WoleProstoHeader

3 cze 2013

Ciągle pada...

...a jak pada, to mnie się nic nie chce. Najchętniej zwinęłabym się w kulkę, schowała pod kocyk i w towarzystwie kubka z kakao oddawała przyjemnościom takim jak czytanie książki czy oglądanie filmu. Teoretycznie powinnam się uczyć (teoretycznie, a jak wiadomo teoria często mija się z praktyką), więc pomalowałam paznokcie. Zachciało mi się zieleni, której nie mam wiele w swojej kolekcji, średnio się dogaduję z tym odcieniem, moja karnacja raczej go nie lubi. Jednak wydobyłam z pudełka lakier Catrice, który dawno, dawno temu dostałam od sroki i chyba tylko dwa czy trzy razy miałam go na paznokciach. Postanowiłam go trochę stuningować i dodałam do niego trochę lakieru l.a.colours Metallic Green, którego solo nie lubię i wyszło coś naprawdę fajnego. Choinkowa zieleń w towarzystwie delikatnych seledynowo - srebrnych drobinek bardzo mi wpadła w oko i chyba częściej będę sięgać po tę mieszankę. 

Na żywo kolor jest bardziej zbliżony do tego ze zdjęcia po prawej :) Niestety, ale dosłownie parę minut po zrobieniu zdjęć rąbnęłam ręką o podłogę na tyle niefortunnie, że ułamał mi się paznokieć, więc paznokcie poszły...pod nóż ;] Aż mi tak goło na dłoniach, buuu...

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Jaki ładny ten kolor! Bardzo mi się podoba. Szkoda, że paznokieć się ułamał :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, szkoda takich pięknych paznokci ale na pewno szybko odrosną ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z taką zielenią też nie mogę się 'dogadać' . Ale przynajmniej podziwiam ją zawsze u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleni nie lubie.Nie mam,ani jednego zielonego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :) Szkoda tylko, że paznokieć się ułamał :( ja właśnie położyłam limonkowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jaki fajny kolor :)) mimi niechęci do zieleni i zielenipodobnych lakierów ten strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wczoraj paznokcie się połamały, cała trójka prawej ręki się połamała :/

      Usuń
  7. piękna mieszanka :) auu, współczuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super,jeszcze na zdjęciu paznokcie jak z reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zupełnie nie mój kolorek;) Szkoda pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super to wygląda ;D nie lubie zielonego na paznokciach ale ten jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudna zieleń, a jak się błyszczy! Ja mam dwa lakiery Catrice, ale żaden nie jest aż tak ładny :) Ale trwałe są u mnie i je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie! ja też tak często mam, że niefortunnie pacnę ręką i paznokcie są do obcięcia :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie przepadam za zieleniami, ale u Ciebie na pazurkach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor lakieru bardzo ładny :) uwielbiam zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak byłam młodsza, to płakałam, przy złamanym paznokciu. Teraz się jakoś trzymam. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolo piękny ;)) A paznokci szkoda ;p /E

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zielenie na paznokciach :) dizś nawet mam dość podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny jest, a pazurki odrosną szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, szkoda paznokci...

    Kolor mi się podoba. Wykończenie też.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...