WoleProstoHeader

11 mar 2013

My week in photos vol. 2

Jestem konsekwentna, zapowiedziałam, że będzie co tydzień i jest, a taka konsekwencja jest dla mnie wysoce nietypowa. Nie żebym była leniwa, co to to nie. Ja czasami po prostu cierpię na niemoc. 
1. W weekend miał być makijaż, ale zdjęcia z okazji pogody wyszły do dupy i do niczego się nie nadają. Niech choć to jedno się nie zmarnuje.
2. Korektoruję się z Pixie. Podkład mineralny uwielbiałam, zobaczymy czy i korektor się sprawdzi równie dobrze. Ogromny plus za pięknie zapakowaną, pachnącą paczkę :)
3. Moje dłonie cierpią na przesusz, już nic nie pomaga. Ratuję się Dermosanem, póki co - pomaga najbardziej.
4. Na kanapie leży leń. I tuli krokodyla.
5. Próba uwiecznienia nowych okularów i krzywa twarz.
6. Jest niedziela, jest wielkie pranie.
7. Się kłosa nauczyłam robić!
8. I kremuję włosy. Jak to to pachnie, to aż czuć wakacje.
9. Rzęsy rosną jak szalone. Niedługo kolejna aktualizacja odnośnie odżywki Neulash - tym razem dołączę też foto z wytuszowanymi rzęsami, wtedy dopiero widać moc.

I bonusowo - szybkie foto nowego lakieru, który wczoraj pokazałam. Wybaczcie, że tyko jedno zdjęcie, ale kurde pada i tak na większości zdjęć nic nie widać ;) Na paznokciach (skróconych, buuu...) dwie warstwy, wyschły zaskakująco szybko.


Pozdrawiam,
Panna Joanna

54 komentarze:

  1. Piękny kłosek! Rzęsy też niczego sobie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłosek wyszedł w końcu za tysiącpięćsetnym podejściem ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego postanowiłam wprowadzić je u mnie :)

      Usuń
  3. Uroczy piesio i śliczny kłos. Doceniam zdolności, bo mam dwie lewe ręce do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat kłos się okazał zaskakująco prosty, wystarczył tutorial na yt, gdzie było to fajnie pokazane ;)

      Usuń
    2. Naprawdę? Daj linka, będę próbować :D

      Usuń
    3. Ja się nauczyłam od drugiej Panny Joanny :P http://www.youtube.com/watch?v=wXnAtZJeED4

      Usuń
  4. ja chciałabym nauczyć się kłosa ale nijak mi to nie wychodzi.... chyba jestem nieuzdolniona manualnie :-p
    Ja również kremuję włosy :-) I jestem dużo bardziej zadowolona niż z olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kremowanie bardziej przypasowało niż olejowanie, łatwiej zmyć to z włosów i ogólnie efekty są jakieś takie...szybsze :)

      Usuń
    2. Chętnie przeczytałabym posta o kremowaniu włosów.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyglądają coraz lepiej ;)

      Usuń
  6. Polowałam na ten kolor, ale niestety już go nie było :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. kremowanie włosów Isaną rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne efekty daje, a jak fajnie potem włosy pachną :))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W końcu zaczął wychodzić niekoślawy :)))

      Usuń
  9. Mimo, że jest 11, też najchętniej przytuliłabym krokodyla i zasnęła ;)
    Śliczny i gruby (!) kłos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja psina wie co dobre ;) a włosy ostatnio w zaskakująco dobrej kondycji, więc i kłos całkiem gruby :)

      Usuń
  10. Ładny kolor lakieru :) i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz na tym zdjęciu ze "zmarnowanej" sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest niestety ruszone, jak było duże to bardzo było to widać, na takim małym aż tak się nie rzuca w oczy, więc dołączyłam ;)

      Usuń
  12. Ja niestety jeszcze kłosa nie potrafię robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to proste jest! Zerknij sobie na ten tutorial http://www.youtube.com/watch?v=wXnAtZJeED4 :)

      Usuń
  13. cudny psiunek z tulakiem i moje ulubione masło kakaowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masło to u mnie chyba będzie do wszystkiego, świetnie pachnie :)

      Usuń
  14. piękny kłos :)
    a Oleskowy lakieru gości i w moim mixie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D a lakier ładny to i wielu mixach :D

      Usuń
  15. Ja kłosa umiem zrobić komuś, sobie niekoniecznie :P
    Bardzo zachęciłaś mnie do wypróbowania tego masła z Isany, zapiszę je sobie na chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah a ja właśnie na odwrót - kłosa czy francuza sobie zrobię, a komuś to za cholerę :P
      Masło polecam, nie dość, że fantastycznie pachnie to i wielofunkcyjne - moje włosy pokochały, a i skóra jest bardzo zadowolona :)

      Usuń
  16. Witaj Asiu:) u mnie kremowanie Isaną nie dawało fajnych rezultatów,wolę olejki:)Bardzo fajny mix zdjęciowy,super okulary,a rzęsy bajeczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Basiu :)) To u mnie z kolei oleje nie dają aż takiego efektu jak krem :)
      A z rzęs się cieszę strasznie, nie sądziłam, że odżywka faktycznie zadziała tak jak na szczęście zadziałała ;))

      Usuń
  17. ten lakier bardzo mi sie podoba:) przypomnialas mi zeby odswiezyc moje pedzle:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje odświeżam regularnie, te do nakładania podkładu myję co drugi - trzeci dzień (żeby co dziennie to jednak jestem za leniwa...), a takie "większe pranie" całości wypada u mnie zawsze w weekend :)

      Usuń
  18. Daj znać jak przetestujesz korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze testy wypadły pomyślnie, moje ciemne wory zatuszował, zobaczymy jak będzie na dłuższą metę ;)

      Usuń
  19. mi kłos ostatnio wychodzi jak normalny warkocz, jakoś nie mogę palcami przebierać tak xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a noo, lakier cudowny i świetnie wyglądasz w tych okularach! a na megasuche dłonie polecam kupić w aptece krem Hudsalva za 33zł, pomaga, rewelacyjny

      Usuń
    2. Ooo dzięki zapiszę sobie nazwę tego kremu. Póki co dermosan sobie dobrze radzi, ale kto wie co będzie dalej ;)
      Mi początkowo też kłos jak warkocz wychodził, dopiero za którymś razem załapałam o co biega ;)

      Usuń
  20. Szata graficzna kosmetyków Pixie jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, ten elfik/wróżka to taki ładny detal :)

      Usuń
  21. kłos rewelacja ;D bardzo lubię się tak czesać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam :) zdecydowanie wolę kłosa od zwykłego warkocza :)

      Usuń
  22. Uwielbiam kłosa! szkoda tylko, że taaaak długo się go robi :(

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 raz już byłam w rossmanie a lakier Theolleski nadal wykupiony ;) pięknie wyglada na Twoich paznokciach, bardzo mi się podobają Twoje kości policzkowe na pierwszym zdjeciu z makijażem :))
    jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz :))

    www.whitemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny piesek :)ja też wczoraj prałam pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kłos jest dla mnie strasznie pracochłonny, dlatego wolę warkocze, zwłaszcza francuskie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...