WoleProstoHeader

5 mar 2013

Lakierowo - błękit nieba

Dzisiejszy dzień choć równie pogodny jak wczoraj, to jednak humor już nie ten. Ból głowy połączony z koniecznością pojawienia się na uczelni zdecydowanie wpędziły mnie w lekkie otępienie i powtarzane w myślach "byle do piątku". 
Wspominałam wczoraj, że zaczęłam wyciągać z szuflady coraz bardziej wiosenne kolory lakierów (i nie tylko, nawet kupiłam sobie niedawno tunikę tak kolorową i wzorzystą, że to aż do mnie niepodobne :P). Wczoraj zrobiłam kilka zdjęć najnowszego lakierowego wiosennego nabytku. Piękny, soczysty błękit od Sensique, bezproblemowa aplikacja, dwie cienkie warstwy wystarczyły do pełnego krycia. Lakier ma delikatną poświatę, taką srebrzystą, na szczęście jest ona widocznie głównie w buteleczce, na paznokciach trzeba by się uważnie przyjrzeć żeby ją dojrzeć. Trwałość standardowa jak pozostałych lakierów tej firmy, u mnie wytrzymał jakieś trzy dni, po czym zaczęły ścierać się końcówki.

Zdjęcia takie, a nie inne, nie chciałam robić zbędnych zbliżeń, bo mam taki przesusz skórek, że aż przykro patrzeć. Kolor jest bardzo dobrze oddany. Lakiery Sensique można kupić oczywiście w Naturach, nie pamiętam ile kosztują, ale bodajże coś około 6 złotych (??).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

61 komentarzy:

  1. miałam kiedyś bardzo podobny z jakiejś niemieckiej firmy ;) latem na stopach wyglądał rewelacyjnie ;) taki morski kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się takie kolory bardzo kojarzą z wakacjami :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja podobnych mam chyba z 5, ale wszystkie są wyjątkowe :D

      Usuń
  3. piękny jest :> mam w planach przechwycić taki kolorek bo szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pozytywny :D Fajna odmiana, ja zimą non stop jakieś ciemnoty nosiłam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A owszem :) Teraz tylko muszę jakieś wesołe cienie do kompletu powyciągać :)

      Usuń
  5. Śliczny kolor :) taki smerfny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smerfny, tego określenia mi brakowało :D

      Usuń
    2. Dokładnie, idealne określenie :)

      Usuń
  6. piękny! ja co prawda preferuję głównie błękity, ale chyba byłabym w stanie się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak widzę w drogerii jakiś pastelowy lakier to jakoś Ty mi na myśl przychodzisz :D

      Usuń
  7. piękny, wydaje mi się, że bardzo podobny odcień ma kobo, który posiadam w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem prawie pewna, że samo Sensique miało taki odcień w którejś z limitek, chyba nawet go miałam, ale zgluciał :))

      Usuń
  8. Ale piękny, uwielbiam niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, im bardziej intensywny tym lepiej :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czuję wiosnę jak na niego patrzę :)

      Usuń
  10. piękny i nasycony kolor- a ja widzę tę poświatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz dobre oko :D Ja z moją wadą wzroku mam przed oczami lakier kremowy :D

      Usuń
  11. Kolor urzekający , piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się skórkami, taki czas chyba ;) bo ja też mam jakoś straszny problem ze skórkami. Mimo stosowania kremu i olejku no to co jakiś czas gdzieś odstają, suche są ;/
    Kolor ładny, ale nie miałam nigdy z Sensique lakierów, czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też możliwe, że to taki okres głupi, nawet najbardziej treściwe kremy nie pomagają, całe dłonie mam takie suche ;/
      Ja lakierów Sensique mam kilka, za taką cenę są całkiem niezłe :)

      Usuń
  13. Ale intensywny kolor :) Fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trochę kolorów wprowadzić w życie co by zbyt szaro nie było :)

      Usuń
  14. Nie przepadam za lakierami tej firmy, bo co jakiś kupię żeby dać im szansę to jest kompletnie do niczego.. Ten chociaż kolor ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kiedyś też tak średnio lubiłam, ale chyba trochę poprawili formułę :)

      Usuń
  15. uwielbiam niebieskości na paznokciach, ale to jednak nie jest mój odcień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze z niebieskim mam problem. Nigdy nie wiem czy mi się w stu procentach podoba na swoich paznokciach, bo u kogoś to nie mogę się nadziwić.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny i intensywy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny kolor, bardzo pozytywny. Ja wczoraj kupiłam bardzo różową bluzkę, nie wiem, co się dzieje, ale to chyba ta zbliżająca się wiosna:))

    OdpowiedzUsuń
  19. wiosna na całego na paznokciach u wszystkich :) i dobrze!
    bardzo ładny kolor, nawet nie wiedziałam, że ta firma ma takie wyraziste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, idealny na wiosnę, która miejmy nadzieję zawita jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przpeiekny kolor, kupie go sobie blizej lata o ile bedzie na standzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor :D Idealny na słoneczne dni, a przy tym, nie wiem czy i Ty tak masz ale zawsze ale to zawsze poprawia mi humor (takie niebieskości) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie "pop of colour" na paznokciach, gdy reszta jest stonowana. Bardzo pozytywny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :) Mam dwa lakiery z tej serii i u mnie niestety trzymają się tylko dwa dni i zaczynają strasznie odpryskiwać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor :) Z tej serii mam szary granat i zadziwia mnie w tych lakierach ich trwałość i pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju, jaki cudowny kolor! :) Śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za tak wyraźnym niebieskim na swoich paznokciach. Za to ciemny granat to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. AAAA zakochałam sie w nim! Jest niebiański! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor ładny, ale ja nie lubię niebieskiego na swoich paznokciach za to u innych mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor! Lubię te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! piękny kolor, w lecie będzie wyglądał idealnie na pazurkach :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękny kształt paznokci :)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego początkującego bloga ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz,
    liczę na cenne uwagi ponieważ dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem,
    pozdrawiam.

    http://whitemakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaki ładny! Dlaczego go nie zauważyłam nie rozumiem :D Ja ostatnio z tej serii dopadłam prześliczny i równie wiosenny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię aż tak intensywnego niebieskiego na moich paznokciach, ale u ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wygląda ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już Cię lubię. Za te wszystkie niebieskie lakiery :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie za ostry, ale na twoich pazurkach wygląda dobrze.

    Mi też się kojarzy z latem, z morzem i piaskiem :)

    w poprzednim zrobiłam literówkę :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...