WoleProstoHeader

5 cze 2013

Konkurs - wygraj jeden z pięciu nowych balsamów AA

Wczoraj dotarła do mnie ogromniasta paczka, jej wielkość i ciężar zaciekawiły nawet mojego tatę, który wysłał mi "ponaglającego" smsa o treści "dostaliśmy duuuużą paczkę", co oczywiście mocno przyspieszyło mój powrót do domu ;) Po otwarciu moim oczom ukazał się jakiś roczny zapas nowych balsamów firmy AA cosmetics. Testowałam już te balsamy zanim weszły do sprzedaży i bardzo je polubiłam, więc teraz chciałabym dać szansę na ich polubienie również Wam. 


Do wygrania jest 5 sztuk Multifunkcyjnych Balsamów BB 10 w 1, każda z pięciu wybranych osób dostanie jeden balsam. Co trzeba zrobić, żeby wygrać? Przede wszystkim zgłosić chęć uczestnictwa w konkursie pod tym pod postem i być obserwatorem mojego bloga. Trzeba również odpowiedzieć na pytanie:
Czego wymagam od balsamu do ciała?

W zgłoszeniu podajcie proszę nick, pod jakim obserwujcie bloga, adres mailowy abym mogła się z Wami skontaktować w razie wygranej i oczywiście odpowiedź na pytanie.

Na zgłoszenia czekam do 19.06.2013 r., a w pierwszy dzień lata ogłoszę wyniki. Wysyłka odbywa się tylko na terenie Polski, a w konkursie wziąć mogą udział osoby pełnoletnie lub nieletnie jeśli mają zgodę rodzica lub opiekuna. Po ogłoszeniu wyników skontaktuję się  z pięcioma osobami, jeśli w ciągu tygodnia nie dostanę wiadomości zwrotnej, zwycięzca zostanie wybrany powtórnie. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. 

Ktoś chętny?:)))

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia,
Panna Joanna

69 komentarzy:

  1. Zgłaszam się:) Babski Folwark
    babskifolwark@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje odpowiedzi na pytanie konkursowe

      Usuń
  2. fajny konkurs.
    zgłaszam się
    obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział:)

    diarymakeup blog
    diarymakeup.blog@gmail.com

    A od balsamu do ciała wymagam nawilżania, niezostawiania lepkiej warstwy oraz zapachu, który uprzyjemni aplikację, ale potem pozwoli mi spać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje jako - southgirl
    mail - mojakosmetyczka1@gmail.com
    odp - od balsamu wymagam, by dobrze się rozprowadzał, silnie wygładzał i ładnie pachniał, to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu :D
    Obserwuje jako Majowa Malaga
    majowa.malaga@gmail.com

    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Wymagam nawilżenia, szybkiego wchłaniania, pięknego zapachu i skuteczności w działaniu odżywania czy ujędrniania mojej skóry:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie sprawdze czy mam szczescie :). Obserwuje jako: Blonde-bangs mail: juznicniemowie@gmail.com Natomiast od balsamu oczekuje przede wszystkim tego, by nie uczulal oraz solidnie nawilzal. Fajnie by bylo gdyby szybko sie wchlanial, poniewaz jestem niecierpliwa i nie lubie czekac :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego wymagam? nie będę oryginalna - the best balsam to taki, który pięknie pachnie, łatwo się rozprowadza na ciele i daje wyczekiwane nawilżenie:)
    Obserwuję jako Moniulina.
    Mail: mona0499@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od balsamu wymagam przede wszystkim nawilżenia oraz ładnego zapachu. Dobrze też aby był jednocześnie dobry jakościowo wydajny i niedrogi. :)

    Obserwuję jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Omg Spoczi , mój @ : korneliamys@wp.pl

