WoleProstoHeader

12 mar 2013

Firmoo po raz drugi

Z moich pierwszych okularów firmoo byłam i nadal jestem bardzo zadowolona. Kiedy więc pojawiła się możliwość, aby wypróbować kolejne oprawki - tym razem nie zastanawiałam się ani chwili. Wybrałam model dość podobny do poprzedniego, może odrobinę bardziej masywny, z dość charakterystycznym akcentem - efektem cieniowania. Góra czarna, dół przezroczysty, całość wygląda przez to całkiem ciekawie. Jakość wykonania jak na moje oko jest bez zarzutu. Z poprzednimi okularami, po kilku miesiącach użytkowania nic się nie dzieje, ani jedna śrubka nie wykręciła się nawet o milimetr, nic nie musiałam dokręcać, oprawki się nie porysowały, nie "rozklekotały", więc również w przypadku nowych patrzałek jestem pozytywnie nastawiona.
Wybrany przeze mnie model to TEN. Okulary kosztują 37$, jednak jeśli chciałybyście skusić się na okulary od firmoo, a będą to Wasze pierwsze - zapłacicie tylko za wysyłkę. Możecie skorzystać też z wirtualnej "przymierzalni" okularów, gdy nie jesteście pewne, w jakim modelu będzie Wam do twarzy. Ja po raz kolejny wybierałam na czuja i po raz kolejny trafiłam :) Mała prezentacja na moim nosie:
Pod względem okularowym jestem zaopatrzona solidnie, jedne oprawki noszę zawsze w torbie, żeby nie obudzić się pewnego razu na wykładzie na ślepo, drugie służą  mi swoją pomocą w domowym zaciszu. Teraz marzy mi się coś kolorowego, ale czy się odważę??

Pozdrawiam,
Panna Joanna

57 komentarzy:

  1. Takie trochę retro, ale w sumie fajne, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby mieć taki trochę "koci" kształt i byłyby idealne :)

      Usuń
  2. Poważnie wybierałaś na czuja? :O Świetnie do Ciebie pasują ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie na czuja :D Weszłam w galerię i powiedziałam sobie "te i żadne inne!", nawet na wymiary nie patrzyłam tak prawdę mówiąc ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D A wiesz jak długo żyłam w przekonaniu, że okulary to zło koniecznie i szpecą?:P

      Usuń
    2. ja sama nie wiem, czy niedługo nie będę musiała mieć takich do czytania i komputera ;< ale jeszcze nie znalazłam czasu na wizytę u okulisty, choć wiem, że wzrok mi się pogorszył ;/

      zresztą, masz taką ładną buzię, że się nie dziwię, że okulary pasują ^^

      Usuń
    3. Asia, też żyłam w takowym przekonaniu, a dodatkowo umacniały je moje poprzednie okulary. Za to te z Firmoo sprawiają, że czuję się seksowna i inteligentna zarazem ;x

      Usuń
    4. Czarna - Ty też masz ładną buzię to też Ci wszystko będzie pasować :)
      Trust - ja zwykle wybierałam oprawki takie "najbezpieczniejsze", czyli byleby się jak najmniej rzucały w oczy i otrzymywałam zupełnie odwrotny skutek ;] Mi chyba najbardziej pasują takie kujonkowate, duże potwory :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne i pasuja do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się w nich czuję przede wszystkim, czuję, że są moją ozdobą, a nie przykrą koniecznością :)

      Usuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz w tych okularach ;) niby taki "babciny" kształt oprawek, ale daje super efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, "krój" mają bardzo specyficzny, ale ja lubię takie :)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie w nich wyglądasz, a nie każdej dziewczynie takie oprawki pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam specyficzną twarz :D Dziękuję :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych wg mnie wśród nowości marki :)

      Usuń
  8. Bardzo Ci fajnie Asiu. Moje nowe tez są cieniowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, te Twoje też mi się podobają :)

      Usuń
  9. jesteś bardzo fotogeniczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) choć od zawsze jestem innego zdania na ten temat :P jeszcze sama sobie zdjęcie w miarę fajne zrobię, ale jak mam komuś pozować to jestem chora :D

      Usuń
  10. A myślałaś o soczewkach? Ja używam już drugi rok i przenigdy nie wrócę do okularów! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale jednak okulary są tą tańszą opcją. Może kiedyś :)

      Usuń
  11. bardzo ładny oryginalny model :)

    OdpowiedzUsuń
  12. baaardzo twarzowe oprawki!:) sama się przyjrzę temu modelowi, bo potrzebuję nowych okularów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne oprawki- dość niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko je zobaczyłam na stronie i wiedziałam, że to te, coś w nich jest :)

      Usuń
  14. chyba lepszego modelu wybrac nie moglas, widac intuicje masz dobra:>

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam od Firmoo ten sam model tylko w innej kolorystyce :) Bardzo Ci do twarzy w nich. Ja moje uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja swoje też darzę dużą sympatią :D

      Usuń
  16. Asiu, napisz mi proszę jak wygląda płatność za okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, ponieważ ja okulary dostałam w ramach współpracy i nie musiałam za nie płacić, ale podejrzewam, że płatność to przez PayPala :) Wiem, że bodajże tylkokasia (tylkokasiaa.blogspot.com) kupowała u nich okulary na zasadzie pierwsze za free, więc na wszelki wypadek odsyłam do niej, bo nie chcę wprowadzać w błąd :)

      Usuń
  17. ale Ci w nich świetnie! :)
    ciekawa jestem jak ja bym wyglądała w takich cieniowanych.. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zobacz sobie w tej przymierzalni jak będziesz wyglądać, wiem, że dużo osób z tego korzysta i sobie chwali :)

      Usuń
  18. No no, wyglądasz pięknie, a'la lata 50., klasa :) Ja przez długi czas miałam awersję do okularów. Wydawało mi się, że wyglądam w nich koszmarnie i robią ze mnie taką 'brzydulę Betty', więc od liceum noszę soczewki. Ale ostatnio przymierzyłam sobie takie zerówki z H&M i pomyślałam: 'czemu by nie spróbować?'. Dużo też zrobiła kampania Firmoo na blogach. :) Myślę, że zdecyduję się na jakiś model od nich, a najpierw kontrolna wizyta u okulisty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też bardzo długo okulary tak kojarzyły, nie cierpiałam ich nosić, prawie całe liceum wolałam mrużyć oczy patrząc na tablicę niż ubrać okulary, ot głupota :] Ale cieszę się, że się przekonałam, wystarczy dobrać dobry model i okulary naprawdę mogą być ozdobą :) Fajnie, że Tobie też przeszło :)

      Usuń
  19. Na tych zdjęciach to naprawdę ty? Na filmikach wyglądasz zupełnie inaczej. Powiedziałabym, że to zupełnie inna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my jesteśmy dwiema różnymi osobami :) PannaJoannaMakeup prowadzi kanał na yt, a ja Panna Joanna prowadzę bloga :)

      Usuń
  20. Bardzo fajne wybrałaś! Podobają mi się :D. Ja bym teraz chciała czerwone :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się czerwone też podobają, białe też mnie kuszą :D

      Usuń
  21. Bardzo fajnie w nich wyglądasz Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. och te ombre oprawki są genialne! zastanawiam się nad owymi okularami, będę musiała się tym bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogłabyś mi napisać ile płaci się za wysyłkę przy pierwszym razie? I czy długo dość się czeka na dostarczenie przesyłki??

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłabym się dowiedzieć jak wygląda u nich sprawa z płatnością? Można zapłacić w złotówkach?;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...