WoleProstoHeader

8 kwi 2013

My week in photos vol. 4

Się coś tam działo.
1. Spotkanie blogowo - youtubowe. Było nas dużo, była wesoło, dobra kawa była. Kameralnie, poplotkowałyśmy, wymazałyśmy się tym co tam każda przyniosła. Trzeba to powtórzyć koniecznie!:) Na zdjęciu od lewej: Hispaniola, 82Inez, Margaretka i ja z żarówkami w oczach.
2. Również ze spotkania. Karola i Ania.
3. Siulka i Gosia, oczywiście z telefonem. Gosia oczywiście je :D Dalej Karolina, która jako jedyna odwracała się w stronę aparatu a nie uciekała przed błyskiem fleszy :)
4. Pierwsze Ecotoolsy. W Hebe promocja - z kartą kosztują 27 złotych, zamiast 40. Póki co wrażenia pozytywne, zaraz idą do prania, bo dzisiaj zrobiłam makijaż, który je nieco za bardzo upaprał.
5. Bo my się taaaak kochamy :)
6. Niedzielny makijaż i pierwsza próba fuksjowego tinta z Bell. Równie udany co czerwień,
7. Jeden z ostatnio odkrytych pielęgnacyjnych hitów - olejek arganowy. Do twarzy, na końcówki włosów, na skórki wokół paznokci. Mały geniusz.
8. Nowy kolor ścian. Tata zagonił do malowania, oczorzutna pomarańczka poszła sio, mamy fiolecik. Na zdjęcie załapały się też pudełka z kosmetykami, Osobisty Personel Techniczny, moja przyjaciółka, hawajskie kwiatki i Titanic oraz irlandzka czapa i zezujący kolega.
9. W końcu topnieje to białe cholerstwo, czuję wiosnę!

W związku z tym, że mam bardzo ciężki tydzień przed sobą, jutro mam laboratorium, na które powinnam wkuć mocno średnią instrukcję, w czwartek mam kolosa z chemii fizycznej (dacie wiarę, że tego nie da się nauczyć?!), więc dzisiaj zdążyłam już posprzątać i zrobić makijaż, który pokażę jutro, a może nawet jeszcze dzisiaj. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. super sprawa wasze spotkanie :) piesia masz przecudnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nasze któreś z rzędu spotkanie :) Spotykamy się zawsze w okolicach świąt bo Inez przyjeżdża wtedy do Gliwic :))

      Usuń
  2. aa zazdroszcze wam tego spotkania, ale może załapię się na kolejne?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :)) My się po prostu skrzykujemy w swoim gronie, każda podaje dalej i tak się kręci :) Będę o Tobie pamiętać :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. super, dzięki;) wiedziałam o tym spotkaniu, ale niestety jeszcze mnie nie ma w PL, dlatego liczę, że w wakacje też będzie jakieś spotkanko;)

      Usuń
    4. Jak będziesz w Gliwicach i będziesz miała ochotę się spotkać to po prostu pisz :) My tu wszystkie jesteśmy z okolic, więc zebrać się to nie problem :)

      Usuń
  3. u mnie też już 4 fotomix:) masz uroczego czworonoga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pooglądać i przystanęłam trochę na dłużej na Twoim blogu, będę wpadać częściej :))

      Usuń
  4. Mam ten zestaw ecotools od jakiegoś czasu, nawet zaczęłam myśleć powoli o recenzji :) Zdobyłam go w drodze wymianki, niby wiedziałam, że pędzelki są krótkie, ale i tak byłam trochę zaskoczona ich rozmiarem, kiedy zobaczyłam je na żywo. Ale o dziwo, polubiłam je, okazały się całkiem wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je pooglądałam przed zakupem, więc wiedziałam co biorę :D Ale świetnie mi się nimi maluje, bo ja słabo widzę i przy dłuższych rączkach nie zawsze dokładnie widzę co maluję, a tu ten problem znika, bo mogę się bardziej przybliżyć z okiem do lusterka :)

      Usuń
  5. Takie spotkania blogowe są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) Z dziewczynami niektórymi mamy kontakt też taki na co dzień, te internetowe znajomości się rozszerzają na takie prawdziwe :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię te EcoToolsowe pędzelki, mam ten zestaw jakiś rok i cały czas korzystam. Tylko jeden trzonek mi odpadł, podkleiłam i nic więcej złego się nie dzieje :)

    Oj psiaka bym Ci zabrała <3 Podoba mi się bardzo makijaż na piątej fotce :D I zazdroszczę spotkania - kojarzę buźki dziewcząt z blogów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły, ten do rozjaśniania jest idealny do blendowania ;))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) Fajne są, zestaw taki dość uniwersalny :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czasami tak fajnie pozuje do zdjęć, ale akurat teraz nie chciała :P

      Usuń
  9. Nie zazdroszczę chemii fizycznej;) choć na pewno mój poziom chemii fizycznej w technikum umywa się do Twojego to i tak stwierdzam, że to ciężki przedmiot;) Śliczny kolor ścian taki delikatny;)
    Powodzenia na laboratorium;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek arganowy dobry na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo wielofunkcyjny kosmetyk :)

      Usuń
  11. mam na dzieje, że na mnie ecotoolsy poczekają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 17 kwietnia jest promocja, u mnie sporo ich jeszcze wisiało :)

      Usuń
  12. Oj tak, wyszłam zachęcająco :P Spotkanie zdecydowanie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupoty opowiadasz, dobrze wyszłaś :) Spotkanie się udało, trzeba przyznać :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...