WoleProstoHeader

16 kwi 2013

Week in photos vol. 5

Wiem, że ostatnio mnie tu mniej niż więcej, ale wierzcie, że sama chciałabym żeby w końcu zrobiło się u mnie na tyle luźniej, że mogłabym tu bywać codziennie :) Zdjęciowe podsumowanie tygodnia miało być wczoraj, ale dzisiaj był ciężki dzień, więc wczoraj nie było czasu...
1. Uwielbiam się budzić i widzieć słońce zaglądające przez okno. Całkiem inaczej się wtedy wstaje.
2. No i nareszcie mogłam pochować głęboko do szafy zimowe buty i wyciągnąć moje ukochane balerinki. Zdecydowanie moje ulubione obuwie :D
3. Powód dla którego ostatnio mnie tu nieco mniej. Był spokój na uczelni dość długo, a teraz nagle wszystkim się zachciało robić kolokwia, kartkówki, bleh...
4. Na pocieszenie - najlepsza zupa na świecie, czyli botwinka w wykonaniu mojej babci. Pół minuty później ten talerz był pusty ;)
5. Jest tydzień w zdjęciach, to musi być i Dina. Tym razem przyłapana na popołudniowym lenistwie na kanapie, w towarzystwie Pana Owcy.
6. Fuksja na paznokciach i fuksja na ustach, czyli mój ulubiony ostatnio duet (ku wielkiej rozpaczy mojego chłopaka, który jęczy, że za różowo).
7. Taka ładna panterka była, ale się rozbiła. 
8. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, dostałam wczoraj maila, że moja wygrana w konkursie Rossnet jest już do odebrania w moim Rossmannie. Zaskoczona byłam, bo o konkursie "wymień stary tusz na nowy" już dawno zdążyłam zapomnieć, a tu taka niespodziewajka. Tusze Max Factora lubię, więc liczę, że z tym też się polubię.
9. I kolejna nowość w mojej kosmetyczce - nowa paletka Sleeka. No co ja poradzę, że lubię???:P

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Dzisiaj akurat u siebie na blogu napisałam, jak można uratować rozbite kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten sposób z alkoholem :) Ale w tym przypadku szkoda mi tych wizualnych właściwości kosmetyku, który był przed roztrzaskaniem taki uroczy :D Myślę, że po prostu rozkruszę go do końca i będzie sypki :)

      Usuń
    2. Rozumię. Jest naprawdę śliczny :)

      Usuń
  2. Ad. 7. Ja non stop coś rozbijam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można naprawić. Jeżeli ciekawi jak, na blogu napisałam i pokazałam jak i co trzeba robić. :)

      Usuń
    2. Mnie też wszystko z rąk wylatuje niestety :P Da się z tym żyć :D

      Usuń
  3. Paletka Sleeka, ahhh, ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest :) Choć mam wrażenie, że większość cieni już gdzieś widziałam :)

      Usuń
  4. Dina!! :) Jestem fanka goldenow, posiadam rowniez w ilosci sztuk jeden :D

    kolokwia, kartkowki, terminy.. u mnie tez. taaa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldeny są the best :D To powodzenia w Twoich zmaganiach z kolokwiami i terminami, ja na szczęście mam krótką chwilę luzu :)

      Usuń
  5. Pies jest naprawdę hitem,super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się jakoś tak ułoży, że nic tylko robić zdjęcia :D

      Usuń
  6. oj, uszkodzony róż :( ale paletka za to ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest świetna :) Taka najbardziej...przekrojowa ze wszystkich Sleekowych :) Daje spore możliwości :)

      Usuń
  7. oj.. narobiłaś mi ochoty na botwinkę... mmmm... a nie ma mi kto zrobić...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botwinka the best :) To podobno nie jest trudne do zrobienia (chociaż ja mam do gotowania dwie lewe ręce i oczywiście ani razu mi nie wyszła taka jak babci :P)

      Usuń
  8. moja panterka wykruszyła się w ten sam sposób, nawet bez rzucania nią rozwaliła się w drobny mak, ech - chyba taki już urok tych pudrów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ona już przyszła taka jakby lekko pęknięta, a jak ją wzięłam w ręce to się rozpadła całkiem :P Ale i tak będę używać, wczoraj taką roztrzaskaną się malowałam i pięknie wygląda na policzkach :)

      Usuń
  9. Śliczny piesek :) bardzo ładna ta paletka Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu psiaka :) A paletka ciekawa, fajny dobór kolorów i piękna oliwka :D

      Usuń
  10. Uwielbiam botwinkę :) Ja też zapomniałam, że brałam udział w tym konkursie z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkurs dawno już chyba był i jak dostałam maila to nawet nie wiedziałam o co chodzi na początku :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ano szkoda, będzie sproszkowana panterka :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najsłodsze miny to ona robi jak ktoś coś je, patrzy się wtedy takimi wielkimi smutnymi oczami i czeka :P

      Usuń
  13. Moja suczka tez uwielbia leżakować przytulona do czegoś:) a co do butów również poczułam ule, chowając kozaki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...