitka pojawiła się w sklepach i nie zdecydowałam się ze względu na dużą ilość brokatu...

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię pigmentów ale te i na dodatek w tak niskiej cenie to dobra inwestycja;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio polubiłam sypkie cienie i te robią na mnie wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zakup :) piękne, intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Drugi makijaz jest niesamowity! Swietne te pigmenty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są genialne!:) Świetna pigmentacja i wykończenie... I to za taką cenę!:D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. slicznie wygladaja :) makijaze bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  32. przepięny ten pierwszy makijaż!! wielkie wow :)

    OdpowiedzUsuń
  33. łaał świetny efekt !

    Zapraszam na rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. matkozcórko, co za piękności! *.* ten fiolet jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne kolory. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...