WoleProstoHeader

11 cze 2013

Sesja a pfff....


Chciałoby się móc tak powiedzieć, ale rozkład egzaminów i zaliczeń na moich studiach przybrał taką ciekawą formę, że zaliczać coś muszę codziennie, w związku z tym, mimo, że bym chciała inaczej, uczyć się muszę dzień w dzień i mam już serdecznie dosyć. Przerwa w nadawaniu potrwa więc jeszcze trochę, obiecuję, że wrócę do Was jak tylko uporam się z tym całym ustrojstwem, no chyba, że po drodze oszaleje i wtedy nic z tego nie będzie :P Trzymajcie za mnie kciuki, bo jutro muszę się zmierzyć ze statystyką, a odkąd pamiętam jest ten jeden jedyny dział matematyki, który darzę nienawiścią prawdziwą i ciągle mi z nim nie po drodze. Nie wiem co prawda, czy jest jakaś szansa, że statystyka przebije "niezawodność i bezpieczeństwo systemów inżynierskich", z którego to, jak się dzisiaj dowiedzieliśmy, zostało uwalone 120 osób na jakieś 125 piszących. I niech mi ktoś powie - dlaczego ja poszłam na Politechnikę?oO

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. widziały gały co brały! :P powodzenia życzę i kciuki trzymam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D
      Powodzenia :)

      Usuń
    2. Oj, jakbym wiedziała, że tak to będzie wyglądać to nikt by mnie na tej uczelni nie uświadczył :P
      Dzięki dziewczyny :)

      Usuń
  2. Pomyśl, że po politechnice nie ma porblemu z praca;) a statystyka jest boska:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile się trzeba przemęczyć w międzyczasie :P Nie żebym narzekała, bo wiadomo, że na studiach człowiek się musi uczyć, ale na mojej uczelni czasem są takie kwiatki z tymi zaliczeniami, że głowa mała :P

      Usuń
  3. nie martw się, nie długo mam obronę a jeszcze nie zaczęłam się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to powodzenia :) Ja swoją obronę wspominam kiepsko, mimo, że byłam solidnie przygotowana...za to komisja wpadła chyba na pomysł, że będzie fajnie trochę podręczyć studentów i dołożyć nam stresu ;]

      Usuń
  4. "niezawodność i bezpieczeństwo systemów inżynierskich" u nas jest na drugim semestrze (oczywiscie II stopnien) u was na pierwszym? Statystyka jest na pierwszym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja jestem teraz na pierwszym semestrze drugiego stopnia. I mam niestety i to i to. Te Systemy inżynierskie nawet nie są trudne, ale nie do końca wiadomo jakich odpowiedzi oczekuje od nas pani dr (raczej ciężko by było żeby 125 osób oblało bo...oblało, ot tak) ;/

      Usuń
  5. będzie dobrze, trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. statystyka zwaliła mi życie ;/ trzymam kciuki i czekam aż przyjedziesz do wawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie zwala moje :P Jak jeszcze raz zobacze dzisiaj coś w stylu "niech x oznacza tamtosiamto owamto" to umrę ;] Przyjeżdżam, spokojna głowa, sesja sesją, ale tego spotkania nie odpuszczę :D

      Usuń
  7. Politechnika - podziwiam! Trzymam Asiu kciuki za same piątasy na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie co podziwiać, aż tak źle nie jest, choć gdybym te 4 lata była świadoma co mnie czeka, to na tę uczelnię bym nie poszła na pewno

      Usuń
  8. Och cos o tym wiem... u mnie masakra tak samo i tyle się akurat na głowe zwaliło poza sesją ze szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na raz się obudzili z tym zaliczeniami, wszystko najlepiej w jeden dzień zrobić oO Współczuję i Tobie w takim razie :)

      Usuń
  9. Nienawidzę statystyki! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nikogo, kto by lubił :P Dzięki :)

      Usuń
  10. jak ja studiowałam, to taki przedmiotem była krystalografia - za pierwszym razem zaliczył jeden, za drugim razem jeden, za trzecim nikt i potem chodziliśmy do profesorka pół roku i po kolejnym semestzre zaliczyło już prawie 15 osób :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie przedmioty ;] I nikt mi nie wmówi, że to wina tego, że studenci są głupi albo że się nie nauczyli, niemożliwe żeby nagle cały rok dopadło takie otępienie, ja zawsze będę takie coś zwalać na jakieś widzi-misię prowadzącego..

      Usuń
  11. Powodzenia Asiu ;d
    Akurat tak się składa, że również mam dzisiaj egzamin ze STATYSTYKI ;o - jak na razie, to najgorszy przedmiot z jakim miałam 'przyjemność' się zetknąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ja widzę, że my obie takie biedne :D To powodzenia Tobie również, ja się w sumie wybieram czysto turystycznie :P

      Usuń
    2. Hehe, ostatnio na zerówkę przyszłam w ramach 'rozrywki' ;p teraz to pierwszy termin... no i już PO, jest szansa zdać ten wybitnie nielubiany przedmiot ;d

      Usuń
  12. Statystyka to naprawdę smutek i żal, miałam wątpliwą przyjemność zdawać to rok temu :P Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia i łączę się w bólu bo też mam sesję:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już wiem dlaczego nie poszłam na politechnikę :D ale mimo to ze statystyką miałam przyjemność na studiach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. taki wydział :D MT pozdrawia :P

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście ja już jestem po sesji, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...