WoleProstoHeader

20 maj 2013

Week in photos vol. 6

Wiem, wiem...miało być regularnie, a wychodzi jak wychodzi :P Regularność nigdy nie była moją mocną stroną i niestety już mi tak chyba do końca życia zostanie. Ale w tym tygodniu się udało, zwłaszcza, że tydzień (czy raczej weekend) był bardzo intensywny i ciekawy :) Z tego też względu zdjęcia będą odrobinę monotematyczne i częściowo zapożyczone od kolegi, który jako jedyny wpadł na to, żeby zabrać ze sobą aparat. 
1. Główna przyczyna ostatniego zamieszania - krakowskie Czyżynalia!
2. Sabaton, niestety na zdjęcie nie załapał się Joakim, ale latał po scenie jak szalony i ciężko by chyba było go uchwycić. Swoją drogą - był po prostu rewelacyjny, pogadany i jak na Szweda rewelacyjnie mówi po polsku, tzn. brak u niego jakiekolwiek dziwnego akcentu.
3. Within Temptation - kolejny fantastyczny koncert. Trochę żałuję, że akurat ten oglądałam już z poziomu podłogi (:P), ale mój kręgosłup po prostu kompletnie wysiadł i nie byłam w stanie ustać na nogach, co zaskutkowało koniecznością udania się na tyły i rozłożenia się na ziemi buuu...
4. Luxtorpeda, której miałam okazję posłuchać po raz drugi w przeciągu trzech dni - najpierw w czwartek wystąpili na gliwickich igrach, a w sobotę grali w Krakowie. Nie powiem, żeby mnie jakoś specjalnie porwał ten zespół, było "tak se".
5. Krakowski rynek i Festiwal Nauki - kazali mi siadać na gwoździach :P 
6. Na rynku zupełnym przypadkiem trafiliśmy również na marsz równości. Trochę dziwiła nas ogromna ilość policji kręcąca się po rynku, a następnie ustawiająca się w rzędzie, ale dość szybko okazało się co się dzieję. 
7. Nowość od Sleeka, która zapowiada się po prostu rewelacyjnie. Cztery pomadki o mega mocnej pigmentacji, wybrałam wersję Havana - nazwa świetnie oddaje charakter tej paletki. 
8. Najpierw zaczęłam oglądać serial i wsiąkłam, teraz czytam książkę i też wsiąkłam. A uczyć się nie ma kiedy :P
9. No właśnie...sesja za pasem, już czuć jej oddech na karku. A w tym semestrze zapowiada się kompletna masakra, masa przedmiotów typu "nie wiemy czego was uczyć, więc wrzucimy wam w plan cokolwiek" do zaliczenia, bleh.

W związku z powyższym oddalam się do nauki na kolokwium z rolnictwa, nie muszę chyba mówić jak bardzo mi się nie chce?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

24 komentarze:

  1. Też czuję oddech sesji na karku i wcale nie jest to przyjemne. Z racji aktualności tematu stworzyłam nawet sesyjny mini poradnik XD Inspiruje mnie wszystko, byle tylko się nie uczyć.
    Ja w weekend również intensywnie bawiłam się na juwenaliach PW, a w ten weekend - UW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy juwenaliują :D My jeszcze w weekend chcemy na śląskie juwenalia pojechać na Comę i Melę Koteluk :D
      Idę poczytać Twój poradnik, zaraz też chyba wezmę się za sprzątanie - cokolwiek jest lepsze od uczenia się jakiej temperatury potrzebuje krowa do szczęścia :P

      Usuń
  2. No ciekawa jestem tego Sleeka i czekam az sie pojawi w sklepach intenretowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cocolita.pl te paletki pomadek są już dostępne :)

      Usuń
  3. fajnie udało Ci się spędzić czas. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :) Dawno się tak dobrze nie bawiłam :D

      Usuń
  4. Ciekawi mnie Sleek :). A Grę o tron uwielbiam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra o tron wciąga, nawet trochę za bardzo prawdę mówiąc, jeśli wziąć pod uwagę ilość obowiązków :P

      Usuń
  5. Zazdroszczę Within Temptation. Gdzie odbył się ten koncert? Jacy są na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pas startowy muzeum lotnictwa w Krakowie :) Koncert genialny, Sharon piękna, sprawiała wrażenie bardzo sympatycznej, ale był to jeden z niewielu zespołów, który skupił się na śpiewaniu i graniu niż na gadaniu w trakcie :) Bardzo żałuję, że z bliska widziałam tylko kilka pierwszych kawałków, ale cóż zrobić...

      Usuń
  6. Ja również spędziłam weekend na juwenaliach, tyle, że Polibudy Warszawskiej ;D
    A co studiujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inżynierię środowiska :) To całe rolnictwo w sumie niewiele ma z moim kierunkiem wspólnego, ale wcisnęli nam to jako przedmiot "obieralny" ;/

      Usuń
  7. Jestem na drugim sezonie Gry o tron, napaliłam się też na książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tak synchronicznie dosyć czytam i oglądam, bo w książce jestem tylko kawałek za serialem :D

      Usuń
  8. mnie póki co udaje się umieszczać my week in photos regularnie, zobaczymy jak będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku nawet jakoś szło, ostatnio tylko mało czasu było i padło

      Usuń
  9. Gra o tron cudny serial :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, że Within Temptation gra, ale za późno się dowiedziałam, zazdroszczę , że tam byłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. <3 guano apes! boże jaki ich kocham miłoscią nieprzerwaną od podstawówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba poczekam z "grą o tron" do wakacji :D wtedy bezpieczniej zacząć, obawiam się wciągnięcia :) trzymam kciuki za twoją sesję!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam uważam,że Luxtorpeda zalicza się do jednych z lepszych polskich zespołów.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...