WoleProstoHeader

12 lut 2013

Gotowa na rzęsy do nieba

Czyli mała zapowiedź - dzisiaj rozpoczynam rzęsową kurację z odżywką Neulash. Jestem bardzo ciekawa efektów, duże nadzieje wiążę z tą odżywką, zwłaszcza, że moje rzęsy są ostatnio w zaskakująco dobrej formie, liczę więc, że działanie tego specyfiku tym bardziej będzie widoczne. Posiadam wersję, która wystarczyć powinna na dwa miesiące kuracji, za dwa tygodnie pokażę Wam pierwsze porównanie, po upływie całego miesiąca kolejne, na pewno wspomnę też po dłuższym czasie czy efekty się utrzymują.


Na chwilę obecną moje rzęsy prezentują się następująco:
Tak więc - zaczynamy :))

Ps. Jak widać blog doczekał się nowego nagłówka, którego pomysłodawcą i wykonawcą po raz kolejny jest mój niezastąpiony Osobisty Personel Techniczny :) Ja jestem bardzo zadowolona, zrobiło się tak pozytywnie, jeszcze parę poprawek zostanie wprowadzonych ogólnie na blogu, co by bardziej to wszystko ujednolicić. Mam nadzieję, że moje odstresowujące bańki przypadną Wam do gustu :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie kilkuetapowa z podsumowaniem końcowym :)

      Usuń
  2. Powodzenia w kuracji :)
    Ps. fajny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też, nie mogę się już doczekać aż zobaczę pierwsze efekty!:)

      Usuń
  4. nagłówek jest rewelacyjny i bardzo pomysłowy :)
    A na efekty odżywki czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu mojego chłopaka :D

      Usuń
  5. to czekamy na rzęsy do nieba ;))
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek bardzo oryginalny i piękny! Jestem też niezmiernie ciekawa efektów jakie da ta kuracja rzęsowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też, zwłaszcza, że to pierwsza moja odżywka tego typu ;)

      Usuń
  7. rzęsy rzęsami, ale jaki masz piekny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale na tym zdjęciu i tak wyszedł mocno zgaszony :)

      Usuń
  8. Świetny nagłówek! Jestem ciekawa efektów kuracji. Sama teraz przechodzę kurację rzęs a odżywką Eveline. Mam nadzieję, że i moja i Twoja się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To powodzenia Tobie również :)

      Usuń
  9. Powodzenia w kuracji :)
    A nagłówek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę widoczne na zdjęciach, jutro chyba zrobię jeszcze zdjęcie z "rzęsometrem" :D

      Usuń
  11. ale jestem ciekawa efektu :D oj bardzo chciałabym kupić tą odżywkę :D



    Zapraszam do mnie ;*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa czy efekty sprostają oczekiwaniom :)

      Usuń
  12. Nagłówek bardzo kreatywny :) Jestem też ciekawa efektu kuracji odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już od dłuższego czasu chciałam wypróbować jakąś stymulującą odżywkę do rzęs, też jestem ciekawa czy faktycznie zdziała takie cuda jak obiecuje producent :)

      Usuń
  13. Moje rzęsty też są cieniutkie ; ) Więc jestem ciekawa jak z Twoimi da sobie radę ; D


    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nawet nie tyle są cienkie, co dość rzadkie i proste, nie zaszkodziłoby żeby były też trochę dłuższe :) Zobaczymy co to cudo zdziała :)

      Usuń
  14. ciekawe co będzie ;)
    Daj koniecznie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie zapoznam się z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę, że u Ciebie widziałam świetne rezultaty jednej z tego typu odżywek :)

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba ten nagłówek, banieczki są super :)czekamy na efekty kuracji, efekty na pewno będą wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi, mam nadzieję, że będę choć w połowie takie jakie bym chciała zobaczyć :D

      Usuń
  18. oooo..., ale miał Ktoś pomysł, urocze te bańki O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Ktoś ma zawsze dobre pomysły :D

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...