    Od balsamu do ciała wymagam obecnie bardzo dużo, jestem w ciąży i moja skóra potrzebuje teraz dużej dawki nawilżenie i odżywienia żeby zachować jędrność i sprężystość. Dodatkowo drażnią mnie zapachy dlatego wymagam aby balsam posiadał subtelny zapach który mnie nie odrzuci. Dodatkowym plusem takiego produktu jest tempo wchłaniania w skórę oraz delikatna przyjemna konsystencja która nie pozostawi tłustej warstwy i nie poplami ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Karolina mój mail p_karolina_1993@tlen.pl

    Od balsamu oczekuję oczywiście nawilżenia, aby moje skóra w dotyku nie musiała przypominać tarki ani papieru ściernego. Dodatkowo plusem będzie także poręczne opakowanie, co by łatwo można było zaaplikować sobie łatwo i wygodnie dawkę produktu. Chciałabym także, aby balsam dobrze się wchłaniał, nie musi to być od razu relacja jak gąbki z wodą, ale żeby nie trzeba było długo czekać, co by można było szybko wskoczyć w piżamkę i zameldować się na swoim puchowym posterunku. Słodki zapach co prawda uprzyjemnia aplikację, ale wystarczy mi, że zapach nie będzie mnie drażnił, a balsam będzie spełniał swoją funkcję nawilżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Suseł :) daryjka89@gmail.com
    Sama nie przepadam za balsamami i mleczkami. Nie lubię leistej konsystencji.
    Chciałabym jednak wygrać balsam dla mojej mamy :) Moja mama od zawsze używała właśnie balsamów. Moja mama oczekuje głównie nawilżenia, ale też czegoś delikatnego dla skóry co nie będzie uczulać. Bardzo ucieszyłabym się mogą ofiarować jej ten upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl

    Od balsamu do ciała wymagam przede wszystkim by ładnie pachniał, jest to dla mnie ważne, gdyż nie chciałabym, by ktoś czuł ode mnie coś nieprzyjemnego (choć oczywiście to kwestia gustu). Bardzo lubię takie "jedzeniowe" zapachy, wszelkie owoce, czekolada, wanilia... zawsze mnie do siebie przyciągają :). Istotne jest także to, by szybko się wchłaniał oraz by łatwo wychodził z opakowania - gdy nie spełnia tych dwóch kryteriów to już na starcie jest dyskwalifikowany w kwestii codziennego użytkowania po każdej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:Helen
    karodos@o2.pl

    Ode balsamu wymagam 5 rzeczy: porządnego nawilżenia, szybkiego wchłaniania, ładnego zapachu, miłego dla oka opakowania oraz możliwie naturalnego składu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako roxi
    donuty@wp.pl

    od balsamu wymagam 3 rzeczy: zapach, szybkie wchłanianie, nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: kamilkaart t
    kamilkaw@poczta.onet.pl

    Od balsamu oczekuję przyjemnego zapachu (niezbyt intensywnego, ale wyczuwalnego), dość szybkiego wchłaniania, może odrobiny ujędrnienia i wygładzenie oraz nawilżenia oczywiści

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: .biemi
    @ emiylka@gmail.com

    Czego wymagam od balsamu do ciała? - dobrego nawilżenia, nienachalnego zapachu, szybkiego wchłaniania i przyjaznego składu dla skóry - głównie aby nie uczulał

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Karolina_21
    karolinapolkoszek@wp.pl

    Od balsamu oczekuję przede wszystkim dobrego nawilżenia, szybkiego wchłaniania, braku lepkiej i tłustej warstwy na skórze ,i ładnego niezbyt mocnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Elżbieta Perkowska
    mail: e.perkowska1@gmail.com

    Od balsamu wymagam przede wszystkim utrzymania odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry oraz jej odżywienia. Ważne jest, aby dobrze się wchłaniał i był wydajny, ponieważ balsamu używam codziennie. Zapach jest kwestią drugorzędną, bo lubię przeróżne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Karolina
    karolkak1988@gmail.com
    Od balsamu oczekuję aby szybko się wchłaniał, nie pozostawiał lepkiego uczucia na skórze, był wydajny i szybko nawilżał sprawiając że moja skóra jest miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako delishya
    amko.waw@gmail.com

