WoleProstoHeader

25 maj 2013

Przychodzi baba do Rossmanna, a tam kosmetyki cz.2

Przyznaję bez bicia - uległam i ja. Promocja -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy to coś, co nie zdarza się codziennie, więc szkoda by było nie skorzystać. Nastawiłam się głównie na uzupełnienie braków w kosmetyczce, chciałam kupić mój ulubiony puder Stay Matte z Rimmela, który zużywam często i gęsto, a który bez promocji kosztuje koło 25 złotych. Potrzebny był mi też jakiś ciemniejszy podkład z racji tego, że ostatnio się opaliłam i wszystkie moje mega jasne podkłady zaczęły być zbyt jasne. Taki był plan, ale jak wyszło...


Zakupy były robione w turach, na zasadzie "czytam właśnie na blogach wasze relacje z zakupów i jestem pewna, że ten i ten kosmetyk muszę jeszcze dokupić, bo...bo muszę :P". Koniec końców skusiłam się na:
- nową odżywkę Isany - była w promocji za 3,99 zł, nie wiedziałam, że ta seria już jest w Polsce, a chciałam zobaczyć czym dranie zastąpiły moją ulubioną odżywkę z Babassu
- puder Stay Matte z Rimmela w odcieniu 01 Transparent - 14,99 zł, używany od dawna, bardzo mi odpowiada, ale nie ukrywam, że jego regularna cena jak na tempo zużywania jest trochę za wysoka
- podkład Affinitone z Maybelline 03 Light Sand Beige - 16,29 zł - używałam go ostatni raz gdzieś w liceum? Podejrzewam, że formuła mogła ulec zmianie, odkąd ostatnio miałam z nim do czynienia, ale wydaje mi się, że na lato będzie taki akurat, z kolorem trafiłam tak na styk, mógłby być nawet ciemniejszy, ale źle nie jest
- pomadki Eliksir z Wibo 5 i 6 - 5,19 zł - chwalone na blogach, mi do tej pory nieznane; żałuję, że wcześniej po nie nie sięgnęłam, bo są naprawdę fajne, nawilżające, nadające lekki kolor, dla mnie bomba. Opakowania są za to okropne - po jednym dniu w torebce, już z jednego zdążyły się trochę pościerać napisy...no ale liczy się wnętrze ;]
- krem L'arrise 50+ Ava - 9,59 zł - sama nie zwróciłabym uwagi na ten krem, ale na kilku blogach i wizażu dziewczyny go bardzo polecały ze względu na dobry skład, krem ma retinol na drugim miejscu w składzie. Byłam ciekawa, więc postanowiłam spróbować
- maseczki Ziaja - 0,89 zł - na zdjęciu tylko kilka, wzięłam więcej, ale już zdążyłam je rozsiać po domu. Nie miałam wcześniej, ale również zachęcona opiniami postanowiłam wypróbować, póki co jestem zadowolona, seans z wersją oczyszczającą już za mną :)
- peeling oczyszczający Soraya - regularna cena to około 12 złotych, jego również objęła promocja, kosztował coś koło 7-8 złotych - używam go regularnie od dość dawna, a akurat mi się skończył, więc był to zakup całkowicie uzasadniony :D

Dzisiaj zaliczyłam jeszcze jedną rundkę do Rossmanna, tym razem w charakterze doradcy dla mojej cioci, ją również skusiłam na pomadki Wibo, maseczki z Ziai i krem z Avy. Sama chciałam jeszcze dokupić cień Maybelline Pernament Taupe, ale był to jedyny wykupiony już kolor (buuuu...). Może jeszcze go dorwę ;)

A Wy zaliczyłyście już wizytę w Rossmannie?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

93 komentarze:

  1. lubię maski z ziaji,najbardziej tą zieloną :P co do pudru,chciałam sie skusic,by zastąpić moim maybelline,ktory kosztuje 40pln,ale notabene starcza na 5msc.. wiec skoro ten tak szybko sie zuzywa to nie wiem czy bylby dla mnie dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną może dzisiaj wypróbuję ;) Rimmel się dość szybko niestety zużywa przy codziennym używaniu, a jednak wydawać średnio raz na miesiąc/półtora te 25 złotych to trochę dużo

      Usuń
  2. obkupiłaś się. mam ten peeling z soraya ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak jakbym chciała to się nie obkupiłam, ale też nie ma co szaleć za bardzo :D

