WoleProstoHeader

29 mar 2013

Makijażowe wyzwania - 20's!

Aż mi wstyd, gdy co chwilę dostaję od Was maile z makijażami do "Makijażowych wyzwań" i przypominam sobie, ile mnie się udało zmalować z okazji tego taga. Dzisiaj więc, korzystając z tego, że wcześniej wstałam, złapałam za pędzle i spróbowałam coś stworzyć. Miałam ochotę na coś mrocznego, smutnego, nostalgicznego, pasującego do tej paskudnej aury za oknem. Po chwili namysłu wybór okazał się nad wyraz prosty - lata 20.! Przyznam, że miałam naprawdę sporo frajdy robiąc ten makijaż, wkręciłam się na tyle, że zdecydowałam się pójść o krok dalej i poszaleć ze stylizacją. Wygrzebałam z szafy opaskę, upięłam włosy (swoją drogą - jestem zachwycona takim upięciem, do tej pory kręciłam w ten sposób włosy na zwykłej opasce, ale przy takiej bardziej ozdobnej wychodzi piękna, retro fryzura), dorzuciłam perły i tadam - efekty możecie poniżej. 

Do makijażu użyłam:
- twarz - korektor w kremie z Inglota nr 64, podkład Pharmaceris Ivory, puder ryżowy Mariza, bronzer Joko z serii Marrakech Dream
- oczy, brwi - cienie z paletki Sleeka Darks, tusz Wibo 
- usta - pomadka Avon Red 2000





Was tymczasem zapraszam do galerii Makijażowych Wyzwań, ostatnio przybyło bardzo dużo naprawdę pięknych prac:
Pozdrawiam,
Panna Joanna

72 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale że woow fajnie czy woow strasznie?:P

      Usuń
  2. o łaaaaaaaał, cudownie!
    usta pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje usta by się przydały do tego makijażu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo mi bardzo smutno jak patrzę na ten śnieg za oknem ;)

      Usuń
    2. Nie dziwię się, bo przeżywam to samo. Rano chwaliłam się słońcem i 5 stopniami na plusie, a teraz widzę za oknem to co reszta kraju... Oby do wiosny! :)

      Usuń
    3. Tylko, że ta wiosna gdzieś utknęła w jakiś ciepłych krajach chyba i ani jej widu ani słychu ;)

      Usuń
    4. W końcu nadejdzie :) A jak nie ona to lato... :)))

      Usuń
    5. Już słyszałam gdzieś, że mają być w Polsce tyko dwie pory roku jak tak dalej pójdzie ;P

      Usuń
    6. Też o tym słyszałam i wygląda na to, że może tak być :) Ale podobno lato ma trwać do grudnia w tym roku :DDD

      Usuń
    7. Na to liczę, już nie mogę patrzeć na zimowe ciuchy i buty, marzą mi się baletki :D

      Usuń
  4. Jak zwykle jakość zdjęć powala! Super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobiłam chyba ze 100 zdjęć, nie mogłam się zdecydować, które wrzucić :))

      Usuń
  5. jestem pod wrażeniem! zdjęcia mają klimat no i makijaż pierwsza klasa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję L) Starałam się jak mogłam, nawet zatrudniłam mamę do dmuchania dymem :P

      Usuń
    2. Haha :D W takim razie musisz Mamę częściej angażować do pomocy, bo efekt dymu to czysty profesjonalizm! :D Piękna aranżacja, piękne zdjęcia!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :) Stwierdziłam, że prawdziwy dym będzie lepiej wyglądać niż taki dorobiony komputerowo i chyba miałam rację :D

      Usuń
  6. Świetna interpretacja i genialne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny make up !! i zdjęcia są świetne !!! : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci do twarzy z tym makijażem (。◕‿◕。)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc bardzo dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  10. Cudownie oddajesz klimat tych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle na ile umiałam to próbowałam :)) A klimat tamtych czasów wydaje się wręcz magiczny, więc nie tak łatwo uchwycić to na współczesnych zdjęciach :)

