WoleProstoHeader

22 lut 2013

Makijażowe wyzwania - Marilyn Monroe!

Aż wstyd się przyznać, ale mimo, że jestem poniekąd organizatorką akcji "Makijażowe Wyzwania" to jestem nieźle w tyle. Dzisiaj w końcu mam wolne, więc pierwsze co zrobiłam to złapałam za pędzle i zabrałam się za nadrabianie. Na tapetę wzięłam piękną Marilyn Monroe, czarną, klasyczną kreskę i czerwone usta. Makijaż bardzo prosty, ale jednocześnie bardzo elegancki, ponadczasowy. Klasyka sama w sobie.




Na twarzy mam:
- korektor w kremie Inglot (64)
- podkład BareFaced Beauty (Serenity)
- puder mineralny BareFaced Beauty (Jasmine)
- bronzer  Joko  Night in Venice (wersja dla brunetek)
Oczy/brwi:
- cień BareFaced Beauty Smokey Taupe (brwi)
- baza pod cienie MUA
- cienie na oczach to w całości paletka Undressed z MUA
- tusz Wibo
- płyn do pigmentów z Kobo (wymieszany z czarnym cieniem - kreska)
Usta:
- szminka Avon 2000 Red

Zapraszam Was również do obejrzenia galerii pozostałych prac, przybywa ich coraz więcej:
Pozdrawiam,
Panna Joanna

70 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :) kiedyś czytałam gdzieś, że ponoć sekret Marilyn (a raczej jej makijażysty) polegał na tym, że pod czarnym eyelinerem miała malowaną nieco grubszą, białą kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O widzisz, ciekawe, nie słyszałam o takim tricku, ale wypróbuję przy najbliższej okazji :) ja całą powiekę ruchomą po prostu mocno rozjaśniłam jasnym, perłowym cieniem

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia <3 Makijaż oczywiście jak zawsze bezbłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Namachałam się nad zdjęciami, nawet suszarką sobie fufałam co by mi się włos rozwiał :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Marilyn była mega, to jej trzeba przyznać :) A jej makijaż chyba na każdym wygląda dobrze :)

      Usuń
  4. Kochana ja dopiero teraz zauważyłam nowy nagłówek. Jest świetny! od razu zrobiło się przyjemniej :)
    Co do makijażu- perfekcja pod każdym względem. Poza tym aż głupio się czuję oceniając Twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek od niedawna wisi, też mi się wydaje, że jest taki pozytywny :)
      Dziękuję :) A ostatniej części nie rozumiem - zwłaszcza, że Tobie ani talentu ani urody odmówić nie można :P

      Usuń
  5. Wyszło Ci genialnie :) Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się jak mogłam :D

      Usuń
  6. Asia, mało komu pasuje tak wyrazisty makijaż, ale ty wyglądasz pięknie! Ja nie umiem nosić czerwieni na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cammie :) Do czerwieni trzeba przywyknąć, ja też dopiero niedawno nauczyłam się wychodzić w takich kolorach z domu :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :) Twoje usta by mi sie przydały do tego makijażu :D

      Usuń
  8. Piękny makijaż :) Przy okazji bardzo uniwersalny, pasuje każdej kobiecie.
    Ja sama zapisałam się do akcji, ale coś cienko mi to idzie na razie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy czas, makijaże przychodzą, akcja się fajnie rozwija, także mam nadzieję, że się doczekamy na Twoje makijaże ;)

      Usuń
  9. Świetny, bardzo dobrze w nim wygladasz, no i zdjęcia są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Często noszę taki makijaż na co dzień, tylko kolor ust zmieniam raz na bordo, raz na fuksję :)

      Usuń
  10. Pięknie i mega sexownie :) Bardzo podoba mi się kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie :) Makijaż bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak prosto a tak efektywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chociaż masz zupełnie inny typ urody, bardzo Ci ładnie w stylizacji ala Monroe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki makijaż na szczęście pasuje i blondynkom i brunetkom :D

      Usuń
  14. Niesamowicie wyglądasz w takim makijażu! :) Powiem Ci, że też mam tę szminkę, ale jej nie używam, bo nie mogę się przekonać do czerwieni u siebie... Szkoda, bo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czerwonych szminek mam kilka, ale ta ma idealny kolor jak dla mnie ;)

      Usuń
  15. Świetny makijaż. Szczególnie podoba mi się oko, przyciągające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad okiem się akurat najwięcej męczyłam bo mam już suchy tusz :P Dziękuję :)

      Usuń
  16. pięknie :) jak zawsze mega dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już robić to raz a dobrze :)) Dziekuję ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam makijaże stylizowane na Marilyn:) Czerwone usta stanowiły jej znak rozpoznawczy, podobnie jak czarna kreska. Jej makijaże nie są zbyt skomplikowane, więc każdy może próbować coś zdziałać, nawet jeśli nie radzi sobie zbyt dobrze z podkreślaniem oczu;)

    Podoba mi się Twoja propozycja. Prezentuje się niezwykle kobieco. Każdy detal jest szczegółowo dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) To właśnie lubię w jej makijażach - są proste i naprawdę chyba każdemu pasują :)

      Usuń
  18. piękny makijaż i piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny:) Uwielbiam taki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również, szybko, prosto i efektownie :)

      Usuń
  21. Cudne fotki o makijażu już nie wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wielkie wow! ps. super nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Ja się czasami nie mogę oderwać od tych baniek, siedzę i sobie je pękam :P

      Usuń
  23. no no Asik,ale z Ciebie Manroe :) bardzo ladne odzworowanie i piekne zdjecia...a pieprzyk choc maly to jednak bardzo wg mnie zmienia twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę mam pieprzyk w tym miejscu, tylko trochę bledszy, więc jedynie go "poprawiłam" :D

      Usuń
  24. uwielbiam takie makijaże, nieziemsko kobiece i uwodzicielskie. brawo!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...