WoleProstoHeader

27 kwi 2013

Lakierowo - Vienna Imperial

Jak tylko zobaczyłam ten lakier, od razu wiedziałam, że będzie to kolor, który tej wiosny i tego lata będzie na moich paznokciach gościć zdecydowanie często. I rzeczywiście - kolor jest tak pozytywny, słoneczny i pięknie ożywiający dłonie, że to na pewno będzie mój hit :)
Vienna Imperial to kremowa żółć, nie do końca pastelowa, na żywo jest trochę bardziej intensywna niż na powyższych zdjęciach. Nakłada się ją średnio - pędzelek świetny, szeroki, znacznie ułatwia aplikację lakieru, natomiast przy pierwszej warstwie kolor znacznie smuży, a do krycia potrzebne są 3 warstwy. Schnięcie na szczęście dość bezproblemowe, paznokcie malowałam wieczorem, a rano nie obudziłam się z odciśniętą pościelą, więc nie jest źle. Trwałość na pewno będzie dobra, noszę go na paznokciach trzeci dzień i nie ma po tych dniach śladu, a inne lakiery Joko z reguły wytrzymują na moich paznokciach około 5-6 dni, więc zakładam, że ten nie wytnie mi żadnego psikusa :)

Następny w kolejce czeka Blue Fez, już teraz jakoś tak uśmiecha się do mnie z półki :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolory! Paznokcie wyglądają pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, oczarował mnie, mimo że szukam bardziej pastelowej, jaśniejszej żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytrus! :D Podoba mi się ;) A jakość tych lakierów jest faktycznie fajna, więc tylko brać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor..sama z chęcią bym często malowała paznokcie nim;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślinię się do zdjęć, piękny kolor, a w moim mieście Joko to marka w ogóle niedostępna :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z takimi odcieniami na paznokciach nie czuje sie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Ultravox ma smętną, ale i piękną ( refren <3 ) piosenkę 'Vienna' ^^
    kolor w porządku, ale jak na złość przeszła mi faza na żółtki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor :) w sam raz na wiosnę/lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ letnio się zrobiło. Kolor bardzo ładny :) chyba muszę się przestawić na takie kolory, bo po zimie na paznokciach noszę tylko czernie i granaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek, zdecydowanie na lato!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny-idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, lubię zółte paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam żółtka na paznokciach teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek :) Optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny żółtek, w swojej kolekcji lakierów nie mam żółtego, trochę za odważny kolorek jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...