    Moja odpowiedź będzie przydługa, ale ja traktuję balsam jak najlepszego przyjaciela i ciężko napisać mniej. Jak to zawsze w życiu bywa, po prostu musimy się polubić. Może jestem trochę płytka, ale powierzchowność ma tu znaczenie. Jestem sroczką, więc lubię gdy mój przyjaciel ma kolorowe wdzianko, ale bez zbędnej przesady. W końcu ma z nami dłużej zostać, a żadna z nas nie chce się męczyć współpracą. Ważne też, żeby ten nasz przyjaciel był praktyczny - w końcu ktoś musi być, a na pewno nie ja. Aromat wydzielany przez tego naszego przyjaciela też ma znaczenie - śmierdzielom grzecznie dziękuję. Ale jest tu jedno małe "ale". Otóż między mną a perfumami jest mocny, stabilny związek i nie chciałabym, a by coś go zagłuszało. Także drogi balsamiku mozesz pachnieć, ale nie za mocno i nie za długo. To co ten mój przyjaciel ma w środku, mnie nie interesuje. Ważne jest tylko dla mnie to, co ten mój nowy przyjaciel może mi zaoferować i czy z tych obietnic się wywiązuje. Oszustów nie znoszę! A jeśli nasza przyjaźń się pogłębia, to i na jednym przyjacielu się nie kończy, tylko brata bliźniaka zaproszę do naszej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje jako arachne
    arachne_mb@wp.pl
    Balsam przede wszystkim powinien dobrze nawilzac, dobrze aby nawilzenie utrzymywalo sie dlugo. Nie moze sie lepic, za to dobrze by dosc szybko sie wchlanial. Duzy plus rowniez za zapach - dla mnie delikatny, ale wyczuwalny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Aleksandra Ola
    mój email : aleksandra1612@op.pl

    Wybierając balsam, kieruję się głównie zapachem - zależy mi, żeby długo utrzymywał się na skórze i był przyjemnością dla nosa. Odpowiedni poziom nawilżenia to dla mnie sprawa drugorzędna. Relaks bez intensywnego zapachu dla mnie jest niemożliwy.

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: Alieneczka
    mail: alieneczka@o2.pl

    Balsam musi dobrze nawilżać, ślicznie pachnieć.,... i mile widziana byłaby dość lekka konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczoraj jak się smarowałam pomyślałam, ze fajnie by było gdyby ktoś wymyślił balsam typu wszystko w jednym. Ideal wyglądałby tak: pojemność 250 ml, cena 10 zł, kolor biały, zapach delikatny, uniwersalny :)
    Funkcje: nawilża, ujędrnia, likwiduje cellulit, rozstępy, rozświetla, delikatnie opala, wchłania się szybko, na skórze nie zostawia tłustej warstwy, ale jednak czuć, że czymś się posmarowałam. Zapach mogłby utrzymywać się długo, gdyby był delikatny i nienachalny. A czego oczekuję? W związku z tym że cudów nie, oczekuję przede wszystkim dobrego nawilżenia, szybkiego wchłaniania, miłego zapachu, dobrej ceny, wygodnego opakowania :)

    Obserwuję jako Kosmetykomania a mój mail to agusia7791@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako Magda Rózga
    mail:mwisniewska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: justyna
    mail: nowezsie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Od balsamu hmm... tego wspaniałego uczucia - gładkiej i delikatnej skóry, po jego nałożeniu...
    No nie mogę również zapomnieć o wspaniałym zapachu: )
    Pozdrawiam
    Obserwuję jako Cynamonowa

    karolagie90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako Iv
    mail: ivona.n89@gmail.com

    Mój balsam idealny nie może mieć parafiny ani żadnych jej pochodnych brrrr, musi przede wszystkim odżywiać i nawilżać, wskazane szybkie wchłanianie i przyejmny zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako Variable Monika
    variablemonika@gmail.com