      Usuń
  3. Te uwielbiam Stay Matte Rimmela. Jak na złość ze dwa tygodnie temu kupiłam kolejne opakowanie, a tu ta promocja w Rossmannie. Zgadzam się z tym, że jest mało wydajny - u mnie też znika w szybkim tempie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyjątkowo szybko schodzi ten puder...ale że się nie paliło to czekałam na jakąś promocję i trafiłam :D

      Usuń
  4. Wibo eliksir są boskie :) ja mam numerek 06 i 04 :) używam ich praktycznie codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze z jakieś dwa kolory, ale testery w moim Rossmannie wyglądały jakby je ktoś przeżuł, więc muszę na necie sobie swatche pooglądać ;)

      Usuń
  5. Krem 50+... Ładnie to się tak z wiekiem zdradzać :D?
    Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u ciebie odżywka z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, tam będzie na przyszłość :P
      Właśnie jej użyłam, ale wersji z babassu to ona do pięt nie dorasta ;]

      Usuń
  6. Ostatnio przyuważyłam w Hebe kremy L'arisse i byłam zaskoczona ich składam oraz niską ceną, łał. Teraz widzę, że wcale mi się nie przywidziało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się też zdziwiłam jak zobaczyłam, że w Rossmannie można dostać krem z naprawdę dobrym składem i to jeszcze za take pieniądze. Nawet bez promocji się opłaca :)

      Usuń
  7. jakbym mogła to bym zaliczyła:D tez lubie pomadki w Wibo i przeze mnie moja mama tez się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych pomadkach już tyle osób pisało, a ja jakoś nie mogłam się przekonać, głupia ja :D

      Usuń
  8. w maseczkach widzę nie tylko ja poszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widziałam posta rekordzistki :D moja zapasy to pikuś :P

      Usuń
  9. No pewnie, że tak ;) Nie szalałam za bardzo i kupiłam same najpotrzebniejsze rzeczy. Pomadki Wibo też się znalazły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki Wibo wiodą prym wśród Rossmannowych zakupów :D

      Usuń
  10. Zaliczyłam bardzo owocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. peeling z soraya jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z St.Ives był lepszy, ale co zrobić...jak się nie ma co się lubi.. ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Hah, wymyślony już dość dawno, przy okazji jakiś wcześniejszych zakupów w Rossmannie, przydaje się nadal jak widać :D

      Usuń
  13. ja podreptałam dzisiaj drugi raz:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dreptałam trzy razy i będę musiała iść czwarty raz po ten cień z Maybelline ;P

      Usuń
  14. Tak, zaliczyłam i wybieram się raz jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze nie tylko ja chodzę na raty :D

      Usuń
  15. Kupiłam żel do twarzy, krem i maseczkę :D A do kiedy ta promocja w ogóle trwa?:) Ooo a dobry ten peeling?:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa do 29 maja lub do wyczerpania zapasów :)

      Usuń
  16. Ja też już po wizycie w Rossmanie, ale moje są znacznie skromniejsze ;) Kupiłam też te maseczki z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że na bieżąco dokładają towar, bo podczas zakupów widziałam, że te maseczki to chyba każdy miał w koszyku :)

      Usuń
  17. Też bardzo lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej lubiłam morelowy z St.Ives, ale wycofali, więc przerzuciłam się na coś w miarę podobnego ;)

      Usuń
  18. Peeling i maseczki Ziaji i ja przygarnęłam po dzisiejszej wizycie w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki się zapowiadają naprawdę fajnie, mam teraz dylemat bo nie wiem co kłaść na twarz :)

      Usuń
  19. Wizyta w Rossmannie to teraz prawie obowiązek:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ba, ciężko przejść obojętnie :)

      Usuń
  20. zaliczyłam i własnie opisałam :) ach te promocje...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę czytać, może coś jeszcze wpadnie mi w oko ;)

      Usuń
  21. ja też się skusiłam na eliksir nr. 5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta pomadka, idealna na co dzień ;)

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że kosmetyki Ava są dostępne w Rossmannie, widziałam kiedyś tylko ich maseczki. Przy nastęnej wizycie muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i to nie tylko ta seria jeśli się nie mylę :) Ale te z L'arrisa mają bardzo fajne składy, zwłaszcza wersja 50+

      Usuń
  23. Mam ten peeling tylko wersję antybakteryjną i jestem z niego bardzo zadowolona, chyba mój ulubiony :) Maseczki z ziaji też bardzo lubię i kupiłam ostatnio przy okazji promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię ten peeling ale niedawno kupiłam z Avonu, ale maseczki z Ziaji i u mnie wylądowały w koszyku :)

      Usuń
    2. Tego antybakteryjnego używałam ostatnio, teraz zdecydowałam się na wersję oczyszczającą :) Ale ani ten, ani ten drugi nie przebije morelowego peelingu z St.Ives :P

