WoleProstoHeader

27 sty 2013

Makijażowo - Twiggy!

Nie lubię zdjęć z lampą, nie, nie i jeszcze raz nie. Jednak jeśli się ma taki zapłon jak ja i zabiera za makijaż o godzinie 16, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że słońce zdąży zajść i dupa wyjdzie, a nie zdjęcia. Jednak makijaż, na jaki przyszła mi dzisiaj ochota, okazał się równie frustrujący jak zdjęcia z lampą i na zrobienie go raz jeszcze już nie będę miała cierpliwości, tak więc kończąc ten niepotrzebny wywód - zdjęcia są z lampą. 
Zapragnęło mi się makijażu a'la Twiggy i jedyne co wyniosłam z dzisiejszego maziania, to przekonanie, że kobieta ta musiała  mieć anielską cierpliwość, bo ja po trzeciej próbie namalowania tych cholernych niby kępek na dolnej powiece, miałam ochotę wydłubać sobie oczy pędzlem. Efekt na żywo był dużo mocniejszy, ale na zdjęciach niestety tego nie widać, na żywo nie wyglądam również jak naćpana i nie mam białej odblaskowej skóry. Zgasiłam trochę kolor podczas obróbki, bo chciałam, żeby wyglądało to choć trochę znośnie, czy się udało - ocenicie same. Ja udaję się na poszukiwanie kolejnego makijażowego wyzwania, które najpewniej zetnie mi krew w żyłach (jakieś propozycje?:P).
Bonusik w skali szarości:


Na twarzy mam - podkład BareFaced Beauty (Serenity), puder BareFaced Beauty (Jasmine), korektor w kremie Inglot (64), bronzer Joko (Marrakech Dream, wersja dla brunetek), na oczach baza Joko, cienie z paletki Sleeka Darks (Pillow Talk, Dune, Noir, Thunder), kreski na górnej i dolnej powiece to cień Noir z paletki Darks wymieszany z Duralinem Inglota, biel na linii wodnej to kredka Basic, tusz to oczywiście zielony Wibo, na ustach pomadka In the nude z Essence.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

84 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podoba! :) A zdjęcie w skali szarości świetne, uwielbiam takie foty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcia miały być wszystkie w skali szarości, ale coś mi w nich tam nie pasowało :)

      Usuń
  2. na pewno byl wymagajacy, ale nawet jak na zdjecia z lampa jest niezle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagający może nie, ale irytujący zdecydowanie tak :D

      Usuń
  3. Świetne:) i zdjęcia mimo lampy i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanno moim zdaniem wyszło swietnie i pieknie tak wygladasz, pomysl o wyjsciu tak na jakas impreze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż ktoś zrobi taką tematyczną :) Muszę jeszcze spróbować zrobić ten make-up w wersji lżejszej, bez takiego wyraźnego załamania i z subtelniejszymi kępkami na dole :)

      Usuń
  5. Natrudziłaś się, ale było warto ;) Efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znielubiłam ten makijaż :D Ale zachciało mi się wyzwań :D

      Usuń
  6. świetny makijaż, do twarzy Ci w nim:) dobrze się stało, że zdjęcia z lampą, w świetle dziennym chyba nie byłoby takiego fajnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na zdjęciach w świetle dziennym pewnie byłabym bardziej podobna do siebie, ale cieszę się, że mimo wszystko się podoba :)

      Usuń
  7. co tu dużo mówić - rewelacja! Masz przepiękną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem - zawsze mi się wydawało, że to taki łatwy makijaż, ale sama nigdy nie próbowałam, więc w sumie nie miałam pojęcia, że można aż tyle nerwów przy nim zjeść :) Ale udało Ci się, to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo makijaż właśnie trudny nie jest, tylko ja mam taką głupią powiekę w tym miejscu gdzie są te kreseczki i albo wychodziły koślawe, albo krzywe, albo się rozmazywały :D jak ktoś nie ma zmarch w tym miejscu to powinno być prościej :)

      Usuń
  9. efekt jest po prostu zniewalający!
    jeśli na żywo był bardziej wyrazisty, to musiało to wyglądać po prostu nieziemsko.
    cudny pomysł i mistrzowskie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Dużo wyraźniej było, był mocniejszy kontrast między jasną powieką, a załamaniem i rzęsami :)

      Usuń
  10. Co Ty chcesz od tych zdjec, sa swietne! Moje z lampa to dopiero koszmar :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie lubię, nie podobają mi się kolory ani to jak wygląda moja twarz :P

      Usuń
  11. no właśnie zdjęcia suoer wyszły takie artystyczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie !
    Fotki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest pięknie :)
    może zmalujesz coś szalonego w stylu nicki minaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może :) Marzy mi się jeszcze Bardotka, ale jakbym nie malowała kreski to i tak wygląda zawsze...jak kreska, a nie jak bardotkowa kreska :P

