WoleProstoHeader

13 mar 2013

Neulash - po miesiącu


Dziś mija miesiąc od rozpoczęcia kuracji rzęs specyfikiem zwanym Neulash. Teoretycznie na dzisiaj  miałam zaplanowaną pełną recenzję tej odżywki, jednak biorąc pod uwagę efekty, stwierdziłam, że dam jej jeszcze kolejny miesiąc. Dlaczego? Po pierwszych dwóch tygodniach efekty były dla mnie średnio zauważalne (choć dużo z Was pisało, że widzi zmianę), natomiast po kolejnych dwóch rzęsy po prostu wystrzeliły. Ja jestem człowiekiem raczej z kategorii ślepawych, więc jeśli coś widzę gołym okiem to oznacza, że rzeczywiście coś się dzieje. Może nie zwróciłabym nawet na to aż takiej uwagi, ale zauważyłam, że coraz lepiej/szybciej maluje mi się rzęsy, że dosłownie pociągnięte raz maskarą wyglądają naprawdę dobrze. Całkowicie przekonała mnie dzisiejsza analiza zdjęć - z dnia wczorajszego i sprzed dwóch tygodni. 
Co się zmieniło? Przede wszystkim w końcu zauważyłam tak wyczekiwany przeze mnie wzrost na długości rzęs. To przyciemnienie, o którym pisałam już ostatnio, w dalszym ciągu się jakby pogłębia. Nie mogę nie wspomnieć również o kondycji rzęs - podczas demakijażu widzę na waciku zdecydowanie mniej włosków niż wcześniej. Jednym słowem - oby tak dalej. 

Sprzed miesiąca:
Sprzed dwóch tygodni:
Z wczoraj:

Tymczasem daję sobie kolejny miesiąc licząc na wzmocnienie efektów. Jeśli będą choć w połowie tak dobre jak te, które obserwowałam przez ostatnie 14 dni to będę w siódmym niebie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

42 komentarze:

  1. jest efekt, nie dziwię się, że jesteś zadowolona :)
    szkoda, że firmie zalezało na testach "od zaraz", bo też miałam na tę odżywkę ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zadowolona :)
      Ja nie widziałam przeciwwskazań, już od dawna miałam ochotę na jakąś odżywkę tego typu, więc jak trafiła się okazja to nie mogłam nie skorzystać :)

      Usuń
    2. u mnie przeciwskazaniem było to, że po prostu używałam już wtedy pewnej odżywki...
      ale dzisiaj dostałąm maila, z pytaniem, czy wciąż jestem zainteresowana. więc i ja ją wypróbuję, zwłaszcza,że po tej wcześniejszej odżywce jest gorzej niż było przed rozpoczęciem kuracji...

      Usuń
  2. ja mam naturalne bardzo rzucające się w oczy, są grube i ciemne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :-) co prawda mam gęste rzęsy, ale mało mi! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie, że tuszem coś tam mogę poczarować ogólnie, ale o ile milej jest tylko tak maznąć sobie tuszem po rzęsach, zamiast się nad tym pocić :D

      Usuń
  4. efekty super, szkoda tylko, że cena produktu jest tak wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, to jak dla mnie jedyny minus tego produktu ;/

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja widzę ten efekt :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo :) Już się bałam, że może sobie wmawiam :D

      Usuń
  7. Widać, że odżywka zadziałała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie tylko ja to widzę ;))

      Usuń
  8. nigdy nie uwierzylabym ze takie produkty daja taki dobry efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzyłam, ale jak zaczęłam oglądać na blogach zdjęcia efektów to byłam strasznie ciekawe czy i na mnie tak podziała :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na gołych nie ma aż takiego efektu, ale z tuszem jest szaleństwo :) do tego stopnia, że ostatnio praktycznie cieni nie używam, tylko gołe oko i tusz, wtedy najlepiej widać efekt :)

      Usuń
  10. WoW - to mówi samo z siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia przed/po dużo dają, nawet mnie, w końcu widząc rzęsy codziennie nie idzie aż tak dobrze zaobserwować zmian, a jak się spojrzy na zdjęcia to wszystko jest jak na tacy :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy się jeszcze pogłębi :))

      Usuń
  12. naprawde wrecz wystrzelily!! :) wspanialy efekt, gratuluje i mam nadzieje ze bedzie dalej tak wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana na przestrzeni tych dwóch tygodni jest naprawdę duża :) Oby tak dalej :)

      Usuń
  13. Wow, śliczny efekt :)
    Ja będę testować wkrótce FEG-a i bardzo ciekawi mnie, czy będą efekty choć trochę takie jak u Ciebie :)
    A ile czasu planujesz ją używać [na ile wystarczy opakowanie?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie teoretycznie starczyć ma na dwa miesiące kuracji i tyle też zamierzam ją stosować (na zasadzie, że codziennie). Jednak sporo już czytałam o tym, że nie tak łatwo wykończyć tę odżywkę, więc może potem tak profilaktycznie będę ją stosować 1-2 razy w tygodniu :)

      Usuń
  14. efekt na prawdę genialny :) a to jeszcze nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli na tym efekt się zatrzyma to będę zadowolona, ale nie ukrywam, że mam jeszcze nadzieję na więcej :)

      Usuń
  15. Efekty wyglądają świetnie! Czekam na aktualizację za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno, włącznie z pełną recenzją i wrażeniami :)

      Usuń
  16. No naprawdę efekt zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No zmiany widać i to na lepsze :P
    Zapraszam do siebie http://nikolada17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby zmiana była na gorsze to zaczęłabym się martwić :)

      Usuń
  18. rzeczywiście, duża pozytywna zmiana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciesząca zmiana :) Nastawienie miałam ostrożne, jestem przyjemnie zaskoczona tymi efektami :)

      Usuń
  19. Idealny produkt dla mnie męczę sie już kilka miesięcy aby odrosły moje brwi używam odżywek ale takiego efektu nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...