WoleProstoHeader

10 mar 2013

Mój ci on!

Mam! W końcu znalazłam, choć myślałam, że po szale, jaki na niego zapanował, już nie go nie znajdę. Oleśkowy lakier, który "zaprojektowała" dla Wibo czyli Peaches and cream, szturmem zdobył blogosferę i z tego co widać było na sklepowych półkach - nie tylko. Nie ma się co dziwić, bo lakier ma naprawdę piękny kolor i z tego co właśnie widzę - równie świetnie co w butelce, prezentuje się także na paznokciach. 


Fotki napazurkowe jutro, dzisiaj już za ciemno ;) Ale mogę Was zapewnić, że kolor mnie oczarował. Mój ci on!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

62 komentarze:

  1. o nie nie nie nie! ja go ciągle nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go przypadkiem dzisiaj dojrzałam, przechodzę, patrzę i JEST :D

      Usuń
  2. musze sie skusic, jeszcze zolty od Jamapi bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jeszcze taki pistacjowy podoba, ale ten był moim priorytetem :D

      Usuń
  3. No oleska wymiata z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy z kolekcji, a niby kolor taki...prosty :) Widocznie faktycznie w prostocie tkwi cały urok :)

      Usuń
  4. kolor jest cudny, ale ponoć jakosć żenująca...
    Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakości się na razie nie wypowiem bo mam go na paznokciach jakieś 5 minut, ale moich pazurów się raczej wszystko dobrze trzyma :)

      Usuń
  5. Też dłuuugo go szukałam i właśnie przed chwilą pomalowałam nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :) Niech nam służy :D

      Usuń
  6. O i tobie sie udali, na szczęście ja nie lakieromaniaczka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety nieźle szurnięta pod tym względem jestem, ale co ja poradzę jak on taki ładny :P

      Usuń
  7. Mam właśnie ochotę na taki lakierek na paznokciach :) Ale nie wiem czy uda mi się go złapać w Rossmannie, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten Oleśkowy kolor się w większości Rossmannów rozszedł z prędkością światła niestety...dlatego tym bardziej jestem cała nakręcona, że udało mi się go capnąć :D

      Usuń
  8. mam go teraz na paznokciach i również bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest, taki dziewczęcy i subtelny, cudo :)

      Usuń
  9. u mnie już wykupione te lakiery i nie zdążyłam nic kupić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jeszcze pojawią, to niby edycja limitowana, ale ma być dostępna bodajże do maja??

      Usuń
  10. właśnie skończyłam go nakładać i również jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym efektem żelowych paznokci to trochę się zapędzili ogólnie, ale wygląda ślicznie :)

      Usuń
  11. Ja jeszcze nie miałam okazji testować tych lakierów, a chciałabym. Ale ten kolor wydaje się ładny, czekam na zdjęcia na paznokciach c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro z rana postaram się wrzucić foty, dzisiaj malowałam wieczorem i w sztucznym świetle to już nie jest to samo ;)

      Usuń
  12. Świetny kolor ! Muszę na niego zapolować w Rossmanie, choć chyba ciężko będzie,bo wczoraj już w jednym go nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na paru blogach widziałam zdjęcie standu z tymi lakierami i przeważnie właśnie tego koloru brakowało...pozostaje liczyć, że będą uzupełniać :)

      Usuń
  13. Kolor jest przepiękny <3 Ciekawe jak na pazurka wyszedł :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też na niego polowałam. Niestety nie udało mi się go dostać :(. Liczę na to, że jak pojadę do domu to tam dostanę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja aż jestem ciekawa czy uda mi się uchwycić jego urok ;)

      Usuń
  16. Mam nadzieję, że uda mi się to CUDO upolować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że Ci się uda, bo to bardzo ładny lakier jest :)

      Usuń
  17. Mi się udało capnac ostatni oleskowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też capnęłam ostatni, mamy farta :)

      Usuń
  18. Oj, to ten tak ślicznie pasujący kolorem do szminki z Eliksir, ostrzyłam sobie na niego ząbki, ale z tego co widzę w komentarzach, to raczej spotka mnie jutro rozczarowanie w sklepie... a już planowałam sobie go kupić... czekam na fotki, jak się prezentuje na pazurkach :)
    i pozdrawiam przy okazji pierwszego swojego tu wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ta szminka ma taki kolor jak ten lakier to ja ją chcę :)
      Witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  19. oczarował i mnie:) Ale czekam na cieplejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja się nie mogę doczekać wiosny ;)

      Usuń
  20. Wygląda bardzo ładnie :) ja również nie mogłam go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się znajdzie gdzieś ;)

      Usuń
  21. dzis nim pomalowalam pazurki :) fakt sliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki najbardziej uniwersalny chyba z całej tej kolekcji, żółte czy niebieskie nie każdemu pasują, ale taką różowawą brzoskwinkę to chyba każdy by przygarnął :)

      Usuń
  22. Przepiękny, będzie mój:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wg mnie to najlepszy kolor z całej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście zawartość szaf jest regularnie uzupełniana;) Tydzień temu nie mogłam znaleźć błękitu od Gosi, wczoraj go widziałam, ale jednak zdecydowałam się na fiolet od Miratell:) Żywe odcienie bardziej do mnie przemawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest piękny, nosiłam go na paznokciach przez weekend :)) Udało mi się zakupić ostatnią sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny jest! nie dziwota, że tak trudno go dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zdążyłam go kupić, ale mam nadzieję, że jeszcze się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. i mój <3 najpiękniejszy z całej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nic nie mów. Obeszłam całą prawobrzeżną Warszawę w poszukiwaniu :/ Czas na przeprawę przez Wisłę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też pochwyciłam jeden i zarazem ostatni na półce!

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże!! Zazdroszczę!
    Przeszukałam chyba wszystkie Rossmanny w Szczecinie i wszędzie jest wykupiony.


    http://maalakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny kolorek. Teraz mam rozkmine czym go zastapic haha . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...