WoleProstoHeader

1 kwi 2013

Makijażowo - eksplozja kolorów

Mój makijaż w większości przypadków odzwierciedla mój nastrój, a na mój humor  w dużej mierze wpływ ma pogoda. Ostatnio więc albo nie maluję się wcale (bo mi się nie chce, bo po co, skoro zaraz śnieżyca mi go rozmamla po całej twarzy), abo popylam w ciemnych smoky eyes, które idealnie oddają mój ponury stan ducha. Wczoraj było nie inaczej, prezentowałam się na tyle upiornie, że przypuszczalnie bez dodatkowej stylizacji mogłabym wmieszać się niezauważona między stado wampirów czy rodzinę Adamsów. Elena - bloguje stwierdziła wczoraj, że ten kataklizm za oknem to moja wina i mam koniecznie przywołać wiosnę radosnym, kolorowym makijażem. Chciałam, próbowałam, nawet nieźle się bawiłam mając tyle barw na twarzy, ale oczywiście wszechświat cały był przeciwko mnie - najpierw okazało się, że biała łuna zza okna nie gwarantuje fajnego światła, potem po kilku ujęciach wyładowała się bateria w aparacie. Musiałam więc wybrać z tego co miałam, a miałam nie za wiele, więc jeśli uda mi się przywołać choć kawałek wiosny, to raczej kwiatków się nie spodziewajcie. Ale tak po prawdzie mówiąc, mnie to by nawet zwykłe źdźbło trawy zadowoliło...
A tak właściwie to gdzie to słynne globalne ocieplenie? 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. Co będzie się działa na twym oku jak będzie pełnia lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to lato w końcu do nas przyjdzie ;)

      Usuń
  2. Na oku fajnie - pod okiem i nad okiem trochę jak podbite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż (a właściwie róż i pomarańcz) na żywo były delikatniejsze, ale jak próbowałam trochę podciągnąć kolory to tak wylazły ;)

      Usuń
  3. Świetny kolorowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burza kolorów, tylko gdzie ta wiosna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. I zrobiło się kolorowo:) Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, jak dawno nie byłam na twoim blogu! Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo <3 Tobie to zawsze ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że Pani Wiosna zawita do nas właśnie w takim makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wyszlo:) mam nadzieje, ze chociaz to zdzblo trawy sie pojawi:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie:) szkoda, że ja nie mam czasu na takie kolorowe szaleństwa...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyszło, jakich cieni używałaś? Ten zielony jest powalający, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jest z paletki Brights ze Sleeka :) Róż, pomarańcz i mięta z paletki Monaco, a reszta kolorów również z Brights :)

      Usuń
  12. Ten artystyczny makijaż przypadł mi do gustu:) Podziwiam osoby, które potrafią zestawić ze sobą kolory tęczy:) Do tego trzeba mieć dobrą rękę i głowę pełną oryginalnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nad tym globalnym ociepleniem dzisiaj sie zastanawiałam :))
    Śliczny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaszalałaś ;) Ja lubię bardzo takie szaleństwa właśnie, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolorowy makijaż, też starałam się kolorami przywołać wiosnę, ale coś nie przybywa.... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczy <3 Eksplozja kolorów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście eksplozja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie! Odpokutowałaś :D Nawet słonko wyszło dzisiaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle perfekto! :))
    A poza tym mam pytanko: wybierasz się na sobotnie youtubowe spotkanie w Twoim mieście? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram się :) Może nie na długo, bo nie wiem czy czasem drugiej imprezy potem nie będę miała, ale być będę :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...