WoleProstoHeader

21 mar 2013

Stwórz z AA balsam marzeń!

Spieszę do Was z ciekawą informacją. Firma AA postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i proponuje udział w tworzeniu balsamów, które za jakiś czas zostaną wypuszczone na rynek. Na czym dokładnie polega akcja? Po szczegóły zapraszam na stronę AA na facebooku:


Ja ze swojej strony zapraszam Was serdecznie do udziału w akcji, 200 ml to wcale niemała próbka (to praktycznie całe opakowanie), a balsamy prezentują się naprawdę przyjemnie (ja mam już swojego faworyta, głównie zapachowego :)). O moich odczuciach na temat nowych balsamów, będziecie mogły przeczytać już wkrótce :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

4 komentarze:

  1. testujemy testujemy i stworzymy razem taaaaakiee balsamy, nie tylko z marzeń, ale ze snów haha

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wczoraj u saury to przeczytalam to odrazu moje zgloszonko poszlo;)
    Inicjatywa jak dla mnie pierwsza klasa;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...