WoleProstoHeader

15 maj 2013

Brwi w butelce, czyli mała brwiowa rewolucja

Uwielbiam mocno, wyraźnie podkreślone brwi. Mogę wyjść z domu bez wytuszowanych rzęs, ale brwi muszą być choćby maźnięte. Moje własne, prywatne są raczej jasne, dość liche ogólnie rzecz biorąc, więc ich podrasowanie stanowi punkt niezbędny w moim makijażu. Do tej pory przerobiłam już całą masę kredek do brwi, wosków, cieni. Jednak produkt, który dane mi było testować ostatnio, zdecydowanie bije je wszystkie na głowę.


Brwi w butelce, bo tak nazywa się ów wynalazek, to produkt nieznanej mi dotąd firmy Divaderme. Poza brwiami w butelce, firma oferuje również rzęsy w butelce, tusz do rzęs i coś, co nazwane jest "wakacje w butelce". Producent opisuje Brown Extender w sposób następujący:
"Brown Extender Brwi w butelce od firmy divaderme zawierają miliony maleńkich włókien, dzięki nim uzyskujemy bardzo subtelny efekt delikatnego, aczkolwiek wyrazistego zagęszczenia. W zależności od ilości pigmentu zawartego w glince stanowiącej bazę produktu, Brow Extender w różnym stopniu przyciemnia brwi. Bogata gama kolorystyczna pozwala dopasować kosmetyk do każdego typu urody. Naturalne składniki aktywne zawarte w preparacie pielęgnują cebulki sprawiając, że naturalne brwi rosną szybciej i wyglądają zdrowiej."
W szklanej, zakręcanej butelce (w zakrętce znajduje się aplikator) rzeczywiście zamknięte są ogromne ilości maluśkich włosków, na aplikatorze widać czasami takie małe kłaczki. Po nałożeniu na brwi nie widać już struktury tych włosków, zostaje sam jednolity kolor. 
Instrukcja użycia jest banalnie prosta - aplikatorem nadajemy kształt swoim brwiom, kilkukrotnie maziając nim po brwiach. Kształt aplikatora jest na tyle wygodny, że wystarczy dosłownie dwa razy przejechać po brwiach, aby je idealnie podkreślić. Początkowo wydawało mi się, że aplikator będzie zbyt mało precyzyjny, jednak były to obawy całkowicie niesłuszne. Przypuszczam, że efekt czy raczej jego moc, można stopniować, aczkolwiek  moje brwi w butelce mają idealny, pożądany przeze mnie odcień, więc nie odczuwam potrzebny "poprawiania", żeby wzmocnić kolor. Jeśli już przy kolorach jesteśmy - gama kolorystyczna jest naprawdę szeroka, od jasnych kolorów przeznaczonych dla blondynek po czystą czerń. Ja wybrałam odcień 04 Espresso Brown, czyli ciemny brąz. Jest to głęboki odcień brązu, chłodny, bez grama rudych tonów. Efekt jaki uzyskujemy jest bardzo naturalny, brwi nie są "pudrowe" jak przy niektórych cieniach, włoski nie są zbyt błyszczące jak przy niektórych kredkach. Trwałość tego kosmetyku jest niesamowita - kredki czy cienie do brwi, utrwalone czy nieutrwalone woskiem, zawsze po kilku godzinach po prostu znikały z brwi, a te kłaczki trzymają się brwi dosłownie do zmycia, nieważne czy jest to pięć godzin czy dwadzieścia. 
Pozytywnie zaskoczył mnie również skład - krótki i bardzo naturalny. Mamy tu: celulozę, glinkę, wyciąg z liści herbaty chińskiej, pantenol, tokoferol (wit. E), wyciąg z liści bazylii, wyciąg z kadzidłowca, ekstrakt z żeń - szenia, kofeinę, wosk Carnauba i wyciąg z wanilii płaskolistnej. I tylko i dokładnie tyle. Stosuję ten produkt już dłuższą chwilę i mogę napisać, że zauważyłam poprawę stanu moich brwi, przede wszystkim zagęszczenie, włoski szybciej rosną i rzeczywiście wyglądają jakoś tak...zdrowiej. Poniżej zdjęcie przed i po zastosowaniu produktu:
Podsumowując - ja jestem zachwycona, jest to bez dwóch zdań najlepszy kosmetyk do podkreślania brwi z jakim miałam styczność. Pojemność tego kosmetyku to 5 ml, ważne przez rok od otwarcie i podejrzewam, że na ten rok spokojnie wystarczy z racji tego, że nie widzę póki co żadnego wyraźnego ubytku. Z tego względu, spokojnie przyjmuję jego cenę (69 złotych), jeśli ma być to wydatek raz na rok. Zostanie ze mną na dłuuugo :)

Produkty firmy Divaderme można kupić na stronie cocolita.pl.
TUTAJ dowiecie się więcej o produkcie. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

70 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, niekoniecznie dla mnie ale mojej siostrze na urodziny kupię;))

    OdpowiedzUsuń
  2. tego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była nowość, ktoś pomysłowy to musiał wymyślić :)

