WoleProstoHeader

24 kwi 2013

Lakierowo - koralowo

Oj dawno nie było na blogu paznokci...Ale usprawiedliwiam się faktem, że moje paznokcie co rusz się łamią i doprowadzają mnie do szewskiej pasji, jednak i tak nie aż tak mocno jak skórki, które chyba z okazji wiosny (bo i czego innego?) urządziły sobie strajk generalny i wyglądają jakby przejechał po nich czołg. Niemniej jednak paznokcie nadal maluję, więc dzisiaj korzystając z faktu, że mam na pazurach piękny koralowy lakier, cyknęłam mu szybkie zdjęcie.
Lakiery firmy Donegal zaskakują mnie w ciągu dalszym, tego osobnika, którego widzicie na zdjęciu wyżej, noszę już na paznokciach czwarty czy piąty dzień i nada wygląda bez zarzutu. Dzisiaj co prawda idzie do zmycia, ale tylko dlatego, że właśnie patrzą na mnie z półki trzy nowe lakiery Joko ;). Kolor lakieru jest dość dobrze uchwycony na zdjęciach - jest to chyba najbardziej klasyczny koral z możliwych. Jasnoczerwony z nutami pomarańczowymi i różowymi. Bardzo wiosenny kolor, świetnie wygląda przy lekko już opalonej skórze (się nie chodzi na wykłady, to się łapie słońce). Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, choć i jedna grubsza wygląda dobrze. Aplikuje się go łatwo, choć nie ukrywam, że wolę szersze pędzelki. Trwałość bez zarzutów, co zresztą widać na zdjęciu :). Noszę go naprawdę często i w sumie dziwię się, że dopiero teraz go pokazuję. 

Udaję się przemalować paznokcie, tym razem chyba postawię na pastelową żółć, choć i błękit kusi...Może jakiś mix?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

32 komentarze:

  1. Lubię koralowe pazurki ;) niestety nigdy lakieru tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taki odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,moje paznokcie też ostatnio zrobiły strajk :( też myślałam nad pazurkami każdy w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek - taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. :) A pastelowy mix to świetny pomysł. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trwałość faktycznie fajna :). Nie wiedziałam, że Donegal ma lakiery

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo ładny, zdecydowanie idealnie podkreśli opaleniznę :) Pastelowy mix to dobry pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie pomalowałam paznokcie lakierem z Miss Sporty w bardzo podobnym kolorze.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kolorek, właśnie bardzo podobny mam na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, modny i wiosenny! Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
  11. korale są dobre na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo koralowy - jeden z moich ulubionych kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz J178 Blue Fez? Na Twoim miejscu bym nie odpowiadała- wiem gdzie mieszkasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten kolor
    Nie widziałam jeszcze nigdzie lakierów Donegal :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor do opalonej skóry będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba muszę poszukać lakierów tej firmy bo kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek jak najbardziej trafiony na wiosnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny! kocham korale, róże i czerwienie na pazurach *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kuszą mnie te lakiery, ale u mnie nigdzie ich nie widziałam :/ Kolor bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...