WoleProstoHeader

22 mar 2013

e-makeupownia po raz drugi

Kilka dni temu wyszedł drugi już numer e-makeupowni, magazynu o makijażu w całości stworzonego przez blogerki. Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w tworzeniu materiałów magazynu i dziś chciałabym serdecznie zaprosić Was do jego obejrzenia. A co ciekawego znajdziecie w środku? Przede wszystkim mnóstwo makijaży, tym razem tematyka oscyluje wokół wiosny, kolorów, kwiatów, ale także makijaży ślubnych w kilku wydaniach. Mój wkład to dwa makijaże - jeden powiększający oczy i drugi, bardziej kolorowy, mi kojarzący się z krokusem stąd też zresztą jego tytuł. Oprócz tego możecie przeczytać dwa moje artykuły opatrzone zdjęciami - korektę asymetrycznego kształtu ust i metamorfozę brwi. Poniżej mała próbka.

Krokus:

Metamorfoza brwi (przed i po; mały tutorial znajdziecie w magazynie):
Do lektury całości zapraszam Was na e-makeupownię!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

65 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż! Masz wyjątkowo piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny kształt brwi! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo trwało zanim nauczyłam się podkreślać mocniej brwi tak aby pasowały mi w 100% i nie były jednocześnie przerysowane, ale myślę, że znalazłam swój kształt :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Co dziennie przechodzę taką samą :D Poza regulacją i przycinaniem oczywiście :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych szminek :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) staram się jak mogę, ale wciąż daleko mi do perfekcji niestety ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zresztą Ty wiesz - ja się z Tobą na Twoje zawsze chętnie zamienię :D

      Usuń
  8. masz hipnotyzujące spojrzenie...
    a metamorfoza brwi niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym spojrzeniem to więcej szkody niż pożytku czasami, ja mam nie tyle hipnotyzujące co bardzo wyraźne spojrzenie i ludzie często je mylnie interpretują, przeważnie tak, że wyglądam jakbym chciała kogoś zabić :D A ja taka łagodna istota jestem :D Dziękuję :)

      Usuń
  9. Świetny makijaż, ale i świetny magazyn, jakoś nigdy do niego nie zaglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :)) Co dwa miesiące nowy numer :)

      Usuń
  10. hipnotyzujące spojrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny makijaż ;) A brwii..naprawdę dobrze podkreślone;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię dobrze podkreślone brwi, moje naturalne mi średnio pasują bo mam ciemne włosy, zawsze też mam dość wyraźnie podkreślone oczy i te moje brwi zwyczajnie giną przy całej twarzy :)

      Usuń
  12. Pieknie.Masz sliczne oczy:) Nie doczytałam nigdzie , jakim aparatem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałabym się takich brwi, ale reszta bardzo mi się podoba, choć sama nie maluję się nigdy w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku brwi wiele zależy też od oprawy oka czy koloru włosów, mi inne brwi nie pasują :)

      Usuń
  14. Przepiękny makijaż! Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w takim makijażu ;] Lecę zobaczyć całościową metamorfozę brwi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okaże się pomocna :)

      Usuń
  16. Piękny makijaż:) a brwi- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te policzki z bronzerem... Mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwszy raz tak dobrze udało mi się udało uchwycić bronzer na policzkach :D

      Usuń
  18. Widziałam ten magazyn, super makijaże dodałaś, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, dziękuję :)

      Usuń
  19. Przepiękny po prostu ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego bardzo łatwy w wykonaniu :)

      Usuń
  20. gratulacje! pięknie prezentują się Twoje makijaże w magazynie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeglądałam i jest pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. niezła z Ciebie panienka haha

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie, ale i bardzo poważnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem człowiekiem z kamienną twarzą :D Dziękuję :)

      Usuń
  24. Ależ piękna kobieta z Ciebie!!! *_* Świetny makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż :) Brwi też fajne, musze przeczytać magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do lektury :)

      Usuń
  26. Oddaj mi choć część Twojego talentu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden talent, trochę ćwiczeń z pędzlem i tyle :)) Ale dziękuję :)

      Usuń
  27. jak się włącza bloga to widać zdjęcie tylko do poziomu Twoich wielkich oczu, które wyglądają prze-pię-knie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na szczescie urodzilam sie z ciemnymi brwiami i ich nie ruszam. nie wiem czemu ale ten "trend" na malowanie wlasnie brwi strasznie mi sie nie podoba i jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne to pierwsze zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekny makijaz i niesamowite zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  31. metamorfoza brwi cudna - nie wyobrazam sobie teraz makijażu bez tego elementu - nie wiem jak mogłam kiedyś pomijać ten krok :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...