WoleProstoHeader

9 kwi 2013

Miłość, szmaragd i...

...nope, krokodyla nie mam.
Dzień dobry :) Za godzinę wychodzę z domu, a że wstałam jakoś nienaturalnie wcześnie (pies mnie gniótł) i mam jeszcze trochę czasu, a naprawdę nie chcę 45 raz czytać instrukcji o goitrogenach i tiocyjanianach (dalej nie jestem też pewna, czy na pewno tak się one nazywają), ani nie chcę patrzeć bezmyślnie za okno (bo pada, a już tak ładnie kurde świeciło), więc stąd ten poranny post. Wspominałam wczoraj, że zrobiłam makijaż, głównie po to, żeby sprawdzić jak się będę czuła w takich kolorach. Jak sam tytuł wskazuje, sięgnęłam po kolor szmaragdowy. Oczywiście w swoim zbiorze tysiąca cieni nie miałam ani jednego takiego czystego koloru, ale w końcu jestem inżynierem, co to dla mnie zmieszać kilka odcieni. No to pomieszałam, górną powiekę podkreśliłam właśnie tym szmaragdem, wyciągając cień ponad załamanie, dolną powiekę rozjaśniłam jasną, trawiastą zielenią. Efekt mi się naprawdę spodobał, nie przypuszczałam, że takie połączenie kolorystyczne tak mocno podkreśli mi kolor tęczówki. Usta zostawiłam nude, sięgnęłam po nieśmiertelną szminkę z Essence In the nude. Na twarzy to co zwykle. 
Zdjęcia tym razem trochę inne, w końcu zima się podobno skończyła, więc czarne tło można z okazji wiosny zastąpić czymś mniej ponurym. 





Do zobaczenia gdzieś w okolicach czwartku :)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

86 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba - zarówno makijaż, jak i zdjęcia i Ty na nich :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ten makijaż pięknie Ci podkreśla kolor tęczówki :) pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aż się zdziwiłam, że tak dobrze taki odcień zieleni się komponuje z moimi oczami :)

      Usuń
  3. makijaż świetny, a brwi idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i super zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten makijaż bardzo mi się podoba! Może moją niebieską tęczówkę takie kolorki też by ładnie podkreśliły :D. Muszę spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Ja się wyjątkowo dobrze czułam, mimo, że kolory takie średnio moje ;)

      Usuń
  6. czy Ty chcesz nas wpędzić w kompleksy? ;) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę :))) Gdzie mi tam do Ciebie ;)

      Usuń
  7. Przepięknie Twoje oczy są hipnotyzujące w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, oczy wyglądają cudnie!:)

      Usuń
    2. Dziękuję :)) Zaspane spojrzenie, a nie hipnotyzujące ;)

      Usuń
  8. O mrrr... cudny makijaz, swietnie podkresla teczowke... i ten szmaragd po prostu boski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmaragd sleekowy praktycznie bo dwie sleekowe zielenie zmiksowane :) Dzięki sroczko :)

      Usuń
  9. Makijaż wyszedł cudowny, Twoje oczy pięknie go podkreślają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, ze to makijaż podkreśla oczy, ale Twoja wersja podoba mi się chyba bardziej :D

      Usuń
  10. Piękny ten makijaż :) Nie poznałam Cię na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt powalający, ja ciągle przykładam się do tych kolorków jednak jakoś niestety się nie czuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli, powoli i poczujesz :) Może spróbuj np. podkreślić jakimś kolorem dolną powiekę, a górną zostawić neutralną?:)

      Usuń
  12. ktoś kto powiedział że nie wolno malować oczu w kolorze oczu niech to odszczeka! Wygląda bajecznie i własnie to podkreśla twoje oczy. Jak zawsze siedzę i gapię się w monitor 1o min zanim napiszę cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam z tym odszczekiwaniem :D Moje oczy, które są po prostu niebieskie przy taki turkusowych cieniach, czy zieleniach wpadających w niebieski, robią się takie jakieś...bardziej morskie :)

      Usuń
  13. Pięknie Ci w tym kolorze, szczerze mówiąc ;) idealnie pasuje do tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, podoba mi się zwłaszcza ten szmaragdowy odcień na dolnej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dolnej powiece to taka raczej trawka :))

      Usuń
  15. Ładnie. I jak "podbija" kolor tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wyjątkowo podbija, czasami nawet złote cienie nie dają u mnie takiego fajnego efektu :)

      Usuń
  16. zdecydowanie kolor pasuje do Ciebie! i jakie ładne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam ochotę na jakieś inne foty, pobawiłam się trochę firaną i wyszło co wysło :)

      Usuń
  17. Piękny makijaż :) rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie Ci w szmaragdzie. Muszę przetestować na sobie takie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te kolorki, sama będę musiała je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i piękny makijaż Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ze zdjęciami się trochę nakombinowałam, ale mam nadzieję, że nie utrudnia to odbioru makijażu :)

      Usuń
  21. Ale Ci pasują te kolory :)) strasznie mi się podoba
    i powodzenia z tymi goitrogenami! (czy jak to się tam nazywa :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goitrogeny zaliczone, teraz poproszę o kciuki za chemię fizyczną :D

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widocznie muszę zmienić perspektywę robienia zdjęć skoro tyle z Was pisze, że wyglądam hipnotyzująco :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  24. jakoś tak kojarzy sie z wakacjami <3
    i ślicznie podkresla kolorek oczu

    Zapraszam www.cojapieke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kojarzy z wiosną, ale może to jakaś sugestia widoków zza okna :D

      Usuń
  25. prześlicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż ;] Faktycznie świetnie wydobywa Twój kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba będę częściej stosować takie połączenie :)

      Usuń
  27. Przepiękny makijaż i te żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci w takich kolorach <3 Już nawet nie mówię o tym magnetycznym spojrzeniu.. <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak patrzę jak chce mi się spać :) Dziękuję!:*

      Usuń
    2. Hmm.. w takim razie zasypianie z Tobą to czysta przyjemność ;) Z pozdrowieniami dla Twojego TŻta :)

      Usuń
  29. świetnie, te kolory do Ciebie idealnie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie do twarzy Ci w kolorkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zrobiłam kiedyś wręcz identyczny ;) jak masz ochotę tutaj jest link do niego -> http://dziewczynazjasla.blogspot.com/2013/02/blue-eyes.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jest chyba bardziej niebieski :)

      Usuń
  32. Piękny makijaż :) Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem szczerze, że Twoje oczy wyglądają pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uuu no po prostu pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz pięknie, bardzo kobieco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście również mi się podoba :. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny jest ten kolor i Twoje oczy!:):)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...