WoleProstoHeader

31 maj 2013

Miało być piórko...

...a wyszło jak zawsze. Moje zdolności manualne w kwestii zdobień paznokci jednak ograniczają się do robienia kropek. Za każdym razem jak wymyślę coś bardziej skomplikowanego, to efekt końcowy niewiele ma wspólnego z moim początkowym zamierzeniem. I tak było też wczoraj - zachęcona znalezionym gdzieś w czeluściach internetu zdjęciem manicure, który wyglądał jak pawie piórko, zapragnęłam takowego na swoich paznokciach. Koło pawiego piórka raczej to nie leżało, ale efekt i tak mi się bardzo podoba :)


Na paznokcie położyłam dwie warstwy lakieru do frencza z Bell (ładny, półprzezroczysty róż), potem za pomocą wąskiego pędzelka i kilku kolorowych lakierów (granat, biel, turkus, błękit, fiolet, róż) zaczęłam robić te takie "te". Jak poleciał mi pędzelek, taki maziaj się zrobił, nie stosowałam żadnego systemu, na każdym paznokciu rozmieszczenie tych pseudo piórek jest inne (jak widać). Całość pokryłam żelowym topem z Essence i pojechałam na babskiego grilla. Paznokcie się wszystkim bardzo podobały, jak zresztą wszystko wczoraj, koleżanki stanęły na wysokości zadania i efektem wieczoru są zapisane calutkie trzy kartki cytatów, takich haseł szkoda było nie zapisywać. Moim hitem pozostaną choćby "zdominowana przez własną dominację" czy "nie mam nie-racji". Miodzio :D

Dajcie znać jak podobają się Wam pazurki i co one Wam przypominają, może się dowiem, cóż ja zrobiłam ;)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

67 komentarzy:

  1. piórka mi to nie przypomina ale to i tak ślicznie pomalowane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to piórka też nie przypomina :P Dzięki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę czasochłonne, ale albo to albo nauka :P

      Usuń
  3. Rzeczywiście do piórka nie podobne, ale baaardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z piórkiem nie ma to wiele wspólnego, przyznaję :)

      Usuń
  4. fkt, piórko to to nie jest, ale wygląda bardzo fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jakie sliczne, troche maja wspolnego z piorkiem, acz nie do konca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z piórkiem coś ma, ale z pawim ni cholery :D

      Usuń
  6. Wow! Dla mnie naprawdę super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie kolorów :) może piórko to to nie jest, ale wygląda bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają fantastycznie;D kiedyś też miałam cierpliwość do wzorków, a nawet takich malutkich cyrkonii, a teraz chcę tylko pomalować i żeby szybko wyschło:p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie okresy, że mi się nie chce, ostatnio coś mnie wzięło na zdobienia znowu :)

      Usuń
  9. Bardzo efektownie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda, ja chyba mam bujną wyobraźnie, bo widzę pawie piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt! Nie moge sie napatrzec:) Mam zamiar zrobic wlasna wersje ale nie licze ze wyjdzie tak dobrze jak Twoja :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają całkiem ładnie, zalinkujesz może zdjęciem, na którym się wzorowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz spojrzałam jeszcze raz na to zdjęcie i na swoje paznokcie to aż puknęłam się w czoło :P
      http://www.wzorki.pl/zdjecia_maxi/15065.jpg

      Usuń
  13. Pomimo piorkowego niepowodzenia wyszedł świetny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tym piórkiem tak łatwo nie poddam :D

      Usuń
  14. Mnie też się podoba. Wygląda jak efekt zamierzony :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze tworzyć, bez uwagi na to czy się spodoba reszcie! Nowe, ciekawe, innowacyjne, bo o piórkowym manicure jeszcze nie słyszałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy reszcie się spodoba, to i tak wychodzi już po zupie :D Ale pokazać i tak zawsze pokazuję :D

      Usuń
  16. Pięknie wygląda :) nie ważne czy miały być piórka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cśśiii, żadne piórka, miało być dokładnie jak wyszło!:P

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. No te kolory właśnie miały być inne, ale jakoś z braku laku wyszło jak wyszło :D

      Usuń
  18. oj tam no śliczne połączenie kolorów ;) ja ani kropeczki nie zrobię, żeby wyglądała jak kropeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, kropeczki są bardzo proste :D

      Usuń
  19. piórka to to nie są, ale coś fantastycznego jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piórko nie piórko, wygląda świetnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Piórka to może nie są, ale to co wyszło jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi się efekt też podoba, ale pawie piórko i tak spróbuję kiedyś zrobić :D

      Usuń
  22. Fantastyczna mozaika dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozaika to dobre, bardzo uniwersalne określenie, będzie pasować do większości moich zdobień :D

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Jak mocno zmrużę oczy to też je widzę :D

      Usuń
  24. Masz talent do zdobień, o czym świadczy zaprezentowany mani:) Nie każdy potrafiłby odtworzyć pawie piórko;)

    Uwielbiam takie babskie spotkania;) Ostatnio nadrabiam towarzyskie zaległości. Ze spotkań wracam z bananem na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babskie spotkania są super ;) Mi na moim spłynął dosłownie cały makijaż, bo popłakałam się ze śmiechu :D

      Usuń
  25. U Ciebie nawet "jak zwykle" wygląda ładnie! Moje hasło życia to "mój mózg wibruje i porusza oczy" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezuu...leżę i kwiczę, muszę zapisać gdzieś to hasło :D

      Usuń
  26. Ślicznie wygląda taki manicure:) Ja się ograniczam do 1 koloru;)

    OdpowiedzUsuń
  27. trochę taka abstrakcja w niej i piórko możliwie ukryte:) mi się bardzo podoba połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, mi się ten efekt bardzo podoba :) świetnie i oryginalnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne, są. Ja nawet kropek dobrze zrobić nie umiem, więc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się podoba, chyba sama sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie, lekko Ci to wyszło :) ja nie mam tak swobodnej ręki niestety ;)

    pozdrawiam cieplutko, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. haha ja też też kropki tylko potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...