    Od balsamu przede wszystkim wymagam dobrego nawilżenia, ale jednocześnie tego, żeby szybko się wchłaniał. Musi przynosić ulgę i ukojenie mojej skórze i delikatnie otulać ją nienachalnym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: KosmetyczkaAni
    email: kosmetyczkaani@gmail.com
    Od balsamu wymagam 3 cech:
    dobre nawilżanie, szybkie wchłanianie (w miarę rozsądku) i brak pozostawiania smug podczas aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako PeugeotCikowa,
    camille@autograf.pl

    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    błyskawicznego wchłaniania się i nie pozostawiania wrażenia tłustej skóry,
    nawilżania,
    cudownego zapachu, który utrzymuje się długo, długo, dłuuugo,
    nadawania skórze lekkiego, brązowego efektu muśniętej słoneczkiem skóry,
    nie podrażania,
    pozostawiania skóry mięciutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako Marta
    martaalebabka@gmail.com
    Balsam musi się dobrze wchłaniać, szybko przede wszystkim. Skóra musi był ładnie nawilżona po zastosowaniu, nawet następnego dnia. Przyjemny dla nosa zapach również miło widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czego wymagam od balsamu? Prawdziwego, długiego nawilżenia, nie tego parafinowego, które źle wpływa na stan mojej skóry. To jest główny punkt ;) lubię kiedy balsam szybko się wchłania i pięknie pachnie przez długi czas :)

    obserwuję jako: Madziak
    madzia487@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, to i ja się zgłoszę :D
    obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl

    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Cóż, pewnie to wszystkich zaskoczy, ale dobrego i długotrwałego nawilżenia! ;) żeby dobrze się wchłaniał, nie pozostawiał tłustego filmu na skórze, a skóra była widocznie ładniejsza :D No i żeby ślicznie pachniał, a do tego niewiele kosztował ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Agnieszka Jędrzejewska
    e-mail: aga.jedrzejewska@o2.pl
    od balsamu oczekuje nawilżenia, szybkiego wchłaniania i pozostawiania zapachu przez jakiś czas na skórze

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam balsamy, też się zgłaszam :)

    Nick: Kasia
    Meil: szarek_kasia@interia.pl

    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Od balsamu wymagam bezwzględnie głębokiego i długotrwałego nawilżenia, które utrzyma się dłużej, niż od kąpieli do kąpieli. Dobrze też, jakby rozpieszczał mnie cudownym zapachem, miłą konsystencją, a także jakby cieszył moje oczy ładnym opakowaniem, niech dobrze prezentuje się w łazience :) Balsam to taki wieczorny przyjemniaczek po kąpieli, fajnie, jakbym sięgała po niego z prawdziwą przyjemnością, a nie z poczucia obowiązku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje jako Serenitka B
    akasha162@onet.eu

    Od balsamu oczekuje przede wszystkim silnego,długotrwałego nawilżenia.To mój najważniejszy warunek. Byłoby miło gdyby jeszcze szybko się wchłaniał i łagodził podrażnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako deedee_1
    e-mail: marti8991@op.pl
    Od balsamu oczekuję dość szybkiego wchłaniania idącego w parze z dobrym nawilżeniem. Mój idealny balsam nie może pozostawiać tłustej, klejącej się warstwy na skórze, a jego zapach ma umilać aplikacje, a nie czynić ją przykrą koniecznością.

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkim polecam te balsamy, zgłaszać się dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: młodsza-siostra
    mail: mlodsza.siostra.bloguje@gmail.com

    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Aby powalił mnie na kolana przecudownym zapachem i świetnym działaniem, widocznym już po pierwszym użyciu. Oraz żeby w ten sposób zachęcił mnie do regularnego używania tegoż mazidła, bo do tej pory to jestem od tego daleka tak jak daleka wydaje się droga do wygrania tego konkursu. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako : Stefcia
    mail : joanna.stefanska86@gmail.com

