WoleProstoHeader

26 maj 2013

Sleekowo - Havana

Sleek ostatnio nęci nie tylko paletkami cieni czy pięknymi różami do policzków. Teraz na pokuszenie wystawione są wszystkie wielbicielki podkreślonych ust, a to za sprawą nowych paletek ze szminkami. Wersji kolorystycznych jest kilka, od spokojnych neutrali, przez jaskrawe róże i czerwienie, aż po brązy i odcienie wina. Ja zdecydowałam się na wersję Havana i mój wybór uważam za bardzo udany, aczkolwiek kusi mnie jeszcze wersja Ballet.
Nazwy paletek świetnie oddają ich charakter, nie inaczej jest w przypadku Havany. Mamy tu cztery odcienie: jasny, lekko brzoskwiniowy Creme Brulee, nieco ciemniejszego nudziaka Rum, czerwień mocno złamaną brązem czyli Frappuccino oraz bardzo ciemne bordo, wpadające niemal w fiolet czyli Cookie. Poszczególne odcienie różnią się między sobą konsystencją - Creme Brulee i Cookie są bardziej miękkie, "maślane", nakładane pędzelkiem gładko suną po ustach, mają większy połysk, ale też nieco krócej się trzymają. Rum i Frappuccino to z kolei konsystencja typowo szminkowa, ich aplikacja jest nieco trudniejsza, ale za to trwałość powala. Wszystkie cztery odcienie mają bardzo dobrą pigmentację, na ustach nie smużą, nie robią prześwitów. Kolory z powodzeniem można mieszać - Creme Brulee rozjaśni nam pozostałe odcienie, natomiast Cookie dość mocno przyciemni. Z całego kompletu zdecydowanie najlepiej nosi mi się odcień Rum, choć i w pozostałych czuję się bardzo dobrze, takie lekko brązowawe odcienie całkiem nieźle komponują się z moim typem urody. Najodważniejszy jest bez wątpienia kolor Cookie, dlatego najczęściej lekko wklepuję go w usta, wtedy efekt jest wciąż wyraźny, ale nieco subtelniejszy. Lubię też mieszać Rum z Creme Brulee, w efekcie powstaje jeden z ładniejszych nudziaków, jakie widziałam. Szminki umieszczone są w bardzo estetycznej czarnej kasetce, która mieści się w dłoni. W kasetce znajduje się lusterko oraz pędzelek. Poniżej efekt, jaki dają poszczególne odcienie na ustach:
Podsumowując - bardzo polubiłam tę paletkę, moim zdaniem to świetne jakościowo szminki. Cenowo też nie wypadają najgorzej - za paletkę zapłacić musimy około 30 złotych. 

Kupić je można na cocolita.pl
Tutaj możecie zobaczyć sobie pełną gamę kolorów KLIK!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolory są dość zdecydowane, na pewno nie każdemu będą pasować :)

      Usuń
  2. ale super paletka, chociaż ja wolałabym w różach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różach też są - jedna w bardzo delikatnych i jedna taka konkretna :)

      Usuń
  3. a właśnie się zastanawiam nad jakąś paletką szminek, kolory wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rum wygląda bardzo ładnie.
    Pozdrawiam
    www.zkosmetyczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie 3 z niej są za ciemne, ale świetnie u Ciebie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ciemne :)
      Jak szukasz czegoś jaśniejszego to zerknij na Ballet :)

      Usuń
  6. Frappuccino to prawdziwe cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest, choć nie tak jak Rum :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam paletki Sleeka. Kuszą mnie farbki od nich. Róże też mają niczego sobie. ;)
    ładne masz kolorki na ustach, co prawda nie wpsaują się w me gusta, ale to tylko może widzi mi się;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbkę mam jedną i bardzo lubię :))

      Usuń
  8. Ja to bym chciała wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoimi ustami to się wcale nie dziwię :)

      Usuń
  9. Mnie by pasowała tylko najjaśniejsza, ale to nie zmienia faktu, że kolorki ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jasna chyba mało komu nie będzie pasować :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Są dość charakterystyczne, to fakt ;)

      Usuń
  11. Pomadki wyglądają bardzo ciekawie, ale wybrałabym jednak inną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że znaczna większość osób sięgnęłaby pewnie po wersję Ballet :)

