WoleProstoHeader

9 lip 2013

Kosmetyczny orgazm, czyli eriskowe paczki w natarciu

Jeszcze nigdy, przenigdy, moja kosmetyczna dusza nie czuła się tak rozpieszczona jak dnia dzisiejszego. Panie Eriski uszczęśliwiły mnie paczkami tak dużymi, że aż musiałam poprosić kuriera o wniesienie obu kartonów do mieszkania. Nie wiem czym się smarować w pierwszej kolejności...

Set z nowościami:




I kosmetyki dobrane specjalnie do mojej skóry:




Jutro szykuje się wielkie sprzątanie w szafkach z kosmetykami :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

53 komentarze:

  1. Eriski chyba obdarowały połowę blogosfery ;) wszędzie widzę te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, sporo tego typu postów się pojawia od poniedziałku, ale nie mogłam sobie odmówić pochwalenia się :D

      Usuń
  2. Sporo tego :D No cóż, czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzji jak widać będzie sporo :D

      Usuń
  3. Też dostałam dzisiaj :D akurat w moje urodziny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trafili :) taki prezent będzie ciężko przebić :)

      Usuń
  4. Ale będzie testowanie :) Super

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeeej, ale prezenty!:)
    Najbardziej jestem ciekawa produktów firmy Pharmaceris, chyba mam słabość ostatnio do aptecznych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pharmacerisa już trochę znam i bardzo lubię ich kosmetyki ;)

      Usuń
  6. rozumiem, chyba też dostałabym orgazmu na widok takiej paczki w moich skromnych progach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu wszyscy szału dostali, nikt nie wiedział za co łapać :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam w domu wystarczająco dużo miejsca żeby zrobić fotkę zbiorową :P

      Usuń
  8. Super miłego testowania :) Też tak chcę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sporo tego. Wszystko wygląda zachęcająco, jedynie kosmetyki z serii Youngy 20+ (jeśli dobrze odczytałam ten napis) wyglądają jakoś tak... kiczowato. Ale w końcu to nie najważniejsze, liczy się działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania bardzo kolorowe, mi się w sumie podobają, jakoś pozytywnie mi się kojarzą :)

      Usuń
  10. witaj w erisowym klubie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :D:* Cieszę się bardzo, że mogłam do niego dołączyć :)

      Usuń
  11. paczka super.sama chyba kupię sobie pomaranczową serię na celullit kiedy wykoncze to co mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy działa, ale pachnie obłędnie :)

      Usuń
  12. Woow. Multum tego jest :). Szczęściara! :P Daj znać jak się sprawuje seria antycellulitowa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa tej serii, przyda się jakiś dodatek ujędrniający do ćwiczeń :)

      Usuń
  13. Ja swoja pakę od wczoraj macam i nie wiem od czego zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka moich ulubionych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy peeling enzymatyczny, seria Pharmaceris i antycellulitowy peeling wymiatają, nie pogniewałabym się za taką paczkę! Brawa dla Eris, ci to się znają na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Eriski potrafią dopieścić człowieka :) Oba peelingi, o których wspomniałaś właśnie wypróbowałam :)

      Usuń
  16. Ja czoraj dostałam paczkę i jeszce nie wiem od czego zacząć testowanie..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie chyba jakiś spis zrobię, żeby się nie pogubić :))

      Usuń
  17. Ale paka! od samego patrzenia az się buźka cieszy, a co dopiero przy testowaniu :D
    Pozazdrościc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj miałam dylemat, bo nie wiedziałam czym się umyć ani czym się smarować :D

      Usuń
  18. doslownie oczoplasu dostalam ! zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam na co patrzeć w pierwszej kolejności :D

      Usuń
  19. Super paczki, zapas co najmniej na pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w najbliższym czasie nawet nie ma po co do drogerii się wybierać :)

      Usuń
  20. Gdybym ja dostała takie paki to bym się chyba w majtki posikała ze szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do mojej paczuszki dobiorę się dopiero jutro, już dziś nie mogę się tej chwili doczekać. Pozdrawiam. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekiwanie zwiększa apetyt :) Wzajemnie :)

      Usuń
  22. Polecam wszelkie pianki myjące ;D są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą pianką już zdążyłam się umyć, póki co zapowiada się fajnie :)

      Usuń
  23. Szczęściara :D kiedy to zużyjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem :) Na razie nie zdążyłam tego wszystkiego nawet porządnie zmacać, a gdzie tam jeszcze zużywanie :D

      Usuń
  24. oh jakie cuda!! ^^ wcale nie zazdroszczę ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wow.
    i chyba nic więcej nie jestem z siebie w stanie wydusić...

    Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Co ile czasu dostajesz takie paczki? I dlaczego? Jeziutku, zazdroszczę;****

    OdpowiedzUsuń
  27. Super prezenty, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...