    Od balsamu oczekuję, aby po jego aplikacji mąż chciał ciągle głaskać moją gładką i nawilżoną skórę oraz nie miał nigdy dość wąchania zapachu, jaki na niej pozostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako: sunshine
    mail: patricej@o2.pl

    Balsam musi się ładnie, dość szybko wchłaniać i nie zostawiać żadnej nieprzyjemnej warstwy a dodatkowo nawilżać i ładnie pachnieć, żeby mi się go dobrze używało ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako ewelina
    mail ewelinaf@gmail.com
    Przede wszystkim balsam musi dla mnie ładnie pachnieć, najlepiej lubie takie naturalne zapachy, by nie drażniły mojego nosa,następnie uwielbiam jak po balsamie mam takie milutkie, gładziutkie ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako: Krash
    mail: ola302m9@poczta.fm

    Balsam musi dobrze nawilżać (ponieważ mam suchą skórę), szybko się wchłaniać, być wydajny. Dobrze by było, gdyby również ładnie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. nick: ilka1337
    email: ila92@interia.pl
    Czego wymagam od balsamu do ciała? - Wymagam od balsamu dobrego nawilżenia, wygładzenia, ujędrnienia skóry, tak żeby była miła w dotyku :) Ważna jest też przyjemna aplikacja (łatwość w rozsmarowaniu). Uwielbiam też jak balsamy mają intensywne ale przyjemne zapachy i na takie najczęściej zwracam uwagę - w szczególności kakao, kokos, mogą być owoce.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    Wymagam nawilżenia, nawilżenia i jeszcze raz nawilżenia. Wymagająca nie jestem bo suchość to mój ogromny problem ale jeśli miałby dodatkowe plusy jak ujędrnianie, niepozostawianie tłustej warstwy, piękny zapach i bezpieczeństwo dla alergików to wcale bym sie nie obraziła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję jako: rin_pandorica
    rin_pandorica@wp.pl

    Od balsamu oczekuję przede wszystkim pięknego zapachu. Uwielbiam owocowe, rześkie zapachy. A po drugie nawilżenia oraz łagodzenia podrażnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako booklover
    mail ania24122@buziaczek.pl

    Od balsamu wymagam przede wszystkim pięknego zapachu choć właściwości nawilżające też są mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się i ja :-)
    obserwuję jako: muminek526
    email: muminek526@wp.pl
    Od balsamu oczekuję: pięknego zapachu, właściwego działania ( tzn. w zależności od tego do czego jest przeznaczony, nawilżający - odpowiednie nawilżenie, antycelulitowy - działania antycelulitowe, itp. ), łatwego rozsmarowywania, szybkiego wchłaniania, wydajności, 24-godzinnego działania.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się:)

    Obserwuję jako: Luka Li
    szalonapatelnia@gmail.com

    Aby balsam dostąpił zaszczytu znalezienia się w gronie kosmetyków na mojej półce, musi być idealny. Powinien mieć odpowiednią konsystencję, dobrze się wchłaniać i świetnie odżywiać skórę. Musi też pięknie pachnieć, żeby zapewniać mi kilka minut domowej aromaterapii.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    Od balsamu wymagam przede wszystkim działania - ma nawilżać i natłuszczać moją skórę na rękach i nogach (bo to one są najczęściej smarowane) ale nie powinien się za bardzo lepić. I co również dla mnie ważne powinien się szybko rozsmarowywać i nie mazać na skórze. Miło by było gdyby jeszcze ładnie pachniał (pomarańczami), ale to schodzi na dalszy plan jeśli pasuje mi nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako:fuckinlove julias2609@wp.pl
    Od balsamu oczekuję maksymalnego nawilżenia.Ponieważ teraz nie mam jak się opalać może też troche dawać lekkiej opalenizny.Jako że jestem oszczędna chce żeby był tani i wydajny.Musi dobrze się rozsmarywać i łądnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję jako: mrimcia
    mail: mrimcia@gmail.com
    od balsamu oczekuję: zdecydowanie nawilżenia. Powinien wchłaniać się w skórę szybciutko i zostawiać ją gładką i miękką.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :) Od balsamu wymagam dobrego nawilżenia, bo mam bardzo suchą skórę. Widzę, że większość koleżanek powyżej ma ten sam problem:) Nie chcę tylko aby balsam się kleił, bo i takie się zdarzały, a nie jest to fajne uczucie. Lubię, kiedy skóra po nim jest mięciutka (a nie klejąca papką i zachętą dla much).
    email: alkatraz007@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i ja ;)
    Obserwuję jako: Klaudia Klaudia
    e-mail: mybrushesmylife@gmail.com