      Usuń
  3. Efekt jest boski! Może napiszę o takie brwi w liście do Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam rzęsy w butelce tej firmy - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt.
    Też muszę malować brwi. I farbować. Farbuję włosy na ciemno, więc bez tego wyglądam jakbym nie miała brwi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dużo jaśniejsze brwi od włosów (może nie tyle jaśniejsze co bledsze), do tego lubię mocno podkreślone oczy, więc bez pomalowanych brwi ani rusz ;)

      Usuń
  6. oooo, coś nowego!
    mam nadzieję, że ktoś mi go kupi na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa rzecz :)
    ja używam kredek lub cieni i w sumie nie narzekam :D
    ale brwi muszę mieć podkreślone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w kredkach i cieniach zawsze coś nie grało, na ideał idealny nie trafiłam...do teraz :D

      Usuń
  8. Fajnie wygląda i ciekawi mnie, jak to jest zrobione :D Mam ciemne brwi i nie muszę ich podkreślać, dlatego nie znam się kompletnie na tym segmencie kolorówki ale ten specyfik jest po prostu interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy, jeszcze do tego taki fajny skład i odczuwalna poprawa stanu brwi :D Ja jestem zachwycona :)

      Usuń
  9. Ten produkt daje świetny, naturalny efekt:) Za każdym razem, gdy przyglądam się kosmetykom do podkreślania brwi, trafiam na rudości, które pasują niewielu osobom. Cieszę się, że firma Divaderme wypuściła chłodny brąz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie te rudości zawsze dobijały, nawet jak coś wyglądało na chłodne w opakowaniu to przy mojej twarzy rudość się zawsze jakoś wybijała..

      Usuń
  10. widzę, że kolor idealny dla mnie.
    fajnie, bardzo byłam ciekawa, co to za cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych brązów jest kilka, więc każdy sobie coś dobierze, ja trafiłam idealnie :D

      Usuń
  11. jak dla mnie, ten kosmetyk wyklucza to, że pomaga brwiom przy wzroście. swoje mam za gęste i za mocno a jakby im miało jeszcze coś pomagać.... jednak efekt baaardzo ładny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest rewelacyjny :)
    ja mam czarne i gęste brwi i bez wyrzutów mogę zrezygnować z tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też zazdroszczę :P Marzą mi się gęste, takie aż przerysowane brwi :)

      Usuń
  13. Wyglada pieknie, chyba kosmetyk dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że dużo osób mnie w ostatnim czasie pytało co zrobiłam z brwiami, czy jakąś hennę czy stosuję odżywkę czy coś, także ten..widać, że działa :D

      Usuń
  14. Super rzecz! Moje brwi są bardzo podobne do Twoich - są, ale jasne i za mało wyraźne. Niestety ceny nie przeboleję, nawet, jak jest to produkt na rok. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może da się je dostać taniej, wydaje mi się, że na targach cena była niższa :)

      Usuń
  15. chyba musze sie porozgladac za tym cudenkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo ciekawie i intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byli na targach w krk:) wszyscy oblegali to stoisko;) rzęsy w butelce były za 39zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na jakimś filmiku z relacji z targów właśnie to stoisko :D

      Usuń
  18. Ciekawy produkt, ma świetny kolor i efekt rewelacyjny:) No nie teraz będę go chciała;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Brwi mnie nie kuszą, ale rzęsy w butelce chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy też kuszą, nie powiem, że nie :)

      Usuń
  20. bardzo ładny efekt. wczesniej uważałam,
    że produkty dedtkowane brwią są u mnie zbędne.
    zaczynam myśleć inaczej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem, chętnie go wypróbuję :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  22. efekt genialny, przydałoby się takie coś hmmm;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie :). Jego cena jest dość wysoka i dlatego będę musiała wstrzymać się z jego kupnem. Jak tylko odłożę to wyląduje u mnie w domu :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jestem bardziej ciekawa rzęs w butelce. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyk wydaje się być interesujący. Podobnie jak Ty lubię podkreślone brwi i nadal szukam swojego ideału,hmm... decyduję się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny efekt! :D

    a u mnie nowa metamorfoza! zapraszam: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A to ciekawe! Pierwsze słyszę:). Niezły efekt daje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje brwi są okropne, przerzedzone i bardzo jasne, jeśli jest jakakolwiek szansa na to, że brwi w butelce coś z tym zrobią, to chyba się zdecyduję na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale ładnie podkreśla brwi !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ele efekt! oj musze spróbować tego cudaczka w butelce.

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowicie ciekawy produkt i fajne dzialanie. jakis czas temu zainteresowaly mnie ich rzesy w butelce efekt daja niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale efekt, muszę go wypróbować koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny produkt, nie wiedziałam że są produkty do brwi w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  34. już gdzieś o tym kosmetyku czytałam i bardzo mnie zaciekawił :) efekt super!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam to raz u dziewczyn z loveandgreatshoes, teraz tutaj i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny, subtelny efekt. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...