WoleProstoHeader

26 lip 2013

E-makeupownia - numer 4

Widziałyście już nowy numer e-makeupowni? Jeśli nie - zapraszam KLIK! W magazynie tym razem królują gorące klimaty, wybierzemy się też w małą, makijażową podróż dookoła świata. Z racji tego, że podczas przygotowań do tego wydania, ja byłam w trakcie sesji na uczelni, mój udział w obecnym numerze nie jest tak duży jakbym chciała, ale i coś mojego autorstwa znajdziecie w środku :)
Ps. Dzisiaj w końcu skończyłam praktyki, daję sobie weekend na pozbycie się wstrętu do komputera i obiecuję, że wrócę na dobre :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czyli widać, że Japonia? To cieszę się bardzo :D Dziękuję :)

      Usuń
    2. widać i to jeszcze jak! <3

      Usuń
    3. Heh, pocieszacie mnie, słyszałam opinię, że wyglądam jak zombie :P Więc Wasze komentarze mnie wyjątkowo radują :D

      Usuń
  2. Podziwiam talent, ja w życiu bym czegoś takiego nie zmalowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmalowałabyś :D Nic skomplikowanego :) Poza tym trzeba ćwiczyć :)

      Usuń
  3. Przez Twój post o lampie pierścieniowej mój portfel ucierpi! :P Zazdroszczę takiego talentu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lampy na pewno będziesz zadowolona :) Ja właśnie rozkładam swoją i szykuję się do zbiorowego pstrykania fotek nowości :)

      Usuń
    2. Oby! bo już wspólnie z moim TŻ nie mamy sił do kombinowania z ustawianiem tego całego koromysła zdjęciowego a tak wystarczy tylko lampa i trochę chęci - mam nadzieję :P

      Usuń
    3. Dużo czasu przy fotkach się oszczędza :) Przy dobrym doświetleniu wychodzą ostre i wyraźne, więc wystarczy tylko pstryknąć i gotowe :)

      Usuń
  4. Lubię te klimaty !! a makijaż piękny ! :)
    W takim razie życzę spokojnego i udanego weekendu :) odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ślicznie :) Odpoczynek to raczej nie będzie bo mam zamiar zrobić generalne porządku i wyrzucić wszystko co mi zalega, ale w końcu nie będzie to przeklepywanie umów w komputer, więc i tak się cieszę :)

      Usuń
  5. W pierwszym makijażu - oczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oczami nie było aż tak dużo roboty, gorzej z brwiami ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miało być gejszowato i nowocześnie, mam nadzieję, że się udało :D

      Usuń
  7. czasem brakuje słów z zachwytu, więc dodam tylko: <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, proszę talenciaro Ty <3 zmaluj mi cos na oczach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ chętnie :D Śledź fan pejdż magazynu, już niedługo szykuje się fajna akcja, więc może będzie okazja :D

      Usuń
  9. Pierwszy makijaż - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza myśl jaka się nasuwa...WOW!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Japoński - genialny! Drugi też fajny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy makijaż rewelacyjny :D drugi również wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam w magazynie:) Bosko wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Japonia świetna, ten drugi kojarzy mi się z Egiptem (i trochę z Aztekami :P) dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, ten drugi makijaż skradł moje serce ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...