    Od balsamu do ciała oczekuję: głębokiego nawilżenia, żeby moja skóra wyglądała pięknie była jak "pupa niemowlęcia".
    Dodatkowo, żeby się dobrze wchłaniał, żebym po nim nie była "lepka" i pójście spać bo nałożeniu na skórę nie było nieprzyjemne. Ah... no i piękny zapach ;) żeby faceci aż rozglądali się co tak pięknie zapachniało :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie przygarnę jeden z nich :)
    purpurowooka@op.pl

    Wydaje mi się, że mam dość standardowe wymagania co do balsamu. Nie musi śpiewać, tańczyć i mieć świecącego korka ;) Wybierając balsam, najpierw sprawdzam, czy nie ma w składzie parafiny, która strasznie mnie zapycha. Cieszę się, jeśli widzę ładne olejki i ekstrakty i inne dobrodziejstwa. Dla mnie balsam na przede wszystkim nawilżać skórę długotrwale, a nie od mycia do mycia i poprawiać jej kondycję. Dobrze nawilżona skóra będzie jędrniejsza, gładsza, milsza w dotyku i ładniejsza :) Dobrze, jeśli kosmetyk nie wchłania się wiekami i ma przyjemny zapach. Nie lubię też, kiedy zostawia tłustą powłoczkę na skórze. Na opakowanie nie zwracam uwagi, chociaż atrakcyjna wizualnie buteleczka podnosi przyjemność użytkowania :) W sumie z mojej wypowiedzi wynika, że wymagam tylko jednego - nawilżenia, a reszty aspektów, które wymieniłam po prostu unikam :P

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: Monika T
    email: monika.toczek@poczta.onet.pl
    Odpowiedź: Od balsamy wymagam pięknego zapachu, który umili mi jego aplikację, tak aby kojarzyła mi sie ona z czymś przyjemnym, a nie z przykrym obowiązkiem. Oczekuję także nawilżenia, które długo się będzie utrzymywać.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Patrycja Pieszka
    email: patka.pieszka@gmail.com
    Od balsamu wymagam nawilżenia, świeżego zapachu latem i otulającego zimą. Lubię gdy sprawia, że skóra jest miękka i jedwabista, a im dłużej ten efekt się utrzymuje, tym bardziej jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako Nely
    mail olunia1881@wp.pl
    Od balsamu wymagam, przede wszystkim nawilżenia, skóra po nim ma być gładka, wyglądała na zdrową i dobrze nawilżoną, żeby się nie lepił i nie zostawiał na skórze farfocli, szybko wchłaniał i działał przez cały dzień. Nie musi mieć szczególnie ładnego opakowania, ale musi być poręczne, mieć dobry otworek, który po pewnym czasie się nie zapcha. Konsystencję lepiej żeby miał bardziej gęstą, a nie rzadką, a najlepiej taką pół na pół :)Ma mieć cudowny zapach, ale żeby się nie znudził po pewnym czasie. Mam nadzieję że balsamy AA akurat takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    mail: ewelina87tt@gmail.com
    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Od balsamu do ciała wymagam przede wszystkim wygładzenia :) Skóra po użyciu powinna być miękka i delikatna, jak aksamit :) Aby mój luby chciał ją gładzić całymi dniami i nocami! Balsam powinien też dobrze zabezpieczać skórę przed utratą wody ale jednocześnie nie pozostawiać tłustej czy lepkiej warstewki :) Kolejną ważną sprawą jest zapach :) Powinien być śliczny i nienachalny a jednocześnie trwały! Fajnie byłoby też gdyby działał na mężczyzn :) Skóra posmarowana balsamem nie powinna być gorzka, bo to skutecznie odstrasza drugą połówkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Patrycja Nowak
    E-mail: patrycja.nowak07@onet.pl
    Czego wymagam od balsamu do ciała?
    Od balsamu do ciała wymagam, alby nawilżył moją skórę. Posiadam skórę suchą szczególnie na nogach, dlatego na pierwszym miejscu jest nawilżenie. Zaraz po tym jest wygładzenie, chyba nikt nie lubi 'chropowatej' skóry. Chciałabym żeby nie zastawiał za tłustej warstewki, żebym mogła założyć spodnie, a nie czekać aż się wchłonie. Uwielbiam kiedy balsam ślicznie pachnie, więc wymagam również ślicznego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj :) Obserwuję jako Agata Smaruje (mail: smarowanie (at) gmail.com