      Usuń
  24. hehe ja też się obkupiłam podczas łowów w Rossmannie. O pomadkach Wibo nie słyszałam do tej pory, ale skoro mówicie, że warto wypróbować kto wie może jeszcze sie i na to skusze...dobrze, że promocja trwa do 29 maja :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś, nie pożałujesz :)

      Usuń
  25. zaliczyłam, stay matte też kupiłam ;) i zastanawiam się czy jeszcze się nie wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się zdecydować na jakąś ograniczoną listę zakupów :D

      Usuń
  26. Uwielbiam ten peeling i maseczki Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja jest chyba w większości zakupów rossmannowych pokazywanych na blogach :D

      Usuń
  27. O haha i ja na tej promocji kupiłam szminki z Wibo w numerze 5 i 6 :D A zakupy oczywiście świetne ;) I ja równie robię je na zasadzie oglądając notki innych blogerek z ich łupami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zakupowe notki to złoo - ja przez to wróciłam po więcej i zamierzam jeszcze raz ;)

      Usuń
  28. Też uległam i utknęłam na kolorówce z 30 minut. Jutro wrócę chyba jeszcze raz... ech i znowu to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też już dwa razy byłam w Rossmannie,ponad stówę zarobili na mnie,masakra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tyle zarobić im nie dałam, choć niewiele brakuje pewnie :P

      Usuń
  30. wszyscy idą do rossa, idę i ja :P

    też poszłam drugi raz po pomadkę wibo, na szczęście już nie mam pieniędzy i więcej nie wydam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę tylko jeszcze Tattoo i koniec :D

      Usuń
  31. nie, ale cena peelingu mnie zachęca, bo właśnie skończył mi się mój...

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zakupki :) nie wiem czy ja też nie urządzę sobie drugiej rundki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość osób powtarza wycieczkę, nie będziemy same :)

      Usuń
  33. Również bardzo lubię puder Rimmela, aczkolwiek ostatnio sięgam po niego wyłącznie wieczorami, ponieważ w ciągu dnia muszę unikać talku, który destabilizuje filtry.

    Muszę zapoznać się z nową odżywką Isany. Może ujarzmi moje niesforne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka chyba będzie średnia ;/ Tzn. w porównaniu z babassu, to jest zdecydowanie gorsza niestety

      Usuń
  34. Z Rossmana zawsze wychodzę objuczona kosmetykami ;) Nawet jeśli mam kupić tylko jedną rzecz,to i tak biorę coś jeszcze. Ech,ten zakupoholizm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupoholizm w połączeniu z kosmetykoholizmem to ciężka sprawa ;)

      Usuń
  35. Moje zakupy były nieco mniejsze:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też miały być mniejsze niż są ;)

      Usuń
  36. widać, że przemyślane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No i miałam wrócić (po raz trzeci!) tylko po paletę korektorów,a tu mnie jeszcze kremem kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu użyłam dopiero kilka razy, ale już czuję, że to może być TO :)

      Usuń
  38. ja się nadal opieram wizycie w Rossmannie :) póki co mi się udaje, ale jeszcze kilka takich postów i pęknę :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak jesteś twarda, jak już tyle wytrzymałaś ;)

      Usuń
  39. ja również zrobiłam zapas maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w końcu jak już mam zapas to będę bardziej regularna w ich stosowaniu :D

      Usuń
  40. Affinitone jest super :) stale go używam i chyba nie zmienię (choć teraz trochę zdradzam z wake me up) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywałam go dawno, za czasów liceum jeszcze, ale bardzo dobrze wspominam :)

      Usuń
  41. Świetny tytuł posta :D
    Nawilżającą isanę bardzo lubię, ładnie nabłyszcza i nawilża włosy, jeszcze lepiej działa u mnie z dodatkiem kilka kropli oleju, wtedy błyszczą jeszcze bardziej i są ładnie ujarzmione :)

    I widzę moje ulubione maseczki z ziaji, zieloną bardzo lubię, tak samo czerwoną i żółtą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się Twoje zakupy, wszytko fajne:)) Nie było w Skarbie żadnej próbki? Bo zapomniałam sprawdzić :))

    OdpowiedzUsuń
  43. jak dla mnie podkład Affinitone ma zbyt leistą konsystencję, kupiłam go pod wpływem chwili, keidy był w promocji w SP i nie wiem czy to był dobry wybór, teraz za tą cenę w Rossmannie na -40% mogłabym wybrać coś lepszego :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...