      Usuń
  11. makijaż oczu bardzo mi się podoba ale usta wg mnie za bardzo przerysowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi ustami to miałam zagwozdkę...na większości zdjęć pojawiają się to szpiczaste wykończenie górnej wargi, na innych ustach są pomalowane w takie "serduszko", coś musiałam z tego wybrać i stanęło na tych pierwszych :)

      Usuń
  12. Asia, wspaniale! Wyglądasz jak gwiazda niemego kina :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam jeszcze cienkich rękawiczek ale nie znalazłam ;) Dziękuję :))

      Usuń
  13. 100% klimatu dawnych lat, zupełnie inna osoba, brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) To niesamowite jak makijaż czy fryzura może zmienić człowieka :))

      Usuń
  14. Świetny makijaż ;) brakuje tylko jakiegoś pieprzyka, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O raju, wyszło Ci przepięknie! I co lepsze, pasuje Ci taki styl :D Przyda się na karnawał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż czekam na jakąś imprezę tematyczną, przebranie już mam :D

      Usuń
  16. Podoba mi się pomysł z takim "opracowaniem" wewnętrznego kącika oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo to też fajnie wygląda, całkiem inaczej twarz się prezentuje przy takim mocnym kąciku, w wersji light bronzerem można by coś takiego pokombinować :)

      Usuń
  17. idealnie wczułaś się w klimat lat 20.!
    niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak - po tej dzisiejszej stylizacji mam ochotę na więcej :D Dziękuję :)

      Usuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz! Makijaż i zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zajęło to trochę czasu, ale było warto :))

      Usuń
  19. Pięknie, odrazu idzie poznać temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, fakt, ciężko by się było pomylić :) Dziękuję :)

      Usuń
  20. adekwatnie do pogody, zdecydowanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosny to tym makijażem nie przywołam :P

      Usuń
  21. Niezwykle wyglądasz w tym makijażu, jakbyś naprawdę była wyjęta z innej epoki. Potęguje to jeszcze ten efekt nałożony na drugie zdjęcie- wygląda jakbyś siedziała w jakiejś zadymionej kawiarni/klubie w latach dwudziestych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie efekt to najprawdziwszy dym ;))) Dziękuję :)

      Usuń
  22. Pięknie! I chociaż wiem, że brak uśmiechu to był zamierzony efekt (też jestem wkurzona na wiosnę!), to jednak brakuje mi go.. w kolejnym poście musisz być mega uśmiechnięta- żeby to zrekompensować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Choć z racji pogody humor mam taki, że jutro to chyba przywdzieję smoliste smoky eye :D

      Usuń
    2. Widzisz co narobiłyśmy! Twoje smoky rano wywołało 'cuuudowną' mgłę, a mój kropkowy śnieg- prawdziwą lawine :D

      Usuń
    3. Idąc tym tropem to jutro odwalę taką lagunę, że jeszcze wszyscy będziemy jęczeć, że jest za gorąco :d:d

      Usuń
  23. Hejka zapraszam do wzięcia udziału w konkursie temat: postacie z horroru(interpretacja własna, wcale nie musi być rozlew krwi:)) malwina305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Styl lat 20. świetnie komponuje się z Twoją urodą:) Muszę rozejrzeć się za podobną opaską, ponieważ ma swój urok i jestem pewna, że często korzystałabym z jej dobrodziejstw;)

    Masz ogromny talent:) Perfekcyjnie roztarłaś cienie i nadałaś ustom ciekawy kształt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo miło mi to czytać ;) A z takiej opaski można naprawdę fajne fryzury komponować :)

      Usuń
  25. makijaż co prawda zupełnie nie w moim klimacie - ale sama stylizacja i wykonanie cudowne. Gratulacje idealny do stylizowanej sesji zdjeciowej - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...