WoleProstoHeader

16 mar 2013

Lakierowo - wiosno przybywaj!

Czym lepiej przywołać wyczekiwaną już chyba przez wszystkich (z rosnącą wciąż irytacją) wiosnę, jak nie jakimś żywym, wiosennym kolorem? Jako, że ostatnio ze mnie makijażowy leń, tym razem postawiłam na kolor na paznokciach. Piękny, głęboki turkus od Donegal o nazwie Turquoise Madness.
Seria Beauty Shine, której używam już od jakiegoś czasu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Lakiery mają małe pojemności (czyli istnieje jakakolwiek szansa na zużycie przez zgluceniem), sporą  gamę kolorystyczną (ja akurat wybrałam cztery odcienie, które bardzo dobrze wpiszą się w wiosenną aurę, jeśli takowa kiedyś w końcu nastąpi), niezłe krycie i przyzwoitą trwałość. Dzisiejszy lakier bardzo przypomina mi ten z limitowanej kolekcji Essence I love Berlin - na tyle, na ile pamiętam tamten lakier, mogę stwierdzić, że są niemal identyczne. Niby zieleń, ale nie do końca, delikatne niebieskawe nuty, kremowe wykończenie. 
Do krycia wystarczyły dwie cienkie warstwy, lakier wyschnął dość szybko. Trwałość całkiem dobra - dopiero 3-4 dnia zaczęły ścierać się końcówki - co zresztą widać na zdjęciach, ponieważ zdjęcia zrobione są  chwilę przed zmyciem. Miałam poczekać ze swatchami aż paznokcie nieco odrosną, ale może nie wyglądają tak źle jak mi się wydaje ;) 
Co bardzo podoba mi się w tych lakierach? Zgodnie z nazwą są naprawdę bardzo błyszczące. Rzadko który lakier o kremowym wykończeniu tak ładnie błyszczy bez użycia żadnego topa. Duży plus. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to pędzelek - średnio wygodnie mi się nim malowało, jest krótki, wąski, zdecydowanie wolę szersze pędzelki.
Lakiery mają 6 ml pojemności i kosztują 6,99 zł. 
W kolejce czekają jeszcze Violet Delight, Fresh Apricot i Lilac Candle. Który następny?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. Ja przywołuję wiosnę miętowym i różówym essie, na zmianę :)
    Tylko ta zima nie odpuszcza :D

    maalakota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wyciągam dziś pastele, bo też kojarzą mi się z wiosną :)
    Chętnie zobaczyłabym tego lilaka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam faze na tego typu kolory w lutym teraz stawiam na róż i granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te lakiery nęcą i wabią do siebie, a w szczecinie spotkać ich stacjonarnie nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. :) gdzie kupujesz lakiery Donegal?:) Kolejny poproszę lilac candle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystyka tej serii bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! jak ja lubię niebieskości na pazurkach :)
    a następny bym apricot chętnie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor:) właśnie zastanwaim się czy pomalować paznokcie i chyba będą to pastele - again;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tym lakierem. Jest taki piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :)
    Violet delight poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor kojarzy mi się z latem :). Mógłby już się stopić ten śnieg na dworze :<

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny, żywy kolorek ;) w sam raz na poprawę humoru przy tej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor przepiękny, na nadchodzącą wiosnę idealny :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwy lakierów sa genialne i tylko zgadywać jaki to odcień. Podoba mi się ten, aczkolwiek sama nie lubię mieć takich kolorów na paznokciach, wolę bardziej naturalne :) Czekam jednak na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny :) tego akurat nie wybrałam a szkoda :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Omamo, niesamowity kolor, napatrzeć się na niego nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  18. z donegala mam pilniczki, lakierków nie było mi dane...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor, no i jak lśni! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor piękny;) ja właśnie rozmyślam na jaki sobie machnąć pazurki, czy jeszcze ciemne zimowe barwy czy już wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  21. mam dużo niebieskich lakierów w swojej kolekcji ale takiego cuda mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie się błyszczy i cena bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...