    Balsamy do ciała stosuję w zależności od sytuacji. Jeśli moja skóra jest przesuszona (co najczęściej zdarza się na łydkach), sięgam po głębokie nawilżenie, jeżeli gorzej wygląda, poszukuję kosmetyków ze składnikami odżywczymi. Nie wierzę w ich wyszczuplające czy antycellulitowe działanie, dlatego stawiam na składniki pielęgnujące w sposób sprawdzony - nawilżenie + odżywianie przede wszystkim! Od balsamu oczekuję niepozostawiania tłustego filmu, przyjemnego zapachu, który umili aplikację, ale przede wszystkim tego, że zadziała jak należy – co komu po zapachu, jeśli skóra pozostaje bez profesjonalnej opieki? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: misia9131
    mail:aleksandra-kulaszewicz@wp.pl
    Odp.na pytanie:
    Od balsamu do ciała oczekuję:w zależności od pory roku i aktualnych potrzeb mojej skóry.Zimą przeważnie potrzebuję balsamu który natłuści moją skórę oraz będzie miał słodki,typowo zimowy zapach,taki że aż chce się wskoczyć pod koc i wypić ciepłe kakao:) A latem,ze względu na częste wystawianie się na słońce,potrzebuję balsamu który dobrze nawilży moją wysuszoną skórę oraz złagodzi podrażnienia słoneczne,no i przede wszystkim-zniewalający zapach owocowy:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Ania Kamyk
    mail: kwiateknakamyku@gmail.com
    Balsam to dla mnie przede wszystkim nawilżenie, miękka skóra, dobra wydajność. Nie lubię w balsamach tłustej warstwy jaką zostawiają na skórze, więc priorytetem jest dla mnie szybkie wchłanianie. Lubię neutralne zapachy, które nie kolidują z moimi perfumami.

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się

    obserwuję jako: poloniamartyna
    mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Odp. Od balsamu do ciała na ogół nie wymagam zbyt wiele. Jednak lato to okres w którym konieczne jest nie tylko nawilżanie, odżywianie i regenerowanie skóry. Gdy pogoda zaczyna sprzyjać pokazywaniu bardziej odsłoniętego ciała to również przydaje się ujędrnienie i działanie wyszczuplające. Kolejną ważną dla mnie rzeczą jest zapach. Najlepiej lubię aromaty owoców np. truskawki czy kiwi. Taka woń automatycznie sprawia, że mam więcej energii, staję się weselsza. Niestety jestem alergiczką więc muszę zwracać uwagę na to czy dany balsam nie będzie mnie przypadkiem uczulać. Nie preferuję również balsamów, które pozostawiają tłustą warstwę na skórze i trzeba czekać w nieskończoność aż ona się wchłonie. To takie główne rzeczy, których wymagam. Oczywiście fajne opakowanie i przystępna cena to także atuty. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...