WoleProstoHeader

19 cze 2013

Shiny Box - urodzinowy i pierwszy zarazem

Na subskrypcję żadnego z wielu dostępnych pudełek nie zdecydowałam się, powodów było sporo, choć nie ukrywam - w znacznej mierze powstrzymywał mnie fakt wydania pieniędzy właściwie w ciemno. Czasem podglądałam Wasze posty na temat boxów i coś mi tam kręciło się po głowie, że "a może jednak?", mimo to zawsze odpuszczałam. Natomiast kiedy pojawiła się propozycją zostania jedną z ambasadorek ShinyBoxa, nie wahałam się ani chwili i z dużą ochotą przystałam na propozycję. Dziś dotarło do mnie moje pierwsze pudełko Shiny, które zarazem jest pudełkiem jubileuszowym marki. Jak się prezentuje?
Z tego co wiem, zmieniła się szata graficzna pudełka - tym razem kartonik jest czekoladowy z pasiastą, różowo - biało - brązową pokrywką. Do mnie taka wersja kolorystyczna trafia bardzo, pudełko na pewno zawędruje na komodę i zostanie kolejnym domem na moje kosmetyki. A zawartość? Całkiem przyjemna, choć z racji urodzin firmy, moje oczekiwania były jednak nieco wyższe. 
Ale ogólnie - zawartość przyjemna, cieszę się, że  trafił mi się fajny odcień pomadki w płynie z Paese (901), pilniczki pewnie powędrują do torebki, suchy szampon w połączeniu z lakierem  firmy KMS california na pewno się przyda i chętnie go wypróbuję, krem do stóp z Organique to moja pierwsza styczność z tą firmą, ale kremy do stóp to takie moje małe uzależnienie (mam pewnie coś koło 10 oO), więc bardzo się z niego cieszę, maska 4D z Dermopharma to u mnie wersja oczyszczająca - przyda się, bo moja skóra płata ostatnio różne dziwne figle, peeling cukrowy z Green Pharmacy dostałam w wariancie "Miód i Rooibos" - firmę lubię, zdzieraki też, więc się nie zmarnuje. Zawartość pudełka mogę określić jako trafioną i pewnie gdyby byłą to wersja "comiesięczna" to pudełkiem byłabym zachwycona, jednak jak już wspominałam - to wersja jubileuszowa, więc pozostaje niedosyt i moje odczucia określę jako "zadowolenie" ;)

Pudełka ShinyBox możecie zamówiać TUTAJ.

PS. Mój blog znajdziecie również na Bloglovin (KLIK!), w związku z małą rewolucją, którą szykuje Google, postanowiłam zadomowić się również tam :)

PS2. Miałam dzisiaj egzamin z chemii fizycznej. W przyszły piątek znów będę go miała. Dość jeśli napiszę, że chemia fizyczna mnie pokonała :P

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. od czasu do czasu pojawi się coś w tych pudełkach godnego uwagi ale nie na tyle by za nie płacić, zbierać punkty czy nawet brać za darmo ;) ja podziękowałam, wiem że kompletnie mnie to nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne to pudełko. Jeśli chodzi o zawartość to najbardziej byłabym zadowolona z peelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super, kurcze zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż to za rewolucja się szykuje w związku z bloglovin? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość, ciekawi mnie ten peeling ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, gdyby to nie było urodzinowe pudełko, to zawartość oceniłabym na dobrą. Ale z takiej okazji oczekiwałam fajerwerków, a tych nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie nie zachwyca jakoś za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłaś najlepszy kolor szminki i najlepszy peeling! :) Ahh zazdroszczę. Nam troche mniej się poszczęściło:) Zaraz dodajemy post, więc zapraszam do nas:) Uwielbiam twój baner główny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentują te pudełka, ale jeszcze na żadne się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie lepsza zawartość niż glossy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm ciekawe. Chciałabym kiedyś zamówić shinyboxa, ale jeszcze się zastanawiam. Z tego co widzę to nawet sympatyczne te produkty i w ładnym pudełeczku. Narobiłaś mi apetyt na to pudełeczko :D Pozdrawiam, Lifestyleandsmile.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tak z innej beczki, jaką rewolucje szykuje google?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem przeciwna tego typu pudełkom. Tak jak pisały dziewczyny wyżej, czasem trafi się coś godnego uwagi, ale nie jestem w stanie płacić kasy za kota w worku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła zawartość, jednak ja w to nie inwestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...