      Usuń
  12. Lubię firmę sleek. Jednak te kolory są dosyć odważne :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolory mega odważne, w sumie mi pasuje tylko Creme Brulee i rum ;) a co bym zrobiła z resztą? Ewentualnie można mieszać ;)

      Usuń
    2. Mieszaniem też się da osiągnąć fajne efekty :) Na szczęście Sleek wypuścił sporo wersji kolorystycznych, więc myślę, że każdy dobierze coś dla siebie :)

      Usuń
  13. Odcień Cookie jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego jeszcze nie miałam, rzuca się w oczy :D

      Usuń
  14. Bardzo odważne kolory ;) Nie przepadam za malowaniem ust ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś w ogóle ust nie malowałam, a już na pewno nie takie mocne kolory, ale jak tylko zaczęłam to przepadłam ;)

      Usuń
  15. Mój must have na przyszly miesiac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po avatarze wnioskuję, że kolory Twoje?:)

      Usuń
  16. Jakie to szczęście, że tym razem paletki mnie kuszą :) Nie przepadam za pomadkami w takiej formie, wolę klasyczne sztyfty, ale i tak z przyjemnością oglądam wszystkie prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę sztyfty, ale sztyfty przeważnie i tak nakładam pędzelkiem, więc aż tak mi ta forma nie przeszkadza :)

      Usuń
  17. zupełnie nie kolory do mojej urody, ale te paletki są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pooglądaj sobie jak wygląda Ballet - piękna jest ;)

      Usuń
  18. Jakież świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodobał mi się tylko creme brulee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładny jest, taka jaśniutka brzoskwinka :D

      Usuń
  20. Podoba mi się odcień rum:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :D Najładniejszy z całej paletki :)

      Usuń
  21. Aż dziwne, ale wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, jest pierwsza, której się podoba całość :D

      Usuń
  22. ojej kolorki nie dla mnie ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z pozostałych wersji coś Ci wpadło w oko?;> Robię rozeznanie :D

      Usuń
  23. krem i rum wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo pewnie wyglądają ładniej :D

      Usuń
  24. Nie przepadam za takimi kolorami na ustach. Myślę,że w odcieniu creme brulee wyglądałabym dość dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest jasny, więc i przy mega jasnej i przy bardzo ciemnej karnacji trzeba z nim uważać :)

      Usuń
  25. Od pewnego czasu poluję na odcień zbliżony do Cookie:) Lubię wyraziste fiolety. Niestety, nie mam szczęścia do pomadek utrzymanych w tym odcieniu. Większość z nich wykazuje tendencję do warzenia. Widzę, że propozycja Sleeka jest wolna od tych wad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Cookie będziesz zadowolona, on jest taki "mokry", ale nie migruje po ustach :)

      Usuń
  26. Kompletnie nie moje kolory :P Rum wygląda najładniej :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo trudne kolory. Malo komu pasuja
    A czy te pomadki sa na tyle miekkie zeby je mieszac ze soba? bo razem cos mozna wykombinowac, ale tak kazda z osobna to średnio. ciekawa jestem innych palet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się mieszać, bez problemu :) Z innych palet zerknij sobie na Ballet i Siren :)

      Usuń
  28. Super kolorki,szczególnie cookie i frappuccino

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorki całkowicie nie moje, jedynie ostatni jeszcze by u mnie przeszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jednak wolę pomadki w tradycyjnej wysuwanej formie ;D ale kolorki sleeka bardzo ładnie się prezentują na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o nie... mimo, ze nie maluje oczu zawsze chciałam mieć paletkę, ale mówiłam NIE POTRZEBUJE.
    ale w momencie gdy teraz wiem, ze są do ust JA WIEM ZE MUSZĘ I BARDZO POTRZEBUJE!

    i tak wogóle zaprosiłam się do wspólnej akcji na swoim blogu : ) http://rarityikosmetyki.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  32. raczej moje kolory to tez nie są, ale produkty sleek'a są fajne i za dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, ale ja zacofana jestem.. nawet nie słyszałam o takim cudzie paletki do ust..:))

    OdpowiedzUsuń
  34. mocne kolory dla odwaznych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnio bardzo mi się podobają takie winne usta;)) choć i fuksji sobie nie odmawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...