      Usuń
  14. pieknie ci tak idealnie pasuje do ksztaltu twarzy i tych wielkich pieknych oczu w stylu koka ze szreka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super!
    kiedyś podejmę podobne wyzwanie ;)

    zrób tag makijażowy z takimi wyzwaniami np. Twiggy, Amy Winehouse, Liz Tylor itp - ja chętnie się zgłoszę a i myślę, że wiele osób też będzie chętnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł! Spróbuję coś pokombinować, tylko muszę najpierw poszukać jakiś fajnych maków :)

      Usuń
  16. Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem wyszło pięknie, estetycznie i profesjonalnie :)

    Jeżeli szukasz jakiś makijażowych wyzwań wejdź na tego bloga http://nireyna.livejournal.com - ta dziewczyna jest dla mnie makijażowym Guru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za linka, nie znałam tej dziewczyny, a maluje po prostu pięknie!

      Usuń
  18. Wyglądasz genialnie! :)
    Proponuję Ci coś w stylu lat 20. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajny pomysł, pomyślę nad tym :))

      Usuń
  19. Uwielbiam Twiggy :D A makijaż wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
  20. super ten makijaż:) Myślałam, że to doklejane rzęsy na dolnej powiece:) A tu suprajs, bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś wersję z doklejonymi kępkami, ale prawdę mówiąc średnio mi się podobała :) Chciałam początkowo spróbować tuszem posklejać rzęsy w kilka większych kępek, ale od razu zmyłam bo to nie było "to" :)

      Usuń
  21. wow! uwielbiam Twiggy, znakomicie oddałaś urok jej makijażu :o domyślam się, że nie było to łatwe, suuuper Ci wyszło , ja chyba nawet nie próbuję, bo obawiam się, że nie umiem aż tak "czarować" pędzlem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Sam makijaż nie jest trudny, jasny cień na całą powiekę, kreska roztarta w załamaniu, kreska przy rzęsach, tylko te kępki na dole ciężko mi było namalować, ale to chyba też ze względu na kształt oka/powieki :)

      Usuń
  22. Masz idealny typ urody do tego makijażu :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie w czarno- bialym zdeciu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno białe zdjęcia pasują do tego makijażu :)) W kolorze takim nasyconym nie wyglądało to już tak fajnie :)

      Usuń
  24. Jestem oczarowana!
    Wyszło pięknie. Całość - Twój makijaż i świetne zdjęcia przywołują i bez tytułu postać Twiggy. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fenomenalnie! uwielbiam "dobrze" podkreślone oczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. W życiu bym nie pomyślała, że ciężko narysować "rzęsy".. :) kolejny świetny make up :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od powieki pewnie, moja akurat była w tym względzie problematyczna :D

      Usuń
  27. nie jest zle jak na zdjecia z lampa Asik ;)
    LADNIUTKO!
    mialam sesje w tej stylizacji kiedys ,lubie ten styl !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twiggy. Ciekawy makijaż, fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Twiggy miała idealne oczy do takiego makijażu, takie duże <3

      Usuń
  29. Bardzo ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! i jeszcze skala szarości ♥ uwielbiam zdjęcia w takim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Hexx :) Może i dobrze się stało, że to słońce zaszło, bo inaczej zdjęcia najpewniej były normalne, a jednak takie całkiem fajnie oddają klimat o czym mnie przekonujecie coraz bardziej :)

      Usuń
  31. jesteś śliczna Mała:)a makijaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie:) A zdjęcia są dobre i ładnie ukazują makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  33. robiłam kiedyś podobny i faktycznie te niby kępki to jakaś masakra, skóra się tam zawija i mini zrmaszczki bardzo to uprzykrzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem niestety, dziewczynom z gładką powiekę w tym miejscu będzie łatwiej ;)

      Usuń
  34. Asiu Twoja męka warta była poświęceń. PIĘKNIE :) I przy okazji mnie zainteresowałaś tym podkładem mineralnym ahh ty :)

    Przy okazji jakbyś miała ochotę odpowiedzieć.
    http://dezemka.blogspot.com/2013/01/tag-stresowi-powiedz-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) A podkład będę niedługo opisywać, trafiłam idealnie z odcieniem, a formułą jestem zachwycona :))

      Usuń
    2. Kurcze to czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  35. Ten podkład wygląda bardzo dobrze!Ja teraz poluję na jakiś mineralny :)

    PS.Zostałaś u mnie OTAGOWANA :) Szczegóły na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Jestem pod wrażeniem :) Wyszło genialnie! I przede wszystkim niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...