WoleProstoHeader

7 maj 2013

Makijażowo - słonecznie

Dzisiaj rano obudziła mnie piękna pogoda (aktualnie zastąpiona przez deszcz i...może burzę?), a nic tak nie skłania do sięgania po kolory jak słońce. Wzięłam więc w dłoń paletkę Showstoppers i przy użyciu dokładnie trzech cieni - łososiowego, granatowego i fioletowego, stworzyłam makijaż. Strasznie mi się spodobało połączenie ciemnego fioletu z lekko pomarańczowym łososiem, chyba częściej będę je stosować.
Na twarzy - Essential Petit BB Holika Holika, puder ryżowy Mariza, paleta do konturowania Sleek (Medium)
Na oku - baza MUA, wspomniane cienie, kredka Catrice (na linii wodnej, niestety numer się starł), tusz Max Factor Clump Defy
Brwi - brwi w butelce Divaderme
Usta dla odmiany zostawiłam gołe. 

Zainspirowana postem Cholery Naczelnej (serdecznie zapraszam na jej bloga, czyta się go z duuużą przyjemnością) o kręceniu włosów na chustę, postanowiłam wczoraj spróbować. I jestem zachwycona :D Sama metoda pozwala na uzyskanie świetnej fryzury (w sensie jak włosy są jeszcze nawinięte na chustę), a po rozpuszczeniu powstają fajne, dość duże loki, które trzymają się na mnie od rana do teraz, a to efekt po prostu historyczny :P Cholero Naczelna - Twój chustowy patent zostanie ze mną na długo, dziękuję :)))
Włosy nakręciłam na chustę jak były jeszcze lekko wilgotne, nie użyłam żadnego stylizatora, dopiero dziś rano po rozkręceniu chusty, spryskałam włosy lekko lakierem.

Znacie patent z kręceniem włosów na chuście? Jeśli nie, koniecznie zajrzyjcie do Choler :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

67 komentarzy:

  1. nosisz soczewki czy to za sprawą makijażu Twoje źrenice wydają się tak piękne i orginalne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój naturalny kolor oczu, nie noszę soczewek. Zawsze pod światło są takie mocno niebieskie :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, podbija kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązowe oczy może podbiłby mocniej, ale i przy niebieskich daje radę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie...świeżo i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż idealnie komponuje się z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że Twoje włosy tak łatwo się poddają stylizacji. Moje chociaż miałabym spalić lokówką, za nic się nie zakręcą. Piękny makijaż... jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, że w ogóle nie są podatne na stylizację ;/ Lokówką jak kręcę, to zanim z prawej dojdę do lewej do prawą już mam prostą :P Ale po tej chuście się jakoś trzymały, nie mam pojęcia od czego to zależy o.O

      Usuń
  6. Znam ten sposób kręcenia ale jeszcze go nie próbowałam. Makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie znałam, ale szybko mnie zdobył :D

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż, takie radosne i wiosenne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się takie połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie fiolet się komponuje z łososiem, muszę spróbować jeszcze z taką żywszą pomarańczą :)

      Usuń
  9. Bardzo subtelny makijaż ;) Wykorzystujesz moje ulubione kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię i w sumie nie wiem czemu tak rzadko po nie sięgam ;)

      Usuń
  10. Piekny, świeży i wiosenny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż:) świetny patent na te loczki, ale moje włosy chyba za krótkie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy, metoda jest taka francuzopodobna, spróbuj, może akurat się uda :)

      Usuń
  12. Pasują Ci te kolory do oczu - pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze makijaż pełen pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W sumie nic pomysłowego, trzy cienie ;)

      Usuń
  14. Nie wiem czy bardziej podoba mi się makijaż czy włosy :) Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć przy Twojej eksplozji kolorów na oku, u mnie i tak jest nudny dzienniaczek :P

      Usuń
  16. przepięknie wyglądasz! jak te cienie wydobyły odcień tęczówki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie kilka osób pytało czy noszę soczewki, więc makijaż działał widocznie :D Dziękuję :)

      Usuń
    2. działał i to bardzo :)

      Usuń
  17. pięknie jak zwykle Asiu, i zaraz "biegnę" czytać posta o metodzie na loki, bo są przecudowne, idealne wręcz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tam makijaż (choć śliczny), jak ja się na włosy napatrzeć nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja na Twoje, ile bym dała, żeby mi taka grzywka pasowała :P

      Usuń
  19. super makijaż!!slicznie ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  20. Panno Joanna, wyglada Pani olśniewająco! Bardzo ładny makijaż, a te Twoje oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wiosenne kolory. Pięknie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Panno Joanno, zerknęłam na zdjęcia, i stwierdziłam, że masz ślicznie kręcone z natury włosy! ;)
    Później zaczęłam się wgłębiać w tekst, by poczytać o tym ślicznym makijażu [a przy okazji, masz bardzo ładne, głęboko osadzone oczy, aż chciałoby się malować!], a tu bum! zakręcone na chustę! :D

    Cieszę się, że mój pomysł przypada Wam coraz bardziej do gustu, i cieszę się, że z taką łatwością go opanowujecie! :) :*

    Wyszło Ci rewelacyjnie, wszystko :) muszę na Twoich makijażach popatrzeć, może więcej znajdę kolorów, które warto ściągnąć, a których bym w życiu nie wybrała sama [jak ten łosoś]? :)

    pozdrawiam serdecznie :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Cholero (uwielbiam Twój nick :D) :))
      Cieszę się, że do mnie dotarłaś, miałam nadzieję, że tą chustą Cię tu ściągnę :D Twój patent jest świetny, a samą fryzurę będę na pewno często wykorzystywać bo jest boska :D

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...