WoleProstoHeader

4 mar 2013

Czuję wiosnę!

Mimo, że jestem marudą i zimą cierpię bo mi zimno i chcę już lato, a gdy to przychodzi to stękam jeszcze bardziej, bo za gorąco i chciałabym żeby spadł śnieg, tak dzisiaj naprawdę widok z okna nastraja mnie tak pozytywnie, że czuję się jakbym dostała jakiegoś motywacyjnego kopa w cztery litery (to musiałby być spory kop, zważywszy na wielkość tych czterech liter, ale dzisiaj nawet moja wielka dupa nie jest w stanie zepsuć mi humoru; w końcu kolumbijskie pośladki są ostatnio rzekomo w modzie?:P). Nie bez znaczenia jest zapewne fakt, że ochoczo olałam dzisiaj z góry do dołu zajęcia na uczelni, słusznie zresztą dedukując, że wybór między drzemaniem na wykładach, a drzemaniem we własnym łóżku jest wyborem bardzo prostym. Wybrałam więc jedynie słuszne rozwiązanie i wyspawszy się porządnie, przywitałam dzień ze wzmocnioną dawką energii. Posprzątałam, zabrałam psa na spacer, zrobiłam sobie małe spa. Popijam teraz zieloną herbatę i przeglądam stare posty na blogu. I czuję, że choć blog w moim odczuciu rozwija się, to coraz mniej się na nim odsłaniam. Prywatnie. A przecież to w końcu "mój świat", a więc nie tylko kosmetyki, których używam, lakiery, którymi maluję paznokcie, czy problemy związane z szeroko pojętą urodą. Stwierdziłam więc, że czas najwyższy to zmienić. Na Waszych blogach z przyjemnością oglądam posty typu "my week in photos", lubię pooglądać ten kawałek Waszego świata. Doszłam do wniosku, że spróbuję i u mnie wprowadzić taki cykl. Nie obiecuję, że będę w tym regularna, bo akurat regularność nie jest moją mocną stroną, ale może akurat się uda?:)
Dziś zapraszam więc Was na część pierwszą, kilka ujęć z minionych dni. Większość zdjęć trzaskana komórką, więc jakość taka, a nie inna, moja Nokia niestety radzi sobie średnio w tym względzie ;)
1. Twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką, omnomnom.
2,3. Dwie herbaty, którymi się ostatnio zapijam.
4. Kudłata też już czuje wiosnę.
5. Tragus! Pierwszy raz widziane u Urbanka, zachciane i po roku od zachcenia zrobione. Spontanicznie.
6. Jeden z urodzinowych prezentów. Podobno niemożliwe żeby padł. Zobaczymy :P
7. Wcale nie bezzapachowy, ale genialnie nawilżający. Muszę go jakoś odsmrodzić, myślałam nad jakimś olejkiem zapachowym, może da radę?
8. Zaczynam wyciągać z lakierowej szafki coraz bardziej wiosenne kolory. 
9. Kolejne okulary od firmoo, tym razem wersja "ombre".

Pozdrawiam,
Panna Joanna

53 komentarze:

  1. Uwielbiam owocowe i ziołowe herbaty! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam miks zielonych z owocami :) te dwie wersje są akurat z Biedronki, ta z porzeczką jest boska i naprawdę pięknie pachnie :))

      Usuń
    2. a już sie miałam pytać skąd herbatki:)

      Usuń
  2. "w końcu kolumbijskie pośladki są ostatnio rzekomo w modzie"
    hahhahahhaa:)
    ja tez czuję wiosnę, przy takiej pogodzie nie może być inaczej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co, nie są?:P
      Pogoda piękna, dzisiaj robię przeciąg bo wszędzie okna pootwierałam :D

      Usuń
  3. Lubię takie posty ;]
    Myślałam też,żeby zacząć u mnie takie pisać. Ale też ciężko mi o regularność :D
    U mnie też mnóstwo słońca co również dało mi niezłego kopa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może taka seria pomoże trochę w wyćwiczeniu tej regularności?:)

      Usuń
  4. Jaki rewelacyjny lakier <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo trochę bardziej oczorzutny, świetny jest ;)

      Usuń
  5. mniam, ja się upijam owocowymi herbatkami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie herbatami, ale te z owocową nutą są the best :))

      Usuń
  6. o, zdrowe śniadanie :) naszła mnie ochota na rzodkiewki przez Ciebie ;)
    psina bardzo kochana, czy to goldenek?
    a okulary baaardzo mi się podobają, zdradzisz, jaki to model? Bo zastanawiam się nad nowymi oprawkami dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe śniadania najlepsze :D
      Pies to golden, owszem :))
      A okulary to model ten - http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2105.html#3042 Będę je pokazywać na blogu za parę dni :)

      Usuń
    2. ja mam labradora - to samo szczęście z krótszą sierścią ;)
      czekam na prezentację okularową, bo wyglądają bardzo ciekawie

      Usuń
    3. Po labradorze pewnie mniej sprzątania kłaków niż przy goldenie ;)

      Usuń
  7. masz tragusa, ale bajer ! też chciałam, ale po co, skoro mam krótkie włosy, wiec nie mogę ich związać a tragusa nie byłoby widać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy zawsze można wsadzić za ucho albo jakoś spiąć z jednej strony :)) Długo mi się marzył taki kolczyk, tylko non stop coś mnie powstrzymywało, w końcu podjęłam decyzję z sekundy na sekundę towarzysząc przyjaciółce podczas robienia tatuażu w studio gdzie robią też piercing :) I mam :D

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje okulary :) a wiosenne kolory lakierów też już zaczynam wyjmować :) Wiosna tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora schować w głąb szafy te wszystkie szaroburości :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie posty ^^ Wiosna <3 zdecydowanie! Ja się nawet na wesołą muzykę przerzuciłam xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym musiała w końcu te smęty na coś weselszego przełączyć :P

      Usuń
  10. ja też czuję już wiosnę w powietrzu, ale wiosna to jednocześnie coraz bliżej do mojej matury i aż się boję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na maturze w takim razie :) (nie ma się czym denerwować, ani się nie obejrzysz a już się będziesz użerać z pierwszą sesją na studiach i matura wtedy będzie się wydawać pikusiem ;))

      Usuń
  11. o koniecznie muszę nabyć te herbatki z Biedroneczki, nie widziałam ich ostatnio
    Tia... kaktusów się PODOBNO zabić nie da, szkoda, że mi się jednak udało :P Ale ja mogę za Nosowską śpiewać: "Zagłada kwiatów trwa. Koncentracyjny parapet w domu mam" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rok temu zabiłam muchołapkę :P Wszystko się da :D

      Usuń
  12. Tak tak niech ta wiosna już przybywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już wszyscy mają dość zimy ;]

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze 3 inne tej firmy, równie wiosenne :)

      Usuń
  14. Wiosna, wiosna, wiosna:) Czekam na kolejne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucać coś takiego co tydzień :))

      Usuń
  15. Dziś była takie piękne słońce, że już czuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś też, a za tydzień podobno śnieg, więc jeszcze się nie cieszmy :P

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Muchołapka też była słodka, ale padła :P mam nadzieję, że choć kaktusa uda się utrzymać przy życiu :D

      Usuń
  17. Mam dwa te lakiery i wiem,że będą często gościć na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki drugi?:D Ja mam jeszcze turkus, fiolet i taką a'la purpurę, super są :)

      Usuń
  18. lakier na pazurkach świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo bardziej oczorzutny na żywo, mam nadzieję, że uda mi się jakieś lepsze foty zrobić :)

      Usuń
  19. Też planuję tragusika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, niby taki mały detal, ale jest radość :D

      Usuń
  20. brrr, kolczyki mnie przerażają.. wolę swoje tatuaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie na odwrót :D ale to boli i to boli, tylko, że to trochę inny rodzaj bólu :)

      Usuń
  21. Lubię takie posty :) Świetny ten kolczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D teraz przynajmniej mam motywację, żeby coś z włosami robić, a tak to tylko w rozpuszczonych chodziłam :D

      Usuń
  22. aaa mam tragusa juz ponad 3 miesiace i kocham:D teraz jeszcze chcialabym helixa zrobic, ale to musze się udac do Wrocławia zeby mi RedLipstickMonster zrobiła bo nikomu innemunie pozwole:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolało Cię przekłuwanie? Tak pytam z ciekawości, bo ja się w sumie nastawiałam na coś dużo gorszego, a tylko takie ciepło mnie uderzyło jak ta igła mi przechodziła :D Helixa miałam, ale się znudził, teraz marzy mi się rook :D

      Usuń
  23. Mi się udało raz dobić kaktusa. Oczywiście niespecjalnie, ale generalnie nie mam ręki do kwiatów, chyba, że jest to fiołek alpejski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez uwielbiam takie week in photos, ale nigdy nie udalo mi sie zrobic tego u siebie. kompletnie nie mam nawyku robienia zdjec i zawsze pod koniec tygodnia przypominam soboe o tym, ze przeciez tak bardzo chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne okulary i lakier :) zielone herbatki z Biedronki też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też mi się marzy tragus, ale zawsze sie bałam, że mi się nie 'przyjmie', bo tak niby bywa, a dopiero RedLipstickMonster rozwiała moje